computer detecteerd iphone niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mag verwijderd worden, snap er niks van maar werkt wel op een andere USB port. hoewel andere dingen wel op de USB port werken waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Deleten a.u.b
Mag verwijderd worden, snap er niks van maar werkt wel op een andere USB port.
hoewel andere dingen wel op de USB port werken waar de iphone nu plots niet meer op werkt. Laatst gewijzigd door YvesT; 03-05-08 om 23:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is een veelvoorkomend probleem (echt probleem is nie) dat de iphone alleen herkend word op de eerste poort waar je hem ooit ingestoken hebt,
omdat de usb drivers en itunes deze poort reserveren voor de iphone zogezegd en altijd naar deze poort (usb) gaat luisteren voor een inkomend communicatie met de iphone, veel plezier nog verder met je iphone.
|
|||
|
|||
is niet eens de eerste poort dat is het rare, het is de 3de waar ie nu op werkt.
|
|
||||
|
||||
Daar raar, maar ja, zolang het maar werkt zijn we al tevreden he????
|
|
|||
|
|||
Maar nu werkt hij op mijn laptop maar niet op mijn moeder machine.
Wat doe ik dan ? is er nergens een knop om hem te syncroniseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps op Iphone, maar niet meer op computer | lkropman | iPhone Apps | 2 | 15-04-11 16:11 |
iTunes detecteerd iPhone niet | Barones | iTunes | 1 | 09-10-10 18:56 |
Computer herkent iphone niet meer | charlotteh | iPhone algemeen | 2 | 10-06-10 22:14 |
computer herkent de iphone niet meer | tatoe | iPhone algemeen | 3 | 15-05-10 08:00 |
Iphone niet meer herkent door computer | Frank88 | Unlock [archief] | 1 | 29-01-08 14:34 |
|
|