//

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Fresh, Ik heb alles helemaal doorgelezen, ben voor zover mogelijk helemaal op de hoogte Ik weet nu alleen nog niet zeker welke versie(s) van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 28-10-07, 22:13
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

@ Fresh,

Ik heb alles helemaal doorgelezen, ben voor zover mogelijk helemaal op de hoogte
Ik weet nu alleen nog niet zeker welke versie(s) van iDemocracy ik nodig heb. Vandaar mijn vraag...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 28-10-07, 22:21
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@Hosley

Op het moment dat je gaat unlocken neem je hier de laatste versie:

idemocracy - Google Code

Deze link staat ook in post 1 van TJB.

Kijk even in deze thread of je ergens nog in het bijzonder op moet letten tijdens de unlock.
  #163  
Oud 29-10-07, 02:09
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Jep, die link had ik al gezien. Maar omdat ik bij de uitleg daarvan zie staan, dat als je ook wilt activeren je de iDemocracy Activator 1.3 moet hebben.
Dus mijn vraag is eigenlijk of ik OOK de 1.1.1 (1.1) moet hebben, naast de iDA?

Ik heb de thread behoorlijk doorgelezen, als het goed is staat het antwoord op mijn vraag er (nog) niet in
  #164  
Oud 29-10-07, 02:15
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gabster Bekijk bericht
Wie kan me helpen met Carnaval,

ik heb nu een 1.1.1, ik kan hem nog niet restoren. Want dan zegt hij foute SIM, en ook met een at&t kaart erin.

Dus ben maar alvast verder gegaan. Restoren kan altijd later nog.

Heb dus nu een contact aangemaakt, met de 2 urls.
eerste ging prima en meteen me Wi-Fi instellingen gemaakt.

2 link wil helaas niet lukken: Life with Toc2rta | Toc2rta

Hij zegt: safari could not open the page because the server stopped responding?

Iemand enig idee wat ik moet doen, alvast bedankt.
van de Toc2rta website:
Jailbreak FIXED!

Submitted by Niacin on Wed, 2007-10-24 19:49.
We did an upgrade last night and the jailbreak site was not working for the last 6 or so hours. So if you tried the jailbreak and it didn't work. Try again.
Note if you hit the jailbreak with a web browser that isn't the itouch or iphone it will redirect to this page. Make sure you use the itouch or the iphone.
Thanks again
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #165  
Oud 29-10-07, 13:29
maartendevries maartendevries is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Het is mij ook gelukt met iDemocrazy 1.1.1 (1.1) en iDemocrazy Activator 1.3 mijn iPhone (software 1.1.1) te activeren en te unlocken.

Voor diegenen die nog twijfelen even een paar feiten over de software:

-Het is belangrijk alle stappen in eDemcrazy goed uit te voeren en echt even de tijd voor te nemen.
-Een actieve internetverbinding op de iPhone via Wi-Fi is vereist (ik gebruik mijn WPA2-versleutelde verbinding van internetplusbellen van KPN, dat werkt uitstekend; let op de hoofdletters!)
-Ken het IP-adres van de iPhone (via de emergency-call kun je in het settingsmenu komen en Wi-Fi instellen; zie eerste post in dit forum)
-iDemocrazy wijzigt regelmatig settings op de iPhone kijk regelmatig (staat ook in de software) of het IP-adres hetzelfde blijft (bij mij is deze tijdens de procedue 1 keer veranderd!)
-Als het programma 'putty' (gebruikt om via Wi-Fi settings in je iPhone te bewerken, gebeurt automatisch don't worry!) niet werkt (bijvoorbeeld de meldingen: 'time-out server' of 'acces denied') -> start je computer eens opnieuw op: dat doet wonderen! (bij mij begon 'putty' te sputteren bij step 6/10, opnieuw opstarten hielp!)

-Verder moet je de laatste iTunes installeren (bij eerdere versies werkt de geforceerde downgrade naar 1.0.2 schijnbaar niet en loop je bij stap 1 meteen al vast). Wat ook goed is om te weten dat de firmware tijdens dit proces tijdelijk wordt omgezet naar 1.0.2. en gejailbreacked, en daarna weer wordt geupdate naar 1.1.1. (de baseband blijft daarbij wel hetzelfde, waardoor nog steeds met AnySim 1.1 (voor software 1.1.1) kan worden geunlocked. Maak je daarover dus geen zorgen; het overzetten naar 1.0.2 is tijdelijk voor het jailbreaken en kan geen kwaad. Ik had hier zelf ook eerst mijn twijfels over, uiteindelijk beland je gewoon weer bij 1.1.1. en met AnySim 1.1 is dat echt de moeite waard!).

-Verder kun je (makkelijkst) gebruik maken van de iDemocrazy Activator 1.3 welke overigens NU prima werkt! Je gebruikt de activator bij:
-Stap 1 - regel 10 (activeer de 1.0.2 software)
-Stap 5 (activeer de geupdate 1.1.1 software)

- Ook goed om te weten: rond stap 6 zal het 'geheugen' van de iPhone tijdelijk op 300MB gaan staan, later bij stap 9 wordt dit weer 7,2GB. Ik kreeg het er ook even warm van dus schiet niet in de stress straks.
- En bij stap 9 wordt verzocht om "2. Install Community Sources, BSD Subsystem and OpenSSH.": als je bij stap 1 - regel 10 t/m 13 goed hebt uitgevoerd zijn deze onderdelen al geïnstalleerd (let wel: daarmee bedoel ik de additionele onderdelen van de installer, niet de installer zelf natuurlijk; dit doe je bij stap 6 (staat goed beschreven)).

