//

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, gebeurt niks....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 29-10-07, 21:21
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

nee, gebeurt niks.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 29-10-07, 21:25
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@Thirteen

Je kunt OpenSSH het beste op je iPhone laten staan en dan zoals Sjowol zegt via de installer het programma services installeren. Daarmee kun je SSH aan en uit zetten.
  #223  
Oud 29-10-07, 21:28
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

uhm.... nogeens installeren?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #224  
Oud 29-10-07, 21:31
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
ja hoor, ik neem aan dat je gewoon met de nieuwe anysim onlocked was op 1.0.2
en 13: je kan services.app erop zetten (via installer) dan kan je ssh gewoon uitzetten, want het is best handig om op je foon te hebben
hmm
Ziet er idd leuk uit die app. maar ik kan alleen edge bluetooth en Wi-Fi aan en uit zetten.. Toch als ik bij installer.app kijk staat ssh nogsteeds als geinstalleerd
  #225  
Oud 29-10-07, 21:33
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

lukt niet. :-(

Modbreak:
"Lukt niet", "kan niet", "wil niet" zijn geen duidelijke foutmeldingen en daarbij is het hier geen persoonlijke helpdesk. Je helpt jezelf en anderen het meest door gewoon een duidelijke foutomschrijving te geven, de zoekfunctie te gebruiken en het topic nog eens goed door te lezen. Eenmalige waarschuwing!

  #226  
Oud 29-10-07, 21:33
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@Thirteen:

Probeer OpenSSH eens opnieuw te installeren.
  #227  
Oud 29-10-07, 22:01
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

dat gaat dus helaas niet omdat ie (denkt?) dat ie al geinstalleerd is..

edit: Ik heb dus via iDemocracy icm iDemocracy activator gejailbreaked etcetc.. Maar youtube werkt nog niet dit had wel moeten werken geloof ik via iDemocracy kan het kwaad als ik de iPhone nogmaals activate via iDemocracy activator??? Of moet ik Pacay gebruiken? (heb het idee dat die ook activeert (nogmaals))

Laatst gewijzigd door Thirteen; 29-10-07 om 22:34.
  #228  
Oud 30-10-07, 15:48
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

je kan alleen ff die youtube bestanden vervangen natuurklijk (het is alleen je youtube die het niet doet toch?) verder zou ik idd ff je openSHH de-installeren en dan her-installeren
je kan die youtube bestanden redelijk makkelijk vervangen volgens mij idd weer met pacay (fresh says: data_ark.plist, device_private_key.pem and device_public_key.pem naar /var/root/Library/Lockdown/.
Dezelfde bestanden als je ook voor 1.0.2 hebt gebruikt. Werkt prima op 1.1.1. !)

Laatst gewijzigd door sjowol; 30-10-07 om 15:52.
  #229  
Oud 30-10-07, 21:00
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Help!!

Ben iDemocracy aan het volgen, en iTunes zag m'n iPhone. Ik ging toen het bestand van de Apple site aanklikken bij ''herstellen''. Maar op het einde gaf ie een fout dat ie naar iTunes moest connecten.
Maar er stond: don't worry about errors.... dus ik klikte het weg.

Dus ik kon alleen opnieuw mn telefoon connecten naar iTunes. Dus deed ik het hele proces opnieuw, maar nu zegt ie dat iPhone niet hersteld kan worden.

HUH???

Ik heb een OTB 1.1.1...

En de nieuwste versie van iTunes..

Boehoe... ;'-(
Help me!

Als ik AppTapp run, zegt ie: Sending to iPhone failed....
  #230  
Oud 30-10-07, 22:20
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

@Hosley,

Gooi hem in restore mode ? Power + Home button ingedrukt houden tot hij uitgaat en dan de home button nog een tijdje ingedrukt houden tot je een wit scherm ziet, en dan via iTunes een restore doen? Je kan ook iBrickr gebruiken om het zooitje te fixen, veel makkelijker.

Als je geen verbinding meer met iTunes kan krijgen door het dock, dan is er iets mis met je lockdown file.
  #231  
Oud 30-10-07, 22:32
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Modbreak:
Hosley, we hebben een Edit-functie, dus drie keer achter elkaar een bericht posten is nergens voor nodig. Je bent niet belangrijker dan anderen en wordt dus ook niet sneller geholpen dan anderen. Daarnaast heb je al een waarschuwing voor asociaal forumgedrag te pakken, dus dit is echt de allerlaatste waarschuwing.

