iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone loopt regelmatig vast na gebruik Bootneuter (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/12300-iphone-loopt-regelmatig-vast-na-gebruik-bootneuter.html)

bart2jes 03-05-08 18:05

iPhone loopt regelmatig vast na gebruik Bootneuter
 
Hallo allemaal,

Heb ca. 3 maanden een iPhone en ben super tevreden. Wist dat het een 3.9 bootloader was (van 4.6 naar 3.9 mbv van ziphone (versienummer weet ik niet, heb de iPhone simlockvrij gekocht)) met 1.1.4 firmware. Omdat ik enige goed reacties over de 4.6 bootloader las heb ik de guide van iPhoneclub gevolgd om via Bootneuter de bootloader te updaten naar een Neuter unlockte 4.6 bootloader. En sindsdien loopt mijn iPhone regelmatig vast. Dus ik dacht ik zet de 3.9 fakeblank neuter unlocked bootloader erop. Zo gezegd zo gedaan, en sindsdien loopt hij wel minder vaak vast, maar nog steeds vaker dan in de eerste maanden. Het vastlopen gebeurd op willekeurige momenten. Heeft iemand een oplossing??

Mvg,
Bart

forum.bericht 03-05-08 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bart2jes (Bericht 107208)
Hallo allemaal,

Heb ca. 3 maanden een iPhone en ben super tevreden. Wist dat het een 3.9 bootloader was (van 4.6 naar 3.9 mbv van ziphone (versienummer weet ik niet, heb de iPhone simlockvrij gekocht)) met 1.1.4 firmware. Omdat ik enige goed reacties over de 4.6 bootloader las heb ik de guide van iPhoneclub gevolgd om via Bootneuter de bootloader te updaten naar een Neuter unlockte 4.6 bootloader. En sindsdien loopt mijn iPhone regelmatig vast. Dus ik dacht ik zet de 3.9 fakeblank neuter unlocked bootloader erop. Zo gezegd zo gedaan, en sindsdien loopt hij wel minder vaak vast, maar nog steeds vaker dan in de eerste maanden. Het vastlopen gebeurd op willekeurige momenten. Heeft iemand een oplossing??
Mvg,
Bart

Ik zou het gehele unlock/jailbreak proces opnieuw doen en de bootloader bootloader laten. Ik heb nog steeds geen enkele reden gelezen waarom de ene (3.9) beter zou zijn boven de ander (4.6).

Destiny 03-05-08 19:36

De 4.6 zou een iets betere accu duur geven..

bart2jes 05-05-08 18:26

Ik denk dat ik het zo ga doen:
  • Back up maken van alles (hebben jullie nog tips, of moet ik gewoon maar betalen voor TimeCapsule)
  • Bootneuter opnieuw installeren
  • 4.6 fabrieks bootloader erop zetten mbv Bootneuter (zonder enige hack)
  • vervolgens restoren via iTunes
  • nieuwste Ziphone of iLiberty+ (voor windows) installeren (welke van de 2 raden jullie aan????)
  • en die vervolgens te gebruiken om te unlocken
De reden dat ik een backup wil maken is omdat ik onder andere in het nederlandse taal pakket wat gewijzigd heb en omdat mijn contactpersonen niet goed synchroniseren met windows adresboek..... Is het trouwens ook een optie om met Winscp gewoon de hele zooi te kopiëren plakken naar een map, om uiteindelijk alles weer terug te zetten?? of geeft dat problemen??

Alvast bedankt!!:D:D:D (alweer:p)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.