//

Lokatie afbeeldingen op de iPhone?

Lokatie afbeeldingen op de iPhone? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag! Ik was zojuist mijn iPhone aan het syncen met mijn Macbook en tegerlijkertijd was ik in iPhoto een aantal foto's aan het verwijderen. Hierna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-08, 20:58
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard Lokatie afbeeldingen op de iPhone?

Goedendag!

Ik was zojuist mijn iPhone aan het syncen met mijn Macbook en tegerlijkertijd was ik in iPhoto een aantal foto's aan het verwijderen.
Hierna liep mijn iPhone vast en restarte (iTunes leek vast te zitten maar herstelde nadat de iPhone uit ging)

Nu heb ik het probleem dat iTunes een fout aangeeft bij het syncen van de foto's. Ik zie ook op mijn iPhone dat niet alle albums goed weergegeven worden. Bij de foto's die niet werken is de preview niet aanwezig en als de foto geopend word is deze zwart.

Nu had ik het idee om de corrupte bestanden op mn iPhone te verwijderen zodat iTunes weer normaal kan syncen. Ik heb al een SSH verbinding maar ik kan de foto bestanden niet vinden.

Bij deze ook mijn vraag: "Weet iemand waar de foto bestanden op de iPhone staan?"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-08, 21:22
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Topic kan gesloten worden, verveelde me en ben maar gaan updaten naar 1.1.4
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lokatie voorziening. Guest-201205292233 iPhone Navigatie 7 24-02-11 11:46
Foto: Lokatie van foto bekijken dutchronnie Muziek, foto & video 2 29-10-10 13:12
icoontje lokatie bepalen blijft zichtbaar op iPhone 4 apple_rainbow iPhone algemeen 6 01-10-10 09:54
Alle iDevices: Lokatie SHSH-gegevens? LJArnoud Jailbreak 8 21-11-09 13:23
Lokatie in maps app iKobus iPhone Apps 0 07-09-09 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.