//

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hakje2 Okay, Met mijn neus gekeken. Ik heb net een proef gedraaid. Wat mij nog niet duidelijk is wanneer de wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 24-10-07, 01:15
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakje2 Bekijk bericht
Okay, Met mijn neus gekeken. Ik heb net een proef gedraaid. Wat mij nog niet duidelijk is wanneer de Wi-Fi aan moet staan? Gelijk in het begin? Je eigen simkaart moet er ook gelijk in toch?
Wacht maar even tot er een update komt van iDemocracy...

of kijk hier: https://forum.iculture.nl/iphon...ck-anysim.html

Laatst gewijzigd door Fresh; 24-10-07 om 04:00.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 24-10-07, 08:09
Pedro Pedro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard activator & youtube

voor de mensen die moeten activeren en youtube willen na gebruik van idemocracy:
http://idemocracy.googlecode.com/fil...uTubeFixer.zip

deze methode is wel nog NIET getest dus wie durft?
  #103  
Oud 24-10-07, 08:41
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Even een update van mijn kant...

Ik ben gisteren dus gestart met een virgin 1.0.2 en iDemocracy.

Ik liep vrij snel tegen een probleem aan bij Step1-10. Daar vroeg ie om te activeren, maar dat is toch vrij lastig als ie nog niet gejailbreaked is. Ik heb toen de activatie van wInstaller gedraaid (check link in deze thread), dat werkte.

... nou toen ging het een hele tijd goed, tot na de 1.1.1 update. Toen kreeg ik het "Activate your iPhone" schermpje were te zien op m'n foon. Shit dacht ik, wat nu... PACAY geprobeerd.. werkte niet... toen zag ik een "ReActivate" button in wInstaller en drukte daar op, dat was een SLECHT PLAN! De "ReActivate" bleef hangen, ik moest m'n foon rebooten, en daarna bleek dat m'n jailbreak niet meer werkte (er zit een jailbreak test functie in iDemocracy), en iDemocracy stelde voor om weer van voorafaan te beginnen.

Aldus, weer naar Step1. Downgraden naar 1.0.2 ... echter.. dat lukte niet! Een Failed to restore, error 1013. En bedankt. Toen werd het laat en begon ik het toch wel wat warm te krijgen. Geel driehoekje op m'n iPhone met "connect to iTunes" erbij. Gegoogle'd op "iphone error 1013" en daar vond ik vrij snel een oplossing. AppTapp opnieuw installeren (gaat via iDemocracy) en hoppa, dat werkte gelukkig.

Vervolgens heb ik 't vannacht nog tot step3 geloof ik gebracht, in ieder geval de stap tot aan het upgraden naar 1.1.1 . De phone is nu geactiveerd en gejailbreaked op 1.0.2.

To be continued.

Conclusie: Het ACTIVEREN is cruciaal en zit NOG niet in iDemocracy, dit vergt dus wat manueel geklooi. Voor de rest is het allemaal redelijk straightforward.

Ik wil bij deze "Samplex", "Batman", "Fresh" en alle anderen bedanken die me gisteren geholpen hebben!
  #104  
Oud 24-10-07, 09:22
RJS RJS is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Xiamen, China
Berichten: 48
Standaard

Hoi Stefimke,

Ben precies even ver. Ik kreeg het niet voor elkaar met idemocracy, de guide van maickeltje en heb vanmorgen een restore gedaan met Ibrickr en geactiveerd met pacay. Ik heb nu een geactiveerde 1.0.2 met installer op de iphone.


Ga jij nu upgraden naar 1.1.1 en activeren met de link van TJB? Jailbreak 1.1.1 - The iPhone Dev Wiki

Laat me weten hoe het gaat. Ik zit nu op mijn werk en ben Wi-Filoos. Kan dus vanavond pas weer verder.

Succes,
Rolf.

By the way, ik doe dit allemaal voor collega's. Heb zelf een 1.0.2. met anysim unlocked en ben er superblij mee.
  #105  
Oud 24-10-07, 11:00
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Er zijn twee forum-leden, samplex en z'n maat, waar ik gisteren iDemocracy mee aan het doen was, die dus de wInstaller fout NIET hebben gemaakt en zij zijn allebei verder gekomen en volgens mij hadden ze 'm ook geunlocked! Volgens mij hebben ze de 1.1.1 geactiveerd met de lockdownd.zip die ook ergens genoemd is hierboven.

Hopelijk posten ze vandaag nog wat tips & tricks...
  #106  
Oud 24-10-07, 14:41
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@stefimke:

samplex en z'n maat zijn inmiddels geunlocked!

Met iDemocracy hadden ze 6 uur gestoeid. Na contact via MSN hadden ze het binnen een recordtijd voor elkaar!
Het zijn wel IT-ers begreep ik.

Laatst gewijzigd door Fresh; 24-10-07 om 14:44.
  #107  
Oud 24-10-07, 15:13
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Kunnen Samplex en z'n maat misschien een overzicht van de gedane stappen geven. Want na veelvuldig doorlezen van de post vind ik het toch nog onduidelijk.
Zal iig super zijn.
  #108  
Oud 24-10-07, 16:06
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Sidenote, Ik heb geactiveerd met iAsign, 8 stappen plan van dev team. Youtube werkt daarna meteen. Maar het uploaden van de drie youtube bestandjes zou het ook moeten fixen.

