//

Hoe oude apps te uninstallen ?

Hoe oude apps te uninstallen ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) OKe nou heb ik weer een nieuw probleem. Gelukkig oude kunnen oplossen. Ik had nog net een backup kunnen maken met iBearer. Die heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-05-08, 01:47
kasper1985 kasper1985 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard Hoe oude apps te uninstallen ?

OKe nou heb ik weer een nieuw probleem. Gelukkig oude kunnen oplossen.

Ik had nog net een backup kunnen maken met iBearer. Die heb ik dus ook terug gezet. Uiteraard stonden daar ook apps bij. Nou herkent installer.app deze apps niet meer en kan ik ze dus ook niet meer uninstallen (crash springboard veroorzaakt door customize wat er dus zo snel mogelijk af moet)

Iemand enig idee hoe ik installer.app zover krijg de oude apps weer te herkennen ?

Kasper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-08, 08:35
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Pff de enige methode die ik weet is nu via Winscp alles verwijderen wat je verwijderd wilt hebben. Ik denk persoonlijk dat je installer niet meer zover krijgt, maar iemand anders weet vast wel een oplossing hier op het forum
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #3  
Oud 20-05-08, 08:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kasper1985 Bekijk bericht
OKe nou heb ik weer een nieuw probleem. Gelukkig oude kunnen oplossen.

Ik had nog net een backup kunnen maken met iBearer. Die heb ik dus ook terug gezet. Uiteraard stonden daar ook apps bij. Nou herkent installer.app deze apps niet meer en kan ik ze dus ook niet meer uninstallen (crash springboard veroorzaakt door customize wat er dus zo snel mogelijk af moet)

Iemand enig idee hoe ik installer.app zover krijg de oude apps weer te herkennen ?

Kasper
Gaat niet dus met cyberduck (omdat je op een mac zit) de apps handmatig verwijderen en via de installer weer downloaden
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw land - sync oude apps? lberben iTunes 0 22-12-10 11:15
iPad: Ipad met oude firmware 3.2 naar 3.2.1 hoe ? klaasie Jailbreak 0 16-09-10 07:05
Oude versies apps te downloaden? Thunderburt iPhone Apps 1 12-08-10 09:48
Oude apps-iconen Glenn iPhone Apps 1 02-10-08 21:11
Uninstallen werkt niet !! Giographic Jailbreak apps en thema's 3 06-05-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.