  #232  
Oud 31-10-07, 01:24
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Even copy paste, laatste iDemocracy nieuws, source: ANNOUNCEMENTS - idemocracy - Google Code

Citaat:

Latest Announcements

* 28 Oct 07: iDemocracy will not have a 1.2 version... Rather, we're jumping straight to 2.0!! Why would we do that, do you ask? Because it's going to be so full of new features that we have to call it a major release.. Here's a little little taste: we're officially announcing that we're integrating the mobilestack project with a one-click installation procedure! (See YouTube for more info on this great project).

* 26 Oct 07: iDemocracy Activator 1.3 released! Now using CARNAVAL and wiNstaller! Confirmed working on firmware 1.0.2 and 1.1.1!

EDIT: iDemocracy Activator 1.3 Re-Released to include a missing CARNIVAL file that was causing jailbreak errors that weren't actually there. Now fixed.

* 25 Oct 07: Release of iDemocracy Activator with CARNAVAL! Please test and let me know if it works.

* 25 Oct 07: Cumulative downloads have almost hit 60,000! Thank you all for the great response to iDemocracy and its updates.

* 25 Oct 07: Preliminary work on a full tutorial with pictures and (possibly) videos has begun! Expect it soon.

UPDATE: due to the long hours of work that are going into this project, we may have to charge a couple of dollars for the tutorial download. Sorry, but think about it: you just spent $300-400 for your iPhone... would it really kill you to spend another $2? Feedback on this idea is welcome.

* 25 Oct 07: Activator/YouTubeFixer broken. Reports of some iPhones crashing have been filed. I am currently working on implementing a stripped down version of CARNAVAL to remedy this. Hopefully a release will be out sometime today.

* 23 Oct 07: The Activator/YouTube Fixer application just released! It has not been tested yet, but in theory should activate your iPhone and fix YouTube issues as a result. This uses the lockdownd method. Stand by for confirmation of whether or not it works.

* 23 Oct 07: It's official -- I'm now working on an activation solution. It will likely come in the form of a separate patcher for all those out there waiting for it. Or if someone else comes up with a working solution, I might just implement that. Stay tuned for updates.

* 23 Oct 07: Impressive download numbers! Over 1000 wallpaper downloads and over 10,000 iDemocrats among us!!

* 22 Oct 07: Oh my god, we have iDemocracy iPhone wallpapers!

* 22 Oct 07: iDemocracy 1.1.1(1.1) has just been released! Now featuring unlocking with anySIM, and a number of bugfixes. Please don't download 1.0!

* 20 Oct 07: iDemocracy 1.1.1(1.) just released! In the Downloads section. Automates all patching, installation of SSH, Installer.app, etc.

* 19 Oct 07: iDemocracy 1.1.1(1.0) is in development. Expect a release tomorrow.
De development gaat dus ondertussen door aan iDemocracy, ze willen een easy solution one-click programma maken, verder zijn ze bezig met een uitgebreide tutorial incl. plaatjes en video's. Ben erg benieuwd en blij dat iemand de draad heeft opgepakt voor windows na iBrickr.

Hopelijk wat meer nieuws binnenkort, ondertussen kunnen we het nog uitstekend af met de jailbreak en activatie tools van de huidige versie van iDemocracy, (zie pagina 1 van dit topic)
  #233  
Oud 31-10-07, 08:30
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TJB Bekijk bericht
@Hosley,

Gooi hem in restore mode ? Power + Home button ingedrukt houden tot hij uitgaat en dan de home button nog een tijdje ingedrukt houden tot je een wit scherm ziet, en dan via iTunes een restore doen? Je kan ook iBrickr gebruiken om het zooitje te fixen, veel makkelijker.

Als je geen verbinding meer met iTunes kan krijgen door het dock, dan is er iets mis met je lockdown file.
Hoe kan ik ‘m via iBrickr fixen dan?

Ik had nog geen lockdownd-file geïnstalleerd. Of was dit wel de bedoeling?
Sorry voor de leek-vragen, maar better safe then sorry.