Iig, deze topic is een warboel geworden, je moet gewoon iDemocracy downloaden, de stappen doorlezen, en dan aan de hand daarvan deze topic doorlezen, dat is de enige manier dat je er nog wat van gaat snappen. iDemocracy is 100% (semi)-automated voor de jailbreak, het is erg makkelijk en het werkt goed.

Laatst gewijzigd door TJB; 24-10-07 om 16:08.
  #109  
Oud 24-10-07, 16:36
RJS RJS is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Xiamen, China
Berichten: 48
Standaard

Waar kan ik dat 8 stappenplan vinden?

Moet ik dat direct na de onderstaande stap doen in idemocracy?
3. Once the update is complete, your iPhone will reboot. Once it's done, go to the next step.

Of kan ik hierna direct de: iDemocracy - ActivatorYouTubeFixer draaien?

Rolf.
  #110  
Oud 24-10-07, 16:37
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJS Bekijk bericht
Waar kan ik dat 8 stappenplan vinden?

Moet ik dat direct na de onderstaande stap doen in idemocracy?
3. Once the update is complete, your iPhone will reboot. Once it's done, go to the next step.

Of kan ik hierna direct de: iDemocracy - ActivatorYouTubeFixer draaien?
Met de laatste iDemocracy (waar die activator in zit) zou dat moeten werken ja... laat je effe weten of het ook daadwerkelijk werkt?
  #111  
Oud 24-10-07, 16:57
RJS RJS is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Xiamen, China
Berichten: 48
Standaard

Begin er over ongeveer een uurtje aan. Laat ik het je weten.
  #112  
Oud 24-10-07, 17:26
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Ben benieuwd of die Activator werkt voor de activatie en youtube. Laat het ons weten inderdaad
  #113  
Oud 24-10-07, 18:25
Pedro Pedro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

ja ben ook benieuwd
  #114  
Oud 24-10-07, 19:10
RJS RJS is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Xiamen, China
Berichten: 48
Standaard

Update op activator: Ben nu doorgegaan tot en met stap 8. Daarna moet je met installer wat doen op de iphone. Toen de activator gedraaid. Alles leek goed te gaan. Toen reboot en nu hangt ie al een tijdje met een apple logo ..............

Daarna maar naar restore mode gegaan en daar zit ik nu......

Iemand een tip?

Laatst gewijzigd door RJS; 24-10-07 om 19:21.
  #115  
Oud 24-10-07, 20:01
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Je moet de jailbreak volledig afmaken, en pas na stap 8 kan je verder gaan met de Activator. Heb je gedaan waarschijnlijk, Misschien is springpatch bij jou verkeerd gegaan, kan van alles zijn..

Als je vast hangt bij het apple logo, en je krijgt hem echt niet opgestart, dan ben ik bang dat je inderdaad een restore moet doen ? Misschien heeft iemand anders nog een betere tip. Jammer om te horen dat de activator waarschijnlijk voor jou niet goed heeft gewerkt, ik zal vanavond eens kijken op het modmyiphone.com forum hoe de ervaringen daar zijn ermee.

Laatst gewijzigd door TJB; 24-10-07 om 20:28.
  #116  
Oud 24-10-07, 20:33
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

modmyiphone.com is nogal druk lijkt.... ik lees wel dat er meer mensen zijn met problemen met de activator! Jammer!
  #117  
Oud 24-10-07, 22:11
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Nadat Shorty mij gecontacteerd had via PM, over het opmaken van de eerste post, met alle informatie erin, ben ik aan de slag gegaan.

Je kan nu in de eerste post van deze topic, een uitleg lezen van hoe alles gaat en in elkaar zit met iDemocracy, vooral voor mensen die NIEUW ZIJN IN DEZE TOPIC!! Zie: https://forum.iculture.nl/iphon....html#post8331

Spelfouten, aan of opmerkingen en vooral aanvullingen zijn altijd welkom!!
  #118  
Oud 24-10-07, 23:11
Pedro Pedro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

ja die activator blijkt inderdaad niet goed te werken van idemocracy.
mss carnaval activatie? wat denk jij TJB?
  #119  
Oud 24-10-07, 23:32
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Bekijk bericht
ja die activator blijkt inderdaad niet goed te werken van idemocracy.
mss carnaval activatie? wat denk jij TJB?
Ik zou het even handmatig doen, zoals ik heb gedaan met iAsign. Of even wachten totdat het probleem bekent is, en gepatched wordt. Modmyiphone forum is down, kan niet zien of mensen daar ook die problemen hebben.

Zie: https://forum.iculture.nl/iphon....html#post8331

FF omlaag scrollen naar "Alternatieven Activateren iPhone".

Laatst gewijzigd door TJB; 24-10-07 om 23:35.
  #120  
Oud 24-10-07, 23:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@TJB

Als je het bestandje iPhoneActivation.pem uit het word document in onderstaande haalt hoef je dat hele iasign gedeelte niet te doen!

1 Keer killall lockdownd is dan voldoende om de iphone te activeren !

https://forum.iculture.nl/iphon....html#post9383
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 11-05-11 23:22
FW 1.1.1 - Windows: Komt er binnenkort een jailbreak/activate GUI ? TJB Archief 4 16-11-07 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.