//

Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus

Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds zo'n maandje een 8 gb iphone, en tot nu toe heb ik er nooit problemen mee gehad. hij is unlocked met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-08, 22:14
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Unhappy Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus

Hallo,
Ik heb sinds zo'n maandje een 8 gb iphone, en tot nu toe heb ik er nooit problemen mee gehad. hij is unlocked met iliberty op versie 1.1.4 (BL 3.9FB), en werkte perfect. tot vandaag dan..
Toen ik enkele uren geleden mijn iphone uit mijn zak haalde, flikkerde mijn volledige scherm. het was alsof de iphone probeerde op te starten, ik kreeg even wat strepen op het scherm te zien, en dan viel hij terug uit. dit blijft hij maar herhalen.. zo'n 1x/seconde..
ik krijg hem niet in recovery mode gestart, en wanneer ik hem gewoon probeer op te starten ziet mijn pc de iphone niet. wanneer ik echter de iphone op mijn pc aansluit, en de home en standby knop 10 seconden inhoud, start hij in DFU-modus (en word het scherm volledig wit). En daar blijft het mee. ik kan hem niet herstellen met itunes, ik krijg een error terwijl itunes bezig is. en iliberty ziet dat de iphone in DFU-modus is, maar ik kan niets doen (alle knoppen staan grijs) (Ibrick ziet de iphone niet eens..)
ik hoop dat iemand enig idee heeft.. :-(
ik ben de iphone een goeie maand geleden zelf gaan halen in de UK, mocht het iets helpen..
hartelijk dank voor enige hulp!
Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-08, 10:00
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

gebruik winpwn. werkt zeer goed! gewoon in dfu mode laten staan. En niet te vergeten de firmware downloaden. Greets
__________________
pwned
  #3  
Oud 22-05-08, 20:38
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard

ik heb het geprobeert, maar wanneer hij een keer begint met pwn'en, geeft hij mij de melding:
connect your iphone and put in in recovery mode.
hij ziet dat de iphone in dfu-modus is aangelsoten, maar hij wilt hem in recovery mode, en dat kan ik niet.. mocht het nog van pas komen, itunes error code = 1601..
  #4  
Oud 22-05-08, 21:49
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard

YouTube - [solved] iPhone Endless Boot at Startup
dit is wat er aan de hand is.. (op die annanas na dan, geen idee wat dat is)
ik zit in dfu modus zoals staat aangegeven bij de oplossing, maar ik kan hem niet restoren met itunes...
  #5  
Oud 23-05-08, 21:59
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard

kom op mensen.. ik weet dat dit een moeilijk probleem lijkt, maar wat er ook in je opkomt, zeg het maar! ik ben bereid alles te proberen! Ik wil hem gemaakt zien, kan me niet schelen of ik op bootloaders 1.1 zit (jaja, ik weet dat dat niet bestaat )
is het normaal dat winpwn niet in dfu modus werkt? alleen in recovery mode?
  #6  
Oud 23-05-08, 23:30
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

nou dat ziet er niet erg gezond uit...
(die annanas was 1 van de logos die standaard geinstalleerd werd als je je iPhone unlockte met Winpwn dacht ik)

jammer genoeg kan ik je niet helpen met je probleem... ik heb zelf me iPhone 4 dagen dus ik ben zelf nog volop aan het uitproberen
  #7  
Oud 24-05-08, 02:05
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als je zeker weet dat je iPhone in DFU mode staat, kun je hem hieruit halen door 15 sec. de Home + Sleep button in te houden. Hierna nogmaals de Sleep indrukken en je zult zien dat je iPhone weer opstart.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #8  
Oud 26-05-08, 21:11
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard

Dat heb ik al geprobeert.. ik kan hem wel afsluiten, maar van zodra dat ik hem opstart begint hij opnieuw te flikkeren.. Weet er iemand een programma buiten winpwn & itunes dat in dfu modus je iphone kan restoren? (1.1.4 er opnieuw opzetten, of downgraden)
Zou het mogelijk zijn dat, indien ik dit niet krijg opgelost, ik garantie krijg op mijn iphone? hij is softwarematig unlocked, maar aangezien hij niet meer opstart denk ik niet dat ze dat nog kunnen zien. de iphone in in de UK gekocht, en aangezien apple wereldwijde garantie bied op zijn producten (ten minste, waar ze verkocht worden), zou het voor mij mogelijk zijn om ze in duidsland te wisselen. heeft iemand enig idee of dit kan? en hoe zou dit gaan? moet ik dan 2x gaan, geven ze mij direct een nieuwe in handen, of moet je een adres zeggen waar hij naartoe verstuurd kan worden?
bedankt!
  #9  
Oud 26-05-08, 21:31
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

ze zullen eerst kijken of je een abo hebt afgesloten. Zo niet, dan heb je geen garantie. Het is helaas niet zo makkelijk om garantie te halen bij apple.

Er is geen programma buiten itunes om die kan restoren.
Probeer eens bootneuter te installeren en te flashen naar de andere bootloader. Zet daarna neutered en unlock aan
  #10  
Oud 26-05-08, 22:32
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard

Ik kan mijn iphone niet opstarten, dus dan kan je bootneuter toch niet gebruiken, wel?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Redsnow vind iphone niet in DFU modus The_Umpire Jailbreak 2 16-01-11 19:28
iPhone: Probleem jailbroken 3G geupgrade naar 4.0 en nu enkel nog emergency call scherm amoorie Jailbreak 0 17-08-10 20:34
iPhone 3GS start niet meer op (enkel laadlogo) JanR iPhone algemeen 1 13-07-10 16:56
op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog pinki Archief 1 13-02-10 14:36
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm loorp Unlock [archief] 4 02-01-08 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.