Iphone blijft hangen op apple discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Collega's Wie van jullie kan mij Helpen Ik heb net de iphone 16 gb verkocht en wou deze volledig leeg maken voor de klant nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone blijft hangen op apple
Collega's
Wie van jullie kan mij Helpen Ik heb net de iphone 16 gb verkocht en wou deze volledig leeg maken voor de klant nu blijft deze hangen op het appeltje en af toe draait er een cirkeltje hoe kan ik deze terug aan de praat krijgen wie kan mij helpen wordt niet herkend onder apple of windows |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Restore in DFU. En gebruik de zoekfunctie :S
|
|||
|
|||
Hoe doe ik de zoek functie S
bedankt om zo snel te antwoorden |
|
||||
|
||||
Rechtsbovenaan.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp
Heren bedankt voor deze oplossing
Heb heel wat meer stappen moeten onder nemen heb inderdaad een herstel uitgevoerd via Itunes dan staat deze terug gelockt nadien de Iliberty gebruikt om terug te unlocken en alles was terug in orde de koper is zeer tevreden naar huis kunnen gaan heb er nog wat extra software opgezet Weet je ik mis mijn Iphone nu al maar ik moet mijn documenten kunnen meenemen en volgens mij gaat dit niet of weet iemand anders wel een oplossing groetjes Dirk |
|
||||
|
||||
welke documenten?
je kunt je iphone ook als harde schijf gebruiken, je kunt er ook pdf op lezen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen op Apple Logo | scoop1 | Jailbreak | 4 | 02-04-11 13:49 |
help iphone blijft hangen op apple logo | andres666 | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 22:24 |
Iphone 3g blijft hangen op apple logo | danny--dj | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 13:49 |
iPhone: iPhone blijft hangen op apple logo | Kuuhn | Jailbreak | 5 | 06-12-08 15:17 |
iphone blijft hangen (apple logo) | Berten.. | Archief | 3 | 14-07-08 16:37 |
|
|