//

mail geeft een mail aan en sms allemaal los?

mail geeft een mail aan en sms allemaal los? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de laatste tijd iets heel raars. mijn mail geeft aan dat ik een ongeleze mailtje heb terwijl dit niet het geval is. en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-08, 12:24
reno1 reno1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 65
Standaard mail geeft een mail aan en sms allemaal los?

ik heb de laatste tijd iets heel raars. mijn mail geeft aan dat ik een ongeleze mailtje heb terwijl dit niet het geval is. en als ik een sms verstuur aan iemand dan komt het antwoord in een los smsje terug dus niet als conversatie in het grijs er onder in het zelfde scherm. volgens mij is dit gekomen na dat in BSD sub system heb geupdate.
ik heb mijn telefoon al een keer helemaal gereset. toen was het even weg en nu is het er weer. erg raar. weet iemand een oplossing of waar ik hier meer over kan vinden.

alvast bedankt,

Rein
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-08, 12:31
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Dat van de mail heb ik ook weleens, maar dat hangt vaak af van het binnenhalen waardoor hij niet zo snel reageert. Na een paar seconden is dan het bericht 'nieuwe mail' weer weg. Dat van die sms-jes heb ik nog nooit van gehoord. Misschien ligt dit aan de nummerweergave? Misschien heb je van die persoon het nummer op een bepaalde manier in je iPhone staan en heeft die persoon zelf dat op een andere manier op zijn mobiel, waardoor je iPhone beide niet als hetzelfde nummer herkent?
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #3  
Oud 01-05-08, 12:34
reno1 reno1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 65
Standaard

hmm goeie van de sms ga ik even checken. het probleem bij mijn mail is dat hij niet weg gaat maar er constant blijft staan. erg irritant.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail uitgaand geeft 2 aan en is leeg joostdeman iPhone algemeen 1 07-05-11 07:56
Geluiden los van elkaar in te stellen (ringtone,sms,mail enz.) oudside Jailbreak apps en thema's 3 17-09-10 23:16
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account woei iPhone algemeen 1 13-10-09 11:35
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. andreasksv iPhone algemeen 6 25-03-09 19:30
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.