winscp discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heb een vraag momenteel heb ik een probleem met de error melding main script execution failled mijn vraag is kan winscp nog werken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
winscp
hallo heb een vraag momenteel heb ik een probleem met de error melding
main script execution failled mijn vraag is kan winscp nog werken of niet want voor dat ik de eror kreeg kon ik mij aanmelden maar nu lukt mij dat niet meer ik krijg heel de tiijd conecusion refusd heeft iemand oplossing en welke paswoord moet ik gebruiken voor 1.1.4 voor winscp dank u |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
openSSH moet op je iphone geinstalleerd zijn en AAN staan. jouw ip adres invullen van je iphone (kijken bij bossprefs of bij je settings Wi-Fi) username : root paswoord : alpine port : 22 Als het de eerste keer is voor in te loggen op je iphone moet je meerdere keren proberen tot hij je toestemming vraagd voor de sleutel op te slaan, daar klik je "ja" en je zit direct daarna in je iphone.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winscp | teunis | iPhone algemeen | 6 | 08-02-11 08:21 |
Winscp | catelijne.bakker | iPhone algemeen | 3 | 17-04-10 15:32 |
Windows: winscp | aswien | Desktop-applicaties | 8 | 18-06-08 18:48 |
WinSCP | leslow | Archief | 2 | 04-06-08 02:33 |
winscp | namastee | Archief | 3 | 29-12-07 13:18 |
|
|