iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPod touch 1.1.4 help (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/12753-ipod-touch-1-1-4-help.html)

Akatsuki_Assassin 11-05-08 21:54

iPod touch 1.1.4 help
 
Hallo,

zoals jullie zien ben ik hier nieuw, maar dat even terzijde.

Ik heb een probleem met mijn iPod touch (bijna zelfde als de iPhone dus vandaar dat ik het hier vraag)

Ik heb een ipod touch dus en (wilde) gaan jailbreaken (1.1.4). Ik ging dus 1.1.4 erop zetten en heb dat nu ook gedaan, maar nu herkent iTunes mijn iPod touch niet meer én muziek/films/foto's zijn verwijderd of hoort dat zo na een firmware update? In ieder geval opent hij muziek/videos/iTunes op de iPod touch zelf NIET meer.
Waar kan het aan liggen, ik bedoel ik heb alleen 1.1.4 erop gezet en nog niet gejailbreaked of iets dergelijke. :confused:
Restoren heb ik trouwens ookal tig keer geprobeerd.
Help :mad:

Alvast bedankt :)

Michael 11-05-08 22:00

heb je wel de ipod touch fw gebruikt?

Akatsuki_Assassin 11-05-08 22:06

Wat bedoelt u daarmee met iPod touch fw? Afkorting voor iets ofzo? :P

Michael 11-05-08 22:14

Of je de goed firmware hebt gebruikt Heb je di van de ipod touch gebruikt of van de iphone toen je 114 erop hebt gezet? En ik ben gewoon je

croiman 11-05-08 22:15

FW = firmware, de software die gebruikt word in itunes voor restore en upgrade, downgrade.

je hebt de firmwares van iphone 102.111.112.113 en 114
en met de ipod touch ook.
Als je je vergist hebt, zou k gewoon restore doen met de firmware van ipod touch en dan activeren en jailbreaken.

Akatsuki_Assassin 11-05-08 22:15

@ croiman
Ik weet wel wat het is, maar wist niet dat het afgekort werd met fw, dus vandaar dat ik hem niet snapte.

Maar ik heb gewoon 1.1.4 voor iPod touch gedownload/installeerd
Restoren heb ik al al vaak geprobeerd, zie openingspost.

croiman 11-05-08 22:23

Als je upgrade hebt gedaan, ben je alles kwijt ja.
Met welke methode heb je gejailbreaked??

Michael 11-05-08 22:26

Zet de ipod in dfu. Dat doe je door de ipod uit te zetten en weer aan met je vingers zowel op de sleep als de home knop. Na 10 seconden laat je de leep knop los (bovenop de ipod) en blijf je de home knop vasthouden tot itunes zegt dat hij een ipod heeft gevonden die hersteld moet worden. Je kan dan de shiftknop indrukken en de herstelknop Zo kan je de fw kiezen waarmee je wilt herstellen

croiman 11-05-08 22:28

K ga mee met de motie van Michael.

(k trek me terug, twee personen die 1 aant helpen zijn.
Michael aan u verder;).)

Akatsuki_Assassin 11-05-08 22:32

@ croiman
Toch bedankt voor jouw hulp :) Ik had eerst 1.1.1 gejailbreaked via jailbreakme.com maar ik heb dus 1.1.4 nog niet gejailbreaked, wel van plan natuurlijk, maar lukt dus nog niet doordat mijn iPod ineens raar doet na 1.1.4 updaten

Thanks Michael, zal nu even proberen.

EDIT: Het lukte, maar nu staat er een error, dat er geen verbinding met de server van voor iPod-server-updates kan maken.

EDIT: Het is gelukt :)

iMario 11-05-08 23:37

hey,
ikga het niet helemaal uitleggen, maar kijk naar deze video en het zal je wel lukken:)
hij is niks voor niks de iPod touch master :p

YouTube - how to jailbreak 1.1.4 (ipodtouchmaster)

Akatsuki_Assassin 12-05-08 00:00

Haha, tnx maar ik had dat filmpje al gevolgd voordat jij het postte. Maar toch bedankt :)

iMario 12-05-08 00:10

ok, en is alles nu gelukt dan?

jvl 12-05-08 00:17

een kort vraagje aan degene die nog wakker zijn; ik heb (per ongeluk) mijn iPhone geupgrade naar 1.1.4 , nu geeft ie aan dat mijn sim niet geschikt is. Nu probeer ik de firmware te downgraden volgens het forum, maar er wordt gevraagd om een wachtwoord als de software wil downloaden!? Iemand een idee?

Akatsuki_Assassin 12-05-08 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 111109)
ok, en is alles nu gelukt dan?

Ja :D, ben nu weer bezig met spelletjes/themes erop te zetten :)

Michael 12-05-08 00:22

Mooi zo Veel plezier ermee :D

Akatsuki_Assassin 12-05-08 00:35

Tnx :), hij is nu ff Summerboard weer aan het downloaden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.