iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Itunes foutmelding(6) bij herstellen iphone firmwire (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/12543-itunes-foutmelding-6-herstellen-iphone-firmwire.html)

juulie 07-05-08 20:48

Itunes foutmelding(6) bij herstellen iphone firmwire
 
hallo,

ondanks weinig forumberichten hier loop ik al een tijdje mee maar dit probleem doet me echt de nek om.

kreeg een iphone binnen om te maken, liet alleen het itunes logo en het stekkertje zien.
afijn ik in DFU mode zetten (temminste dat d8 ik) en herstellen, en toen kreeg ik de melding dat de Iphone niet herstelt kon worden (6). Ik verder denken en vervolgens in met Ilibirty in DFU mode zetten en herstellen, dit werkte.

ik vervolgens verder met Iliberty jailbraiken (hij was al eerder geunlockt) met bij advanced installer en youtube fix aangevinkt (zoals altijd). Maar de telefoon bleef haken. Op het moment na de matrix fase (waarbij die rije code voorbij komen) en op het moment dat je die bluawe balk met iliberty boven ziet en hij verdere status geeft bleef hij haken.

dus had de telefoon na een kwartier uit en aan gedaan, WEER in DFU mode gezet (met iliberty) en wou weer herstellen alleen ik krijg nu weer die melding met dat de iphone niet hersteld kan worden (6). hoe ik dan ook probeer te herstellen

iemand ideen?

ControlSje 07-05-08 21:06

Gebruik je de originele meegeleverde USB kabel? Kom dit bericht tegen. Misschien werkt de oplossing originele USB kabel en ander USB slot ook voor jou. Suc6

juulie 07-05-08 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 109256)
Gebruik je de originele meegeleverde USB kabel? Kom dit bericht tegen. Misschien werkt de oplossing originele USB kabel en ander USB slot ook voor jou. Suc6

ik dacht na je reactie, hmmm ondanks dat ik het officiele stekkertje gebruik van mijn ipod nano, 3(!) andere mensen voor mij deze telefoon probeerde te maken. probeerde ik vol moed het tog uit met het kabeltje dat ik kreeg bij mijn iphone die ik dan ook nog eens aansloot op een andere usb port. en raad eens?

hij deed het niet :p

dus ik ben weer terug bij af
iemand anders nog ideen?

ControlSje 07-05-08 21:42

Heb je dit al geprobeerd?

juulie 07-05-08 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 109273)
Heb je dit al geprobeerd?

ik heb toevallig 2 verschillende ispw's van 1.1.4 zitten (eerste auto download 2de van deze website), deze werken allebei niet.

andere computer heb ik niet tot men beschikking maar ik heb 3 dagen geleden nog een goeie restore naar 1.1.4 (met dezelfde ispw) gedaan dus ligt denk ik aan de telefoon zelf

EDIT: ik bedank je toch alvast voor je hulp ;)

ControlSje 07-05-08 22:02

Graag gedaan, jammer dat het nog niet opgelost is. Maar ik zou die optie van een andere computer zeker proberen, heb een paar keer gelezen dat dit ondanks dat de originele computer meerdere iPhones had geunlocked toch de oplossing was. En anders probeer het eens op een Mac.

juulie 07-05-08 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 109287)
Graag gedaan, jammer dat het nog niet opgelost is. Maar ik zou die optie van een andere computer zeker proberen, heb een paar keer gelezen dat dit ondanks dat de originele computer meerdere iPhones had geunlocked toch de oplossing was. En anders probeer het eens op een Mac.

ik ga morgen wel ff naar de mac store ;)

juulie 11-05-08 22:35

ik weet niet of kicken toegestaan is maar ik heb nog steeds het probleem maar er is een update!

de iphone wilt volgens mij ook niet opladen, als hij in het dock zit gebeurt er niks, ook restart de iphone vaak als ik hem heb aangesloten op de computer; dit lijdt waarschijnlijk tot de foutmelding!

wat ik dus denk dat mis is: de iphone kan niet opladen-->batterij leeg-->iphone kan zen restore niet kompleet maken voordat hij restart

can anyone help?

Michael 11-05-08 23:36

Sluit je iohone aan om een stopcontact voor het opladen

juulie 11-05-08 23:51

sorry dat ik niet duidelijk was

maar dit heb ook geprobeerd, hier zag ik dat hij niet opladen

croiman 12-05-08 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 109256)
Gebruik je de originele meegeleverde USB kabel? Kom dit bericht tegen. Misschien werkt de oplossing originele USB kabel en ander USB slot ook voor jou. Suc6

ook eens proberen of t lukt, kan mij mss nog redding bezorgen?

juulie 12-05-08 01:08

ik hoop voor jou wel;)

croiman 12-05-08 01:11

k hoop t ook, k ga alle usb poorten af.
Nog nie es aan gedacht natuurlijk...........


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.