iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone reageert niet meer!!!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/13283-iphone-reageert-niet-meer.html)

egidius 21-05-08 15:56

iPhone reageert niet meer!!!!
 
Mijn iPhone heb ik hedenmorgen aangezet op de normale manier, pincode ingegeven en op dat moment kwam er al meteen een sms binnen. Vanaf dat moment is het 'ontgrendel' scherm te zien, in het volle licht, maar gebeurt er verder niks. Elke 2 minuten komt die 'philishave' en wordt de tijd verzet, verder kan ik niks doen. Niet uitzetten, niet op home drukken, niks. Ik wil best weer herstellen, maar vroeg me af of er nog andere snellere methoden zijn. Dank alvast.

truckdiver 21-05-08 15:59

kan je restoren?
home+powerbutton samen indrukken tot je een grijs appeltje ziet
ook al zie je de boodschap om je iphone uit te zetten,de beide knoppen blijven indrukken

croiman 21-05-08 16:18

gewoon eerst eens een reset doen, home-button en power-button tesamen indrukken, tot iphone uitvalt en dan loslaten,
daarna alleen je power-button indrukken voor je iphone aan te zetten en kijk of hij gewoon opstart, zoja probleem verholpen met een hard reset, zonee,

resoren dan maar.

egidius 21-05-08 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 115716)
gewoon eerst eens een reset doen, home-button en power-button tesamen indrukken, tot iphone uitvalt en dan loslaten,
daarna alleen je power-button indrukken voor je iphone aan te zetten en kijk of hij gewoon opstart, zoja probleem verholpen met een hard reset, zonee,

resoren dan maar.

Het is gelukt terug te komen. Ik durfde dit eerst niet aan, omdat ik op dit moment in Mexico zit met een tergend langzaam internet en de firmware waarschijnlijk een paar dagen zou duren voordat het gedownload zou zijn. Maar ik ben in elk geval back in business. Dank allemaal!

croiman 21-05-08 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door egidius (Bericht 115839)
Het is gelukt terug te komen. Ik durfde dit eerst niet aan, omdat ik op dit moment in Mexico zit met een tergend langzaam internet en de firmware waarschijnlijk een paar dagen zou duren voordat het gedownload zou zijn. Maar ik ben in elk geval back in business. Dank allemaal!

geen probleem daar is de site voor.

egidius 22-05-08 01:09

Iemand een idee, wat er zoal mis zou kunnen zijn gegaan? Of is het gewoon een haakje, of een hik in de software? Ik was namelijk zo trots om voortdurend te kunnen melden, dat mijn iPhone het al-tijd deed en ineens was daar vanmorgen die lichte schrik.

croiman 22-05-08 16:45

dus je heb gewoon een reset gedaan, en nu is het probleem er weer??

Dan is t tijd voor te restoren.

egidius 22-05-08 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 116152)
dus je heb gewoon een reset gedaan, en nu is het probleem er weer??

Dan is t tijd voor te restoren.

Nee, misschien was ik te onduidelijk: alles loopt weer helemaal zoals het hoort. Ik vroeg me alleen af, hoe het probleem heeft kunnen ontstaan, zodat ik weet hoe ik het een eventuele volgende keer moet voorkomen. Maar vooralsnog ben ik weer gelukkig.

croiman 22-05-08 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door egidius (Bericht 116268)
Nee, misschien was ik te onduidelijk: alles loopt weer helemaal zoals het hoort. Ik vroeg me alleen af, hoe het probleem heeft kunnen ontstaan, zodat ik weet hoe ik het een eventuele volgende keer moet voorkomen. Maar vooralsnog ben ik weer gelukkig.


hoe t kan ontstaan? door een app erop te zetten of andere, ma da maakt nie uit, restoren en trug unlocken en wacht af als je t nog een keer ga hebben dan, en gebruik een andere unlock methode ook, dan de vorige keer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.