//

Help AUB geen geluid meer uit iphone!!!

Help AUB geen geluid meer uit iphone!!! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ngellus maar het gekke is als ik iemand bel of gebeld wordt als ik probeer te praten door die telefoon is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-06-08, 14:08
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ngellus Bekijk bericht
maar het gekke is als ik iemand bel of gebeld wordt als ik probeer te praten door die telefoon is het alsof ik echo hoor van mn eigen stem
of zeg ik nou iets geks
ik kan me herrineren dat iemand via een forum op het internet hetzelfde probleem had na het jailbreaken
iets met bootloader
ik ben een noob met dit soort dingen
heb jij daar misschien antwoord op hoe wat welke software welke stappen???
jij hebt met Ziphone unlocked correct?

probeer de forward call fix eens te installeren, anders een andere unlock methode gebruiken, andere oplossing zou k niet weten buiten dan dat je micro kapot zou zijn, maar dat betwijfel ik.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-06-08, 16:13
Ngellus Ngellus is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard

jij hebt met Ziphone unlocked correct?

probeer de forward call fix eens te installeren, anders een andere unlock methode gebruiken, andere oplossing zou k niet weten buiten dan dat je micro kapot zou zijn, maar dat betwijfel ik.



hoe download ik forward call fix
ik heb via installer een video recorder gedownload maar zelfs opnemen met mic doet het niet
  #23  
Oud 15-06-08, 16:46
maxbaeten maxbaeten is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, Bij een gesprek hoort de andere persoon mij niet en ik hoor hem niet mits ik de telefoon op luidspreker zet. Dan kan ik normaal bellen.
Ook met de oordopjes is het geluid prima. Nadat ik hem opnieuw geupdate en unlocked had was het probleem voor ongeveer een halve dag voor bij maar nu treedt weer hetzelfde probleem op

Reset werkt ook niet
  #24  
Oud 15-06-08, 17:11
Max Max is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Wat een toeval, ik heb hetzelfde probleem ook sinds gisteren.
Unlock sound doet het niet, keyboard clicks etc. Tot mijn verbazing ook geen geluid met bellen. Kan alleen bellen met speakerfunctie dan hoor ik wel alles.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 geen geluid uit luister gedeelte!!! mickymouse iPhone algemeen 0 23-12-10 20:51
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 19:22
Geen you tupe meer help aub. carbolino Jailbreak 7 18-07-10 13:11
Kensington LiquidAux --> geen geluid meer uit iPhone zelf gerbrand iPhone accessoires en onderdelen 0 07-06-09 09:01
Video: Help aub!! Video: '' This movie could not be played " , Ipod : Geen geluid meer Wouter1 Muziek, foto & video 4 20-05-08 13:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.