iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   sources worden niet herkend (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/12468-sources-worden-niet-herkend.html)

Larsmanson 06-05-08 21:18

sources worden niet herkend
 
hoi,

Ik heb een probleempje met mijn sources toevoegen. Ik heb een dag geleden mijn iphone volledig hersteld en probeer nu alle sources die ik er op had weer terug te halen. Nou heb ik het probleem dat hij sommige sources niet herkend en ze bij uncategorized neerzet. Dit zijn sources zoals ifoneguide en i.unlock.no. Heb wel 20 keer refreshed en iphone opnieuw opgestart, maar hij wil ze maar niet herkennen. Ik heb i.unlock.no zowiezo nodig om ibrickr fix erop te installeren. wie kan me hierbij helpen??

croiman 08-05-08 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larsmanson (Bericht 108672)
hoi,

Ik heb een probleempje met mijn sources toevoegen. Ik heb een dag geleden mijn iphone volledig hersteld en probeer nu alle sources die ik er op had weer terug te halen. Nou heb ik het probleem dat hij sommige sources niet herkend en ze bij uncategorized neerzet. Dit zijn sources zoals ifoneguide en i.unlock.no. Heb wel 20 keer refreshed en iphone opnieuw opgestart, maar hij wil ze maar niet herkennen. Ik heb i.unlock.no zowiezo nodig om ibrickr fix erop te installeren. wie kan me hierbij helpen??

zijn ze juist getypt? welke versie van installer heb je nu? Zijn nog hier en daar problemen met de laatste nieuwe versie installer 3.1 met de sources.

Destiny 08-05-08 09:58

Fresh gaf al aan dat er problemen waren met Installer 3.1. Misschien dat ze nu al zijn opgelost dat weet ik niet

croiman 08-05-08 09:59

Normaal zou t nu geen probleem mogen zijn, ik heb er al toch geen problemen mee met de nieuwe installer.

Heussie 10-05-08 00:30

Hallo daaro,

Ik heb mijn nieuwe iPhone dus ook "behandeld" met iLiberty+ en dat ging perfect.
Maar voordat ik de ifoneguide source invoerde heb ik dus de installer update gedraaid. Nu heb ik hetzelfde probleem als Larsmanson :S (ifoneguide staat bij de Uncategorized sources :()

Beetje balen dus. Kun je die installer nog uninstallen ?


Alvast bedankt voor jullie hulp !
(super forum dit !)

croiman 10-05-08 00:34

je installer eraf halen? om de oude er trug op te zetten dan ? anders kun je geen native apps installeren (of via Winscp)

Of vervangen door een oudere installer versie zoals deze ???


http://croiman29.googlepages.com/Installer.app.rar

Heussie 10-05-08 00:42

Ik bedoel idd vervangen door een oude installer :)
Kwas niet helemaal duidelijk..... sorry ;)

croiman 10-05-08 00:45

post hierboven staat em al.

En hier heb je gelijk een mod van de installer.app gemaakt en aangepast door mij, eerst je oude trug zetten en daarna deze iiconen en al de rest erover zetten , iets extra's bovenop wat je vroeg :

Heussie 10-05-08 00:50

Bedankt ;)

Maar dan even een vraag van een leek...... Hoe gebruik ik het ?
(ik werk "gewoon" met Vista).

croiman 10-05-08 00:53

Je zoekt hier Winscp (zoekfunctie), en zet er daarmee over je nieuwe installer.app heen en gewoon vervangen.
K gebruik ook vista, maar je zult voor Winscp wel een draadloze router thuis moeten hebben staan (da k geloof da je da wel hebt).

Winscp handleidingen vind je hier over de site wel als je de zoekfunctie gebruikt.

