iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   veel problemen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/13192-veel-problemen.html)

Juss 19-05-08 18:34

veel problemen
 
1 Bijlage(n)
iphone wil niet meer uit, iphone geeft heel slecht geluid door aan personen die mij bellen, iphone laad niet meer op, iphone wil niet meer op synchroniseren met itunes.... iphone wil de hele tijd in airplane mode, Text: this accesory will not work with iphone. Iemand een idee?????
Hier een foto als ik hem op mijn imac aan sluit.
Ps niet gevallen en niet nat geworden!!

yingie 19-05-08 18:36

Een andere USB-aansluiting proberen? Nog nooit van gehoord in elk geval.

colliehome 19-05-08 18:36

Lijkt me een probleempje met je hub , steek hem eens rechtstreeks in. Een duidelijkere omschrijving van wat mis gaat zal je Mac niet kunnen geven hoor. Sommige dingen zijn grote verbruikers qua stroom. USB poorten geven niet steeds dezelfde "power" naar de apparaten.
Als alles toch nog tegenvalt kan je resoren of volledig opnieuw laten herkennen.

Juss 19-05-08 18:44

Hoe laat ik hem volledig op nieuw herkennen???? kan ik hem gewoon helemaal rebooten zonder itunes???

erwin1987 19-05-08 18:55

Al geprobeerd een restore te doen? Daarna alles weer opnieuw er op zetten?

Juss 19-05-08 18:58

nee ga ik nu proberen hij begint nu ook hele byzare geluiden te maken, van die inbel geluiden van vroegen bij het internetten, wat goedkoop is dit zeg!!!!

Thanx voor de snelle reacties top!!!

Juss 19-05-08 19:06

Nee werkt ook niet want hij wil niet meer uit!! als ik hem uit gedaan heb springt hij meteen weer aan!! dus recovery mode daar krijg ik hem met geen mogelijkheid in oja de home/end button werkt ook niet meer!!

Michael 19-05-08 19:38

Misschien met ziphone in dfu zetten en dan restore doen. Ik hoop wel dan dat ziphone hem herkend

PauluS87 20-05-08 08:32

Precies restoren die handel, dit lost de meeste problemen tot nu toe op.

Juss 20-05-08 10:19

Beste vrienden van de iphone

Ik wilde de trieste mededeling doen dat mijn iphone deze ochtend in coma is geraakt.
Opladen wil ze niet meer doen, en het einde is nu echt in zicht...



Thanx voor de support en het is nu wachten op de 3g versie.

PauluS87 20-05-08 10:25

Hmm dat is makkelijk opgeven :) Je kunt ook niet meer met libert+ in dfu komen of anders restoren?? Of de iPhone doet gewoon helemaal niks meer?

Juss 20-05-08 10:32

Hij doet helemaal niks meer, heel af en toe komt het appeltje nog ff inzicht maar dan is ie weer weg. De home/end knop werkte ook niet meer, en communiceren met de computer ook niet, heel weird allemaal..

Juss 20-05-08 10:45

Ps: is er iemand naar wie ik hem kan opsturen op goed vertrouwen, en dat die persoon er naar wil kijken, bij een fix natuurlijk een beloning!

thanx

PauluS87 20-05-08 10:51

Uuhm tja dat kun je proberen, maar je kunt ook proberen om even fixsupport te bellen voor een afspraak. En ja er zullen hier op het forum vast wel mensen zijn die er naar willen kijken maar ja het brengt wel altijd risicos met zich mee, want zoals ik het zie moet deze iphone uitelkaar gesleuteld worden.

Redchilly 20-05-08 10:55

En als hij echt niet meer te redden is kun je hem altijd naar Croiman sturen voor de onderdelen.
Krijg je vast een eervolle vermelding in de "Mod of fame" ;)

Maar zonder gekheid, ik hoop dat je hem kunt (laten) redden, good luck!

momo 22-05-08 21:28

mensen kan er iemand mij helpen ik kan mijn iphone niet meer uit recovere mode zetten hij zegt alleen aansluiten aan itunes maar dan zegt die daarna na da ik herstel doe fout 1604

truckdiver 22-05-08 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door momo (Bericht 116265)
mensen kan er iemand mij helpen ik kan mijn iphone niet meer uit recovere mode zetten hij zegt alleen aansluiten aan itunes maar dan zegt die daarna na da ik herstel doe fout 1604

zoekfunctie zijn er topics over te vinden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.