Bedankt voor de hulp!

Sorry voor de losse posts die er eerst stonden, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik probeerde ook nog AppTapp te draaien na het iTunes verhaal, maar dan zei ie op het einde iets van: send to iPhone failed.
  #234  
Oud 31-10-07, 15:43
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ik zou eventueel een restore doen naar 1.02 en opnieuw beginnen. Je kan via idemocracy downgraden naar 1.02 maar ook via iBrickr. Je wil toch een restore doen nou, geloof ik?
  #235  
Oud 31-10-07, 19:11
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Ik startte met een OTB 1.1.1, dus zal ik ''m dan eerst via iBrickr downgraden naar 1.0.2? Hoe weet ik of dat gelukt is?

En vanaf welke stap moet ik dan iDemocracy gebruiken?
Ik heb de nieuwste versie van iTunes btw.

En ik moet 'm ook nog activeren en unlocken.

Thanks a million!!!!
  #236  
Oud 31-10-07, 19:18
krikri krikri is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

Ik heb de procedure gevolgd maar ergens is er iets mis gelopen en mijn iphone loopt vast en als ik hem terug aanzet belt hij steeds terug. Kan iemand mij helpen?
  #237  
Oud 31-10-07, 19:23
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hosley Bekijk bericht
Ik startte met een OTB 1.1.1, dus zal ik ''m dan eerst via iBrickr downgraden naar 1.0.2? Hoe weet ik of dat gelukt is?

En vanaf welke stap moet ik dan iDemocracy gebruiken?
Ik heb de nieuwste versie van iTunes btw.

En ik moet 'm ook nog activeren en unlocken.

Thanks a million!!!!
Je hebt een OTB 1.1.1 zeg je, heb je hem al unlocked???

Zo niet, dan zou ik een restore doen in iTunes naar 1.1.1 en dan CARNAVAL gebruiken om te activeren en te jailbreaken. Daarna kun je anysim gebruiken om te unlocken.
  #238  
Oud 31-10-07, 19:49
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

of appsnap natuurlijk, appsnap rocked (denk ik)
  #239  
Oud 31-10-07, 20:15
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Heb ik wel de goede versie van iTunes? Heb 7.4.3.1, en hij zegt telkens ''de iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1)''.
Zowel bij iBrickr als iDemocracy...

Ik heb idd een OTB 1.1.1, waar nog niks mee gedaan was, behalve een poging 'm te downgraden naar 1.0.2 wat dus niet is gelukt gezien bovenstaande melding.
Die ik krijg zodra ik die restore-file van de Applesite dus wil installeren.
  #240  
Oud 31-10-07, 20:59
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Was even dagje uit de roulatie door ziekte vandaar late reactie..
youtube bestanden moet ik nog even doen, waarschijnlijk met pacay. En over dat openssh de en herinstalleren dat kan ik dus beide niet doen omdat hij enerzijds denkt dat ie al geinstalleerd is en anderzijds kan hij 'm niet de-installeren...
Nog even over die bestanden vervangen, ik heb dus niets van dat gedaan tijdens activeren en unlocken (iDemocracy) maar waarmee kan ik gemakkelijk bestanden bekijken/wijzigen in m'n iPhone, met windows vista??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
je kan alleen ff die youtube bestanden vervangen natuurklijk (het is alleen je youtube die het niet doet toch?) verder zou ik idd ff je openSHH de-installeren en dan her-installeren
je kan die youtube bestanden redelijk makkelijk vervangen volgens mij idd weer met pacay (fresh says: data_ark.plist, device_private_key.pem and device_public_key.pem naar /var/root/Library/Lockdown/.
Dezelfde bestanden als je ook voor 1.0.2 hebt gebruikt. Werkt prima op 1.1.1. !)

toevoeging: Als ik via winscp heb geprobeerd om verbinding te maken met mijn 1.1.1 iPhone en ik krijg hier een wachtwoord fout.. Kan dit er mee te maken hebben dat openssh niet meer geinstalleerd staat?

Laatst gewijzigd door Thirteen; 31-10-07 om 21:53.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 11-05-11 23:22
FW 1.1.1 - Windows: Komt er binnenkort een jailbreak/activate GUI ? TJB Archief 4 16-11-07 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.