2 problemen, wie heeft een oplossing? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een US 16 gb iphone. 1e probleem is geen geluid uit de speaker, wel met de oortelefoontjes, 2e probleem, steeds de melding this ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
2 problemen, wie heeft een oplossing?
Ik heb een US 16 gb iphone.
1e probleem is geen geluid uit de speaker, wel met de oortelefoontjes, 2e probleem, steeds de melding this accesorry is not made to work with iphone. Ik heb dit al opgezocht op deze site en geprobeerd met reset, alle spelletjes verwijderd, geluid gechecked met volumeknop etc, niets helpt. Weet iemand nog een oplossing??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De oortjes enkele keren in- en uit trekken kan mogelijk helpen.
Je tweede probleem is hier al ten berde gekomen . Afhangkelijk met wat je aansluit kan hij deze melding geven. Wat wil u inpluggen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
1 staat de stil/tril functie niet aan, schuifje aan de linkerzijde en het geluid helemaal omhoog 2 je kunt niet alles met iphone gebruiken soms werkt het welmaar kan het schade aan acc of de iphone veroorzaken
|
|||
|
|||
Heb ik ook al geprobeerd, maar helaas is dit het ook niet.
|
|
|||
|
|||
Oortjes erin en eruit helpt ook niet en ik heb niets ingeplugged. Wat nu?
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je een restoren en opnieuw beginnen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Als ik hem restore moet je dan opnieuw 'm weer kraken voor ned. simkaart?
|
|
||||
|
||||
Ja maar via Liberty+ is dit een eitjes. Lees maar even de handleiding door, hoe dit moet
|
|||
|
|||
Dank voor alle reacties, ga hem restoren, hoop dat het lukt.
|
|
||||
|
||||
Gaat je zeker lukken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Java ontbreekt op iPad, wie heeft oplossing? | ABKtje | iPad algemeen | 0 | 05-08-10 00:37 |
iPhone: Wie heeft de oplossing voor 16xx fouten? | demasterbaas | Jailbreak | 2 | 14-07-10 19:47 |
Muziek: Wie heeft de oplossing? Muziek is WEG | bazman | Muziek, foto & video | 5 | 05-12-08 17:47 |
Wie heeft of had problemen men een Yessim card? | Hicham | Archief | 2 | 28-10-08 19:10 |
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 | -kriis | Archief | 2 | 12-02-08 15:06 |
|
|