//

pwnage - pwnen iphone die met ilibirty+ is unlockt!

pwnage - pwnen iphone die met ilibirty+ is unlockt! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Middag allen, Ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen. Ik heb 2 weken geleden voor een kennis een 8Gb iphone met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-08, 16:39
Bas Post Bas Post is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tolkamer
Berichten: 13
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bas Post
Standaard pwnage - pwnen iphone die met ilibirty+ is unlockt!

Middag allen,

Ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen.
Ik heb 2 weken geleden voor een kennis een 8Gb iphone met ilibirty+ unlock, jailbreak en activatie gedaan op een imac. Alles handmatig met installer de resterende pakketten geinstalleerd, zoals de nederlandse taalpakketen.

Na wat problemen met de iphone (Hij heeft teveel spellen enzo geinstalleerd) heb ik besloten om de iphone opniew te installeren met pwnage tool 1.1 (mac). Ik heb van het weekend voor het eerst 2*8Gb en 3*16Gb iphones (nieuw uit doos uit de UK) met pwnage unlockt en met een custom firmware in iTunes restored, dit ging en werkt perfect!

Maar nu wil ik de 8Gb iphone van die kennis van me opnieuw unlocken met pwnage i.p.v. ilibirty+, dus wat heb ik gedaan:
- iPhone in DFU mode;
- iTunes een restore met originele firmware laten doen (1.1.4) met succes;
- iTunes afgesloten;
- pwnage pwnen (volgens mij komen er foutmeldingen in de iphone als ie gepwned wordt, is ook binnen 1min. klaar)
- iPhone herstart na pwnen, maar zie GEEN ANANAS, alleen het witte appeltje.
- iPhone start in het engels op
- iPhone in restore mode gezet (Geen plaatje van steve, maar standaard iTunes teken)
- iTunes start op en vraagt om te restoren, dit gedaan met custom firmware, maar krijg error 1604.

Volgens mij wordt de iphone niet goed pwned. Heb ook 2 keer originele firmware achter elkaar geinstalleer eerst in DFU mode, daarna in restore mode, daarna pwnen, werkt ook niet, gebeurdt precies hetzelfde, andere USB poort geprobeerd ook precies hetzelfde.

Hoe kan je een unlockte iphonen pwnen???
Wie weet wat ik moet doen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-08, 19:07
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je zegt dat hij foutmeldingen kreeg. Wat zag je dan? Want je hoort geen foutmeldingen te krijgen
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 28-04-08, 22:02
Bas Post Bas Post is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tolkamer
Berichten: 13
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bas Post
Standaard

tijdens het pwnen, loopt het scherm vol met regels, een beetje op het eind kon ik iets snel lezen iets van: unknown nog wat en daarboven een paar keer failed.
  #4  
Oud 05-05-08, 12:40
kenP kenP is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

Hey,

Heb net hetzelfde voorgehad. Heb de iphone dan maar opnieuw gerestored naar 1.1.4 (heb hiervoor alle bestanden die ik had staan van apple (.ipsw files) gedelete en ze opnieuw laten downloaden door iTunes). Heb hierna de ipsw weer geopend en opnieuw iPwner gedraaid. Hierna deed hij het gek genoeg wel. (Gek genoeg had ik nu dus wel een Ananas )

Geen idee of je hier wat aan hebt maar het is het proberen waart denk ik .

Mvg Ken
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen. Kaspers Jailbreak [archief] 2 14-01-09 18:15
iPhone 3G: iPhone 3G unlockt uit V.S met Hi KPN Abonnement, werkte eerst donny88 Unlock 23 06-01-09 16:14
iphone 2.1 pwnen? dfhruig Archief 1 30-10-08 20:25
Iphone kan niet worden unlockt met iliberty+ G_rrtt Archief 3 08-08-08 18:54
iPhone unlockt met Ziphone Stevitski Archief 2 24-03-08 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.