Heussie 10-05-08 10:02

Met de oudere installer krijg ik het nog steeds niet voor elkaar :(
Ik heb m'n iPhone weer opnieuw geinstalleerd, helemaal fris (tenminste dat denk ik, iLiberty+ weer gebruikt)) en het heeft geen effect.
iFoneguide staat nog steeds bij uncategorized :s

Nog een tip misschien ?
Iemand die hetzelfde probleem heeft ? (en dan ook het liefst een oplossing ;))

croiman 10-05-08 13:31

zeker van dat je hem juist hebt?? ifoneguide.nl/114
kan zijn dat hij bij uncategorized staat, maar heb je de mappen niet bij install ?

Haagze sf2 10-05-08 13:49

heb hier ook al paar dagen probs mee
verschillende Wi-Fi's gebruikt.
gprs gebruikt
installer 3 En 3.1 gebruikt alle geen effect :(

croiman 10-05-08 14:02

Verse Restore helpt niet?

Haagze sf2 10-05-08 14:07

gisteren is de iphone geheel gerestored. was sávond na wat klooien me installer in eens kwijt :X
opnieuw jailbraick gedaan via ziphone 2.4 en daarna installer 3.1 opnieuw geinstaleert ( stond wel in de installer dat hij er al opstond dus ff opnieuw geinstaleert via de installer.. ( snap je :P ) nu werkt de i.unlcok sources wel alleen die van ifoneguide niet ( wat klopt vanwege me ban :P ) zal straks eens kijken of hij werkt als ik de wijk in loop

croiman 10-05-08 14:12

Ziphone 2.4 ?
Ten eerste : er is een update van Ziphone, zitten al aan 3.0 ofzoiets,
ten tweede : iLeberty en Pwnage zijn beter en stabieler.
En installer en ifoneguide moeten werken, Fresh heeft de repo code nog aangepast voor de nieuwe installer.

Haagze sf2 10-05-08 14:21

klopt ziphone 3.0 is er zeer zeker
maar voor jailbreak hoef ik niet doit all te klikken en kan ik met ziphone 2.4
ook aan het werk. voor enkel jaibreak. deze heb (nog) op mijn pc staan en zie dan ook geen redem voor een jailbreak 3.0 te downloaden.
pwnage vind ik momenteel niet echt stabiel. ( nog steeds beta... )
iliberty tjah geen ervaring verder mee en met ziphone NOOIT problemen mee gehad dus waarom overstappen. en zoals ik al zei duik zo ff de straat in om te kijken of de ifonefuide werkt ik heb persoonlijk een ban daarzo :D kan het nu dis niet checken.

croiman 10-05-08 14:24

Ziphone 3.0 is een update van 2.4 voor bug fixes en al.

Pwnage vo mac sta op 100%
WinPwnage is in beta ja, maar bij deze betekend dat alleen niet alle opties werken.
K gebruik deze alle enige tijd, en nog geen enkel probleem tegen gekomen hier ermee.
Ikzelf ben een voorstander van Pwnage.
iLiberty staat ook bekend als zeer stabiele en goede software voor de iphone, deze bied ook veel meer opties dan Ziphone.
Zien is weten.

Heussie 10-05-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 110404)
zeker van dat je hem juist hebt?? ifonguide.nl/114
kan zijn dat hij bij uncategorized staat, maar heb je de mappen niet bij install ?


Het adres heb ik een paar keer gecontroleerd (omdat ik inderdaad bang was dat ik verkeerd ingetypt had :rolleyes:). Maar hij is juist en blijft bij uncategorized staan.
Jammer genoeg staat de mappen niet bij install, dan zou ik het geen probleem vinden.

Als ik weer eens zin heb van het weekend, restore ik 'm weer met iLiberty+ en begin weer opnieuw (zet ik jouw installer er op, bedankt daarvoor :))

Tot die tijd blijf ik het forum in de gaten houden en hoop dat er een oplossing komt voordat ik weer alles opnieuw ga doen, hahaha :D

ButcherJF 10-05-08 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 110404)
zeker van dat je hem juist hebt?? ifonguide.nl/114
kan zijn dat hij bij uncategorized staat, maar heb je de mappen niet bij install ?

Even voor alle duidelijkheid:
hier staan de juiste adressen van de iFoneguide repo's. Mét die extra 'e' ;). Anders gaat het nooit werken.

