iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iphone doet helemaal niets meer. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/13394-iphone-doet-helemaal-niets-meer.html)

Lvrhijn 23-05-08 21:36

Iphone doet helemaal niets meer.
 
Hallo allemaal.

Een vriend van mij heeft ook een Iphone.
Werkte prima, tot ongeveer 5 dagen geleden, hij had hem gewoon in zijn zak zitten en wilde iemand bellen, bleek dat de Iphone uitstond.
Hij had hem geladen voordat hij wegging, maar met geen mogenlijkheid is de telefoon meer aan te krijgen.
Ik heb alles al geprobeert, reset, op de pc aansluiten, maar hij reageert nergens meer op.
Dus hij wordt ook niet gezien als ik hem op usb zet.
Dus Itunes, iLiberty+... geen enkel programma ziet dat ik de Iphone op mijn computer heb gezet.
De hele dag op de lader, niets.

Wie kan er helpen ?

croiman 23-05-08 21:37

ook als hij in de lader zit al geprobeerd aan te zetten?

hard reset door power en home button tesamen in te drukken vo langer als 20sec ??

Lvrhijn 23-05-08 21:42

Ja, ook in de lader, en ik heb de power en de home button wel 1 minuut ingedrukt.
Helemaal dood lijkt ie wel.

croiman 23-05-08 21:50

Tesamen ingedrukt??? Dan mss een kabeltje los van de batterij? of logic-bord kapot.

Lvrhijn 23-05-08 22:00

Bedankt voor de snelle reactie.
Ja, tesamen.
Ik heb hem niet opengemaakt, dus zal best kunnen.

croiman 23-05-08 22:05

open doen en zien wa er scheelt he??? Anders eens een ander logic-bord steken, kan ook helpen........

(heb er nog een liggen )

Lvrhijn 23-05-08 22:08

ok, ik ga eens zoeken hoe ie open moet.
Geen idee nog dus :)

croiman 23-05-08 22:11

hier de handleiding of op fixsupport, daar hebben ze een filmke hoe te openen.

Lvrhijn 23-05-08 22:57

Ow, net even allemaal gelezen..
Ik denk dat ik pass.

Destiny 24-05-08 02:08

Croiman: Ik waardeer je hulp in dit topic, maar ik denk niet dat het een goed idee is om een junior member
(met pas 6 berichten) meteen het advies te geven om zijn of haar iPhone open te maken. Dit is altijd nog een moeilijke en gevaarlijke klus ( moet jij weten ;) )

@ Lvrhijn: Laat de iPhone anders eens een paar dagen helemaal met rust. Dus niet op de oplader. Probeer hem daarna nog eens aan te zetten. Als dat niet lukt ben ik ook bang dat er iets hardwarematig kapot is. Je kunt dan het beste even contact opnemen met Fixsupport

Tuur 24-05-08 02:41

Ook die van mij deed niets meer
 
Sorry dat ik hieronder aanhang maar heb ook het probleem van een vastgelopen iPhone.

Bij mij gebeurd door het ..lote programma Bosstool.....wilde ruimte maken op kleine geheugen. Heb allen Fonts en Ringtones verplaatst maar toch vastgelopen.

Inmiddels via iTunes op herstellen gedrukt maar krijg er verder niets op.

Nu heb ik mijn eigen Vodafone kaart erin en ik kan alleen een noodoproep doen en wel gebeld worden, er staat geen software op en ik kan verder ook niet bellen............

Wat is mijn volgende stap, ik heb al diverse postings gelezen maar kom er vooralsnog niet uit.

Ps. of had ik moeten herstellen met de AT&T card erin????

Alvast bedankt.......

of moet ik hem maar voor 40 euro laten 'herstellen' ??

Groeten,
Arthur

Michael 24-05-08 02:58

iLiberty+ misschien is gebruiken Scheelt 40 euro

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 116769)
Sorry dat ik hieronder aanhang maar heb ook het probleem van een vastgelopen iPhone.

