//

ZiPhone Jailbrake duurde langer dan 5 minuten....

ZiPhone Jailbrake duurde langer dan 5 minuten.... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb net mijn iPhone gejailbraked via ZiPhone 3.0. Alleen hij reageerde niet meer. De iPhone had alle witte letters maar er stond continue ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-08, 16:56
bwesseli bwesseli is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Almere
Berichten: 3
Unhappy ZiPhone Jailbrake duurde langer dan 5 minuten....

Hi, ik heb net mijn iPhone gejailbraked via ZiPhone 3.0. Alleen hij reageerde niet meer. De iPhone had alle witte letters maar er stond continue het zelfde op het scherm. Dus ik drukte op Stop (zoals in ZiPhone staat) en probeerde het opnieuw! Nu heb ik het hele forum afgezocht naar een oplossing, maar het geeft mij niet veel hoop.

Probleem: PC herkent iPhone niet meer, dus kan niet booten in Recovery of DFU-modus (handmatig gaat dit ook niet!)

In mijn scherm staat na het opstarten (onderaan:

AppleMRVL868x: Loading Main Program
AppleMRVL868x: Firmware loaded.
AppleMRVL868x Hardware Details:
Firmware Version: 8.108.3.p[65 (0x41086c03)
I/O Version: 0x0002
Hardware version: 0x0011
Mac Address:
:/ root#

verder doet hij niets... KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT HELPEN?

EDIT:

Na lang zoeken de oplossing gevonden!!!
Ik zal 't proces beschrijven voor degenen die het zelfde gaan ondervinden (wat ik niet hoop voor ze, het bezorgt veel angstzweet en een kutgevoel...)

1. Restart de iPhone, maar zorg dat je niet aangesloten bent op de pc-kabel. (Houdt de home en power-button ingedrukt, laat beiden gelijk los en zorg dat de iphone NIET opstart.) -> de iPhone staat nu uit!
2. houdt de home-knop ingedrukt en sluit de kabel aan, als het goed is moet hij nu in de restore modus gaan.
3. iTunes herkent je iPhone en nu kun je hem restoren!

Laatst gewijzigd door bwesseli; 29-05-08 om 17:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-08, 17:40
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Beter kun je hem in DFU zetten en dan restoren
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g ringtones langer dan 30sec? chris52 Ringtones en Wallpapers 20 19-09-11 19:41
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 15-07-10 23:49
Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? rrustema iPhone algemeen 2 12-07-08 17:12
Onbeperkt lange ringtones (langer dan 30sec) madmark Ringtones en Wallpapers 6 19-03-08 19:55
En dan ben je eindelijk klaar met updaten. Dan tracteer je jezelf op een Emotible Michael iPhone accessoires en onderdelen 3 01-03-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.