//

iPhone loopt regelmatig vast na gebruik Bootneuter

iPhone loopt regelmatig vast na gebruik Bootneuter discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heb ca. 3 maanden een iPhone en ben super tevreden. Wist dat het een 3.9 bootloader was (van 4.6 naar 3.9 mbv van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-05-08, 18:05
bart2jes bart2jes is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Unhappy iPhone loopt regelmatig vast na gebruik Bootneuter

Hallo allemaal,

Heb ca. 3 maanden een iPhone en ben super tevreden. Wist dat het een 3.9 bootloader was (van 4.6 naar 3.9 mbv van ziphone (versienummer weet ik niet, heb de iPhone simlockvrij gekocht)) met 1.1.4 firmware. Omdat ik enige goed reacties over de 4.6 bootloader las heb ik de guide van iPhoneclub gevolgd om via Bootneuter de bootloader te updaten naar een Neuter unlockte 4.6 bootloader. En sindsdien loopt mijn iPhone regelmatig vast. Dus ik dacht ik zet de 3.9 fakeblank neuter unlocked bootloader erop. Zo gezegd zo gedaan, en sindsdien loopt hij wel minder vaak vast, maar nog steeds vaker dan in de eerste maanden. Het vastlopen gebeurd op willekeurige momenten. Heeft iemand een oplossing??

Mvg,
Bart
__________________
iPhone 2G 8GB --> bijna alle iPhone OS'en en iOS'en op gehad en gejailbreakt
iPhone 4 16GB verkocht
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-08, 19:28
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bart2jes Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Heb ca. 3 maanden een iPhone en ben super tevreden. Wist dat het een 3.9 bootloader was (van 4.6 naar 3.9 mbv van ziphone (versienummer weet ik niet, heb de iPhone simlockvrij gekocht)) met 1.1.4 firmware. Omdat ik enige goed reacties over de 4.6 bootloader las heb ik de guide van iPhoneclub gevolgd om via Bootneuter de bootloader te updaten naar een Neuter unlockte 4.6 bootloader. En sindsdien loopt mijn iPhone regelmatig vast. Dus ik dacht ik zet de 3.9 fakeblank neuter unlocked bootloader erop. Zo gezegd zo gedaan, en sindsdien loopt hij wel minder vaak vast, maar nog steeds vaker dan in de eerste maanden. Het vastlopen gebeurd op willekeurige momenten. Heeft iemand een oplossing??
Mvg,
Bart
Ik zou het gehele unlock/jailbreak proces opnieuw doen en de bootloader bootloader laten. Ik heb nog steeds geen enkele reden gelezen waarom de ene (3.9) beter zou zijn boven de ander (4.6).
  #3  
Oud 03-05-08, 19:36
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De 4.6 zou een iets betere accu duur geven..
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 05-05-08, 18:26
bart2jes bart2jes is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard

Ik denk dat ik het zo ga doen:
  • Back up maken van alles (hebben jullie nog tips, of moet ik gewoon maar betalen voor TimeCapsule)
  • Bootneuter opnieuw installeren
  • 4.6 fabrieks bootloader erop zetten mbv Bootneuter (zonder enige hack)
  • vervolgens restoren via iTunes
  • nieuwste Ziphone of iLiberty+ (voor windows) installeren (welke van de 2 raden jullie aan????)
  • en die vervolgens te gebruiken om te unlocken
De reden dat ik een backup wil maken is omdat ik onder andere in het nederlandse taal pakket wat gewijzigd heb en omdat mijn contactpersonen niet goed synchroniseren met windows adresboek..... Is het trouwens ook een optie om met Winscp gewoon de hele zooi te kopiëren plakken naar een map, om uiteindelijk alles weer terug te zetten?? of geeft dat problemen??

Alvast bedankt!! (alweer)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Help: Iphone loopt vast srgnn-38 Jailbreak 2 11-11-10 12:43
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
Springboard loopt vast bij gebruik Rock rnbflavour Archief 1 25-12-09 22:32
iPhone loopt vast pokki iPhone algemeen 1 04-09-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.