Bij mij gebeurd door het ..lote programma Bosstool.....wilde ruimte maken op kleine geheugen. Heb allen Fonts en Ringtones verplaatst maar toch vastgelopen.

Inmiddels via iTunes op herstellen gedrukt maar krijg er verder niets op.

Nu heb ik mijn eigen Vodafone kaart erin en ik kan alleen een noodoproep doen en wel gebeld worden, er staat geen software op en ik kan verder ook niet bellen............

Wat is mijn volgende stap, ik heb al diverse postings gelezen maar kom er vooralsnog niet uit.

Alvast bedankt.......

of moet ik hem maar voor 40 euro laten 'herstellen' ??

Groeten,
Arthur


croiman 24-05-08 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 116769)
Sorry dat ik hieronder aanhang maar heb ook het probleem van een vastgelopen iPhone.

Bij mij gebeurd door het ..lote programma Bosstool.....wilde ruimte maken op kleine geheugen. Heb allen Fonts en Ringtones verplaatst maar toch vastgelopen.
..............................

Groeten,
Arthur

als gewoon restoren niet lukt, probeer eens vanuit DFU-modus te restoren.

Tuur 24-05-08 20:44

Hoi,

Allemaal teveel gedoe, heb handige dame gevonden die het voor mij heeft gedaan........alles draait weer perfect.

Thanks voor de reactie (s)

croiman 24-05-08 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 117023)
Hoi,

Allemaal teveel gedoe, heb handige dame gevonden die het voor mij heeft gedaan........alles draait weer perfect.

Thanks voor de reactie (s)

wie en hoe heeft ze het gedaan??

Victorinox 13 26-05-08 17:32

jongens kan er iemand helpen hier....?

jeremy14 26-05-08 17:38

1 Bijlage(n)
Croiman ik wil dus me iphone restoren omdat ik na die update van jou geinstalleerd te hebben geen springboard meer krijg alleen maar het appeltje. maar nu geeft itunes telkens deze fout ( zie blijage )

Victorinox 13 26-05-08 17:43

:mad:
heb me laten verleiden voor te veel apps in een keer te instaleren...de muziek toepassing band (en natuurlijk) andere ook....in het begin werkte het.....tot ik er een hoop instrumenten bij opzette...hem op de buton van 1.1 zette ging het de mist in....

zwart scherm met de text

Singleuser boot -- fsck not done
Root device is mounted read-only

if you want to make modifications to files

/sbin/fsck -fy
sbin/mount - uw/

if you wish to boot the system
exit

may 26 14.39.54 launchd[9]: can't exec/
bin/sh for single user : No such file or directory



dit staat er te lezen, het getal achter launch telt ook op...dus ik vermoed dat hij probeert op te starten

i tunes herkent ook de i phone niet....


HELP ME PLEASE

alvast bedankt !!

Modbreak:
En svp niet meer dan op een plaats je vraag stellen


croiman 30-05-08 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 117841)
Croiman ik wil dus me iphone restoren omdat ik na die update van jou geinstalleerd te hebben geen springboard meer krijg alleen maar het appeltje. maar nu geeft itunes telkens deze fout ( zie blijage )

is t nou gelukt om de jouwe te restoren?? of springboard er opnieuw in te zetten? je mocht je springboard app nie verwijderen, gewoon de files die k je had gestuurd de jouwe overschrijven ermee, dat zijn alleen de veraanderde aangepaste files die k jouw heb gestuurd. Normaal da je iphone crashed.

jeremy14 30-05-08 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 119665)
is t nou gelukt om de jouwe te restoren?? of springboard er opnieuw in te zetten? je mocht je springboard app nie verwijderen, gewoon de files die k je had gestuurd de jouwe overschrijven ermee, dat zijn alleen de veraanderde aangepaste files die k jouw heb gestuurd. Normaal da je iphone crashed.


Ja ddat is allemaal gelukt;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.