iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Vista Perfection kapot (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/13848-vista-perfection-kapot.html)

DesmondB 02-06-08 19:49

Vista Perfection kapot
 
Beste allemaal,

Ik was gisteren op een feest waar iemand mijn telefoon pakte, er was een Wi-Fi verbinding. Hij had er eerder ook een gehad en wist van Installer e.d.

Hij vond het grappig om op een Apple product iets in combinatie met MS te zetten. Na het installeren van Categories en Vista Perfection 2.04 kreeg hij de Main Script Execution Error. Hij pastte toch in SMBprefs het thema toe, waardoor nu mijn slider geluid en slider zijn veranderd. nu ook de Wi-Fi icoontjes e.d. Ik krijg deze er niet meer uit, want in installer staat hij door de error niet.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Chrisl 02-06-08 20:21

Eerst die gast meppen, daarna geen idee....

iMario 02-06-08 20:32

je kan Vista Perfection en catogories ook handmatig verwijderen met bijv winscp.

DesmondB 02-06-08 20:43

Dat kan wel, maar dan is alleen de app weg.
Ik moet dus de UI sounds van de slider, de slider zelf en de Wi-Fi, edge icons e.d. nog herstellen.

Dus ik weet ook niets meer, was niet van plan firmware opnieuw te installeren e.d. dan ben ik alles kwijt.

iMario 02-06-08 20:48

er zit ook nog een mapje van Vista Perfection in /private/var/mobile/Library
die moet je ook ff verwijderen

DesmondB 02-06-08 20:55

En dan heb ik mijn originele icons, sliders en sounds terug?
Zoja, bedankