iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   touchscreen doet het niet (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/12680-touchscreen-doet-niet.html)

birdy 10-05-08 12:10

touchscreen doet het niet
 
hallo mijn touchscreen doet het niet mer kan 2 programa's openen darnaa doet mijn touchscreen het niet meer dan moet ik hem aan en uit zeten en doet die het wel heb heb geprobeert te kraken met ziphone en heb hem al meerdere x en geprobert in DFU te zetten wie kan mij helpen

croiman 10-05-08 14:46

Met Ziphone kunnen wel eens problemen te voorschijn komen, kunt beter Winpwn of iLiberty gebruiken.
Opnieuw restore en unlocken vrees ik voor jou.
Gebruik wel 1.1.4 daarvoor.

birdy 10-05-08 15:21

alle 2 al geprobeert :o :(:(

croiman 10-05-08 16:32

Hardware probleem mss??? Al geprobeert om je touch gevoeligheid te verhogen??

birdy 10-05-08 16:36

nee, hoe doe je dat

croiman 10-05-08 16:42

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je t al gevonden,
hierbij :

Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings » Nieuws » iPhoneclub.nl

Dit is je laatste optie, anders ben ik bang dat je hardware probleem gaat hebben als dit al niet gaat lukken voor jou.

birdy 10-05-08 17:25

kan nergens me touch vinden heb geprobeert

croiman 10-05-08 18:17

Je moet dat wel eerst installeren he, volg de link die ik heirboven heb gegeven.

rensfikkers 20-05-08 22:37

scherm reageerd niet op aanraking
 
Hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem alleen bij mij is het zo dat van op het een op het andere moment het scherm niet meer reageerd op aanraking.Ik heb alle versies proberen te instaleren....in ziphone..
[
111,112,113,114,
unlocking :ziphone
(using both restore mode and dfu mode)
niks lijkt te helpen.

rest van de functies doet het gewoon alle knoppen geluid alles...

dit is de melding die ik kreeg bij het unlocken en jailbraken...

AppleMultitouchSPI: couldn't bootload the device after 15 tries... terminating...
AppleMultitouchSPI: stopped

is dit een hardware of een software probleem....Ik heb inmiddels veel forums bezocht niemand kan me me excact vertellen wat het is

Help! greetz Rens

croiman 20-05-08 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rensfikkers (Bericht 115450)
Hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem alleen bij mij is het zo dat van op het een op het andere moment het scherm niet meer reageerd op aanraking.Ik heb alle versies proberen te instaleren....in ziphone..
[
111,112,113,114,
unlocking :ziphone
(using both restore mode and dfu mode)
niks lijkt te helpen.

rest van de functies doet het gewoon alle knoppen geluid alles...

dit is de melding die ik kreeg bij het unlocken en jailbraken...

AppleMultitouchSPI: couldn't bootload the device after 15 tries... terminating...
AppleMultitouchSPI: stopped

is dit een hardware of een software probleem....Ik heb inmiddels veel forums bezocht niemand kan me me excact vertellen wat het is

Help! greetz Rens


en al gerestored? dan lijkt me dat je scherm na de botten is jammer genoeg, juist alsof hij je scherm niet vind dat t niet is ingestoken of dergelijk

rensfikkers 20-05-08 22:55

Ja ik heb gerostored, mocht niet baten hij blijft hangen bij:
AppleMultitouchSPI: couldn't bootload the device after 15 tries... terminating
AppleMultitouchSPI: stopped
En dat betekend dat ie dus niet doorgaat en het scherm niet opstart, denk ik als leek??? misschien iemand een mening die dit heeft gezien of gehoord en hoe opgelost?
Zou het opgelost zijn door het scherm te vervangen??

birdy 20-05-08 23:00

ik heb bovenstaande ook geprobeerd. Ook om de gevoeligheid te verhogen. Volgens mij is het een hardware probleem en heb hem terug naar Amerika gestuurd ivm garantie/

rensfikkers 20-05-08 23:41

scherm
 
ok, maar zonder garantie is het zoeken naar een andere oplossing....

Henkos 21-05-08 16:48

@rensfikkers:

Uit welke logfile haal je die MultiTouch foutmelding? De /var/log/system.log file?

croiman 21-05-08 17:04

denk gewoon dat zijn scherm kapot is, en dit slecht contact, geen doorgave van connector etc, oplossing, zou nieuw scherm steken

Henkos 21-05-08 17:11

Ben toch benieuwd in welke log file die error stond. Heb zelf ook een schermprobleem (werkt niet na 1ste keer wake up maar voor de rest wel) maar kan geen foutmelding in /var/log/system.log vinden....

rensfikkers 21-05-08 19:52

ik krijg die foutmelding bij het restoren, dan zie je de witte letters voorbij komen van ziphone en dak krijg ik die melding. Ik weet niet hoe ik in logfiles moet kijken. Feit is wel dat hij in bad is gevallen 2 weken terug. Nu deed hij alles 2 weken lang, maar van de een op de andere dag is hij er mee opgehouden om op aanrakingen te reageren.
Stuur morgen de telefoon op naar www.fixsupport.nl.
Die denkt dat er nog hoop is....ik zal de uitkomst laten weten.

croiman 21-05-08 19:59

in bad gevallen??? Dat verklaard veel.

jeremy14 25-05-08 19:51

ditisleuk heb dat van croiman geprobeerdennu heb ik niks meer onder general staan:| hoe kan ik ditfixen???

croiman 25-05-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 117391)
ditisleuk heb dat van croiman geprobeerdennu heb ik niks meer onder general staan:| hoe kan ik ditfixen???

Wat heb je geprobeerd van mij? heb je een restore gedaan of hoe of wat ??? en welke firmware ? Meer info he....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.