//

update via i-tunes

update via i-tunes discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo leden, Als ik de i-phone aansluit op de imac, en het synchroniseer-programma opstart, lees ik dat de ik de mogelijkheid heb om naar updates ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-08, 23:51
Loet Loet is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard update via i-tunes

Hallo leden,

Als ik de i-phone aansluit op de imac, en het synchroniseer-programma opstart, lees ik dat de ik de mogelijkheid heb om naar updates te zoeken.
Tevens staat er een knop met "herstel"
Daarboven staat geschreven dat i-tunes 17-5-2008 zal kijken voor of er een update beschikbaar is.
Nu is mijn vraag, kan dit kwaad? Overschrijft hij dan "unlockte" versie van de i-phone, zodat je alles opnieuw moet doen?
Zoja, hoe kun je dit voorkomen? Of is dit totaal niet het geval?

Grtz,

Loet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-08, 00:00
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Zet auto update uit in itunes bij voorkeuren
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 13-05-08, 00:10
Loet Loet is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

Hallo Michael, alvast bedankt voor de snelle reactie...

Ik had echter nog een vraag hierover. Moet dit in het tabblad van "voorkeuren" -> "algemeen" ."zoek automatisch naar nieuwe versies"
Of in het tabblad "voorkeuren" -> "Synchroniseren" ."schakel automatische synchronisatie voor alle ipods en iphones uit"


Is de eerste mogelijkheid in algemeen niet voor de updates van Itunes zelf?
En kun je nog foto's en muziek uploaden als je de de 2e mogelijkheid "uit" zet?
Ik kan hier niets over vinden in de wiki van update of i-tunes.

Grtz,


Loet

Laatst gewijzigd door Loet; 13-05-08 om 00:14.
  #4  
Oud 13-05-08, 00:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je kan updates uitzetten net als de sync en kiezen voor beheer muziek en films zelf
  #5  
Oud 13-05-08, 00:39
Loet Loet is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

Hallo Michael,

Spijt me als ik misschien dom overkom nu, maar die optie staat er niet zo omschreven?
Ik kan een vinkje zetten bij de optie "schakel automatische synchronisatie van alle ipods en iphones uit"
Deze mogelijkheid kan ik invullen in..... i-tunes---> voorkeuren---->synchronisatie....

Een andere mogelijkheid is een vinkje zetten bij : "Zoek automatisch naar nieuwe versies"
Dit is mogelijk bij ....i-tunes---->voorkeuren-----> algemeen....
Tevens staat in dit tabblad dat er "gisteren" een reserve-kopie gemaakt is van de i-phone.


Ik had zowizo al van begin af aan aangevinkt "handmatig synchroniseren van foto's en muziek, etc"

Zou je bij jou even kunnen checken welke van de twee tabbladen je nu bedoeld bij itunes (op een imac)
Of moet ik een sprint screen posten?


Grtz,

Loet
  #6  
Oud 13-05-08, 00:47
Loet Loet is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

Hallo Michael,

Zie mijn post hierboven...
Ik heb het eerste vinkje op algemeen uitgezet, en het 2e bij synchroniseren aangevinkt.
Vervolgens de iphone weer aangesloten en de melding is verdwenen. Er staat nu inderdaad dat je hem handmatig kunt updaten indien nodig.

Mijn vraag is nu, krijg ik nu toch nog een melding als er een nieuwe i-tunes update komt? Omdat ik beide handelingen heb verricht? En kan ik deze dan ook installeren?
Tevens wilde ik je vragen wat de optie "herstel" in itunes betekent. kun je van deze "back-up" gebruik maken als de iphone niet goed meer zou functioneren? En zit in deze back-up ook de muziek en foto's opgeslagen?
  #7  
Oud 13-05-08, 00:55
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Updates moet je nooit installeren voordat er wordt verteld op dit forum dat het mogelijk is De backups kun je niet gebruiken want die leveren problemen op Herstel is dat je iphone hersteld wordt met firmware en dan moet je dus opnieuw jailbreaken enzo Alleen doen wanneer er echt problemen zijn met je iphone
  #8  
Oud 13-05-08, 18:57
Loet Loet is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

Okee bedankt voor de hulp,

Grtz,

Loet
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
iPhone 1e gen.: ongeldige sim na update I-tunes firmware jasperkarin Unlock 10 29-12-10 14:15
I Tunes opent niet na update 4.2.1 bij 3G8 Pantofli iPhone algemeen 1 29-11-10 10:28
I Tunes? adempinar Archief 1 28-03-08 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.