//

iPhone vergeet diverse instellingen

iPhone vergeet diverse instellingen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen weekend heb ik mijn iPhone geupgrade van 1.1.3 naar 1.1.4. Eerst via een iTunes update en daarna Ziphone 3.0.1. Maar omdat alle gegevens nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-08, 10:59
PattiMan PattiMan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard iPhone vergeet diverse instellingen

Afgelopen weekend heb ik mijn iPhone geupgrade van 1.1.3 naar 1.1.4. Eerst via een iTunes update en daarna Ziphone 3.0.1. Maar omdat alle gegevens nog in mijn telefoon stonden, heb ik 'm nogmaals geupdate via Restore (met een gedownloade 1.1.4 firmware) en wederom Ziphone 3.0.1 gebruikt. Ik heb dus geen backup teruggezet.

Nu merk ik echter dat de iPhone veel 'vergeet'. Bijvoorbeeld mijn mail instellen, Wi-Fi password en GMail login gegevens. Bij mijn vorige firmware werkte dat allemaal prima.

Ik heb mijn telefoon al een keer gereset (power + home), maar dat helpt niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-08, 11:10
drm drm is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 102
Standaard

is een probleem bij sommige 114 gebruikers.
Probeer eens 114 cookie fix uit de ifoneguide exp. source (ifoneguide.nl/exp)
bij mij was het daarmee opgelost
  #3  
Oud 19-05-08, 11:55
PattiMan PattiMan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Bedankt voor de tip . Na het installeren van de fix onthouden Safari en Mail de settings. Straks moet ik thuis Wi-Fi nog even testen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord RunningArchie iPhone algemeen 3 18-05-11 09:33
Vergeet Buienradar, Weer.nl is iPhone optimized AlexTemora iPhone Apps 31 05-10-08 18:14
Iphone vergeet mijn instellingen.. steur00 Unlock [archief] 4 06-04-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.