Heb voor de zekerheid nog even getest: iFoneguide.nl/114 verwijderd, refreshed, opnieuw toegevoegd, refreshed, en staat er keurig in. Ligt dus in geen geval aan iFoneguide.

croiman 10-05-08 19:14

inderdaad, butcherjf, was een typfout.
thanks for the correction

Heussie 10-05-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 110514)
Even voor alle duidelijkheid:
hier staan de juiste adressen van de iFoneguide repo's. Mét die extra 'e' ;). Anders gaat het nooit werken.

Heb voor de zekerheid nog even getest: iFoneguide.nl/114 verwijderd, refreshed, opnieuw toegevoegd, refreshed, en staat er keurig in. Ligt dus in geen geval aan iFoneguide.



Die extra -e- had ik er al bij staan.
ifoneguide.nl/114
En nu ben ik dat ding bij de sources voor de zoveelste keer aan het refreshen, en je raad het al :D
Hij doet het, whoahahaha. Ik denk dat ik gek wordt :eek:
Maar dat kan mij niet schelen, het werkt ;)

In ieder geval bedankt voor jullie hulp, geweldig. Ik vind het alleen vreemd dat hij het nu ineens doet, terwijl ik dit volgens mij ook al geprobeerd had :cool:


Nu wil ik alleen nog voor elkaar krijgen dat ik mijn eigen ingestelde ringtones ook daadwerkelijk hoor als de telefoon gaat...... maar da's een andere topic ;) (maar tips zijn ook daarvoor welkom, hahahaha...... ik vraag gelukkig niet zoveel :p)

Heussie 10-05-08 20:34

Wat een geweldig forum is dit eigenlijk.
Voor al mijn problemen, vind ik hier een oplossing :)

Haagze sf2 11-05-08 01:09

zal morgen nog eens proberen hierzo
had de 113 toegevoegd en die deed het meteen
114 nog steeds niet :D

croiman 11-05-08 03:11

als de 113 het doet bij jou, zal de 114 het ook wel moeten doen he?

Haagze sf2 11-05-08 14:33

en toch doet die het niet :D

croiman 11-05-08 14:35

Contacteer Fresh, Sjowol Arb of Fab1man daar eens voor?
Bij mij werkt die.

Haagze sf2 11-05-08 18:37

zit weer ff bij me ouders
ff op hun Wi-Fi netwerk geprobeert
1.1.3 kan ik zo toevoegen
1.1.4 niet :S
de exp kan ik ook zo toevoegen :P

snap er de ballen van dus :D

croiman 11-05-08 18:43

Welke installer versie???

Haagze sf2 11-05-08 18:45

3.1

:D geniet jij niet van het weer ofzo ( ik zit hier vaak maar jij... :P )

Redchilly 11-05-08 18:46

Zelfde probleem hier.
Ik ben met de iPhone van mijn broer bezig, maar ifoneguide.nl/114 pakt niet.
ifoneguide.nl/exp pakt in 1 keer, in mijn phone ook geen probleem met 114.
Snap het niet, maar ik klooi nog ff verder.
(nog 12 x refreshen en dan geef ik het op ;) )

croiman 11-05-08 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 110928)
3.1

:D geniet jij niet van het weer ofzo ( ik zit hier vaak maar jij... :P )

vandaag niet, ben zelf aant prullen met mijn iphone, die is vandaag gecrashed. en k krijg em zelf al nie tegoei gefixed. neemt totaal niks meer aan.

Haagze sf2 12-05-08 23:43

DE oplossing bij mij...
niet ifoneguide.nl/114 gebruiken
maar ifoneguide/114/repo.xml
toen in 1x!

Roellie 14-05-08 20:02

Mmmm ik heb bovenstaand probleem ook... maar ook als ik ifoneguide/114/repo.xml toevoeg werkt het niet... zelf als ik er ifoneguide.nl/114/repo.xml van maak;)

Iemand anders nog ideeën?

(ook installer v3.1)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.