//

NativeCN verwijderd, iCosta geinstalleerd: beide aanwezig

NativeCN verwijderd, iCosta geinstalleerd: beide aanwezig discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) een tijdje terug had ik NativeCN geinstalleerd om chinees te kunnen typen. een paar dagen terug liet mn collega me zien hoe makkelijk iCosta wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-08, 08:30
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard NativeCN verwijderd, iCosta geinstalleerd: beide aanwezig

een tijdje terug had ik NativeCN geinstalleerd om chinees te kunnen typen. een paar dagen terug liet mn collega me zien hoe makkelijk iCosta wel niet is voor dezelfde functionaliteit. ik had dus NativeCN verwijderd via Installer en iCosta geinstalleerd. maar nu laat het keyboard ze alsnog allebei zien als ik het Japanse keyboard activeer.
Ik heb ook al geprobeerd om mn iphone te restoren, maar nog steeds krijg ik hetzelfde.
weet iemand hier misschien een oplossing voor?
__________________
Mark de Jong.com - MacBook Pro 15" - iPhone 32Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-08, 23:06
Fe16 Fe16 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Misschien via een SSH verbinding zoeken naar .plist bestanden van NativeCN. Verwijder deze .plist bestanden dan van NativeCN
  #3  
Oud 02-05-08, 03:58
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

en hoe kun je dan het beste via de terminal zoeken in alle folders naar een bestand dat "nativecn" bevat? ik ben zelf totaal niet bekend met alle terminologie in de terminal.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt? haroldv iPad Apps 7 17-11-10 14:30
2 iPhones, 1 keer aanschaffen voor beide phones?? peter.barendregt iPhone Apps 10 15-12-08 02:05
iPhone reageerd soms niet op beide knoppen. firestarter Archief 0 16-04-08 09:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.