Als je een iPhone 1.1.1 out-of-the-box hebt, kun je dus prima met iDemocrazy 1.1.1 (1.1) en iDemocrazy Activator 1.3 jailbraiken en unlocken. Kijk of je kan voldoen aan de bovenstaande feiten, deze zijn absoluut belangrijk voor een goede procedure. En als je alles netjes leest in iDemocrazy kan er weinig fout gaan! Succes!

Een zeer tevreden iPhone 1.1.1 gebruiker.

Laatst gewijzigd door maartendevries; 29-10-07 om 13:32.
  #166  
Oud 29-10-07, 16:40
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Nice Maarten, Mooie post en uitleg!!
  #167  
Oud 29-10-07, 17:13
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Heb, zo'n beetje alles doorgelezen maar geloof niet dat deze vraag al beantwoord was:
Ik wil iDemocracy gaan gebruiken om mijn net gehaalde 1.1.1 (JIPPIEEE) te unlocken etc. nu lees ik overal dat je Wi-Fi op je computer en je telefoon moet instellen en met vast ip.. Nu heb ik wel Wi-Fi maar m'n pc maakt gewoon gebruik van een kabel naar de router. Gaat dit problemen opleveren of ging het vooral om het feit dat er een Wi-Fi aanwezig moet zijn???
Thanks
  #168  
Oud 29-10-07, 17:24
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Modbreak:
De posts van Rachid en de reacties daarop zijn verwijderd om het topic niet verder te vervuilen. Rachid heeft een PB ontvangen.

  #169  
Oud 29-10-07, 17:32
rachid000 rachid000 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 21
Standaard

he ik heb alles gedownload en heb Wi-Fi ontvangs van iemand die zijn Wi-Fi niet heeft geblokkeerd
maar mijn pc heeft internet via kabel is dat een probleem
groetjes rachid
  #170  
Oud 29-10-07, 17:34
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen Bekijk bericht
Nu heb ik wel Wi-Fi maar m'n pc maakt gewoon gebruik van een kabel naar de router. Gaat dit problemen opleveren of ging het vooral om het feit dat er een Wi-Fi aanwezig moet zijn???
Thanks
Het gaat erom dat er een open Wi-Fi netwerk (waar jij op kan met je iPhone) aanwezig is, dus hoe je computer op Internet zit maakt geen &^% uit

En Rachid, Als dat een goed/stabiel netwerk is dan is dat best ok, maar bedenk wel dat je echt niet je verbinding wilt kwijtraken als je net iets belangrijks aan het doen bent natuurlijk.
  #171  
Oud 29-10-07, 17:42
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Thanks Sjowol, ik dacht nog dat je op z'n minst op hetzelfde netwerk moest zitten maar je communiceert dus gewoon over het internet... Helemaal duidelijk, Ik denk dat ik me aan iDemocracy 1.1.1 en iDemocracy activator ga wagen zometeen.. Hoop dat het geen problemen oplevert!
  #172  
Oud 29-10-07, 17:45
rachid000 rachid000 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 21
Standaard

dank u sjowol ik ga zo meteen verder aan het proses
groetjes rachid
  #173  
Oud 29-10-07, 17:47
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
Het gaat erom dat er een open Wi-Fi netwerk (waar jij op kan met je iPhone) aanwezig is, dus hoe je computer op Internet zit maakt geen &^% uit

En Rachid, Als dat een goed/stabiel netwerk is dan is dat best ok, maar bedenk wel dat je echt niet je verbinding wilt kwijtraken als je net iets belangrijks aan het doen bent natuurlijk.
Ik vrees dat dat niet zal werken. Je hebt toch per se Wi-Fi nodig om met winscp en putty op je iPhone te komen?
Een bedraad netwerk kan de iPhone niet mee overweg...
  #174  
Oud 29-10-07, 17:57
rachid000 rachid000 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 21
Standaard

he hoe moet ik 3rd party Apps Uninstallen en Unlock_pack.zip downloaden wand op die side kan ik het die downloaden
  #175  
Oud 29-10-07, 18:00
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

check ff op Unlock Mi iPhone daar stata ook en linkje voor het downloaden van al die files... ook kan je daar misschien wat meer info vinden over hoe en wat
  #176  
Oud 29-10-07, 18:01
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Ik vrees dat dat niet zal werken. Je hebt toch per se Wi-Fi nodig om met winscp en putty op je iPhone te komen?
Een bedraad netwerk kan de iPhone niet mee overweg...
Je PC kan gewoon met een draad aangesloten zitten, zolang je iPhone maar Op een Wi-Fi zit, dat bedoel ik, je PC (of mac natuurlijk) maakt (in het geval van je PC) verbinding met winSCP en putty, dit kan je het best vergelijken met een FTP programma, hij maakt gewoon via internet een verbinding met je iPhone, en aangezien de enige manier dat je iPhone op internet kan via Wi-Fi is, moet je dus een Wi-Fi verbinding hebben.
  #177  
Oud 29-10-07, 18:03
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Precies, zo zie ik het ook.
Ik hoop dat de huidige unlockers het ook goed begrijpen, want het is wel een belangrijk gegeven.
  #178  
Oud 29-10-07, 18:05
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

ja zo had ik hem begrepen!
Bedankt voor de feedback iig
Ik loop iDemocracy nog een keertje droog door dan ga ik het maar gewoon proberen! :S
  #179  
Oud 29-10-07, 18:07
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

gewoon goed opletten en lezen en dan moet het allemaal lukken.
  #180  
Oud 29-10-07, 18:08
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
gewoon goed opletten en lezen en dan moet het allemaal lukken.
Precies! en anders heb je altijd ngo het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 12-05-11 00:22
FW 1.1.1 - Windows: Komt er binnenkort een jailbreak/activate GUI ? TJB Archief 4 16-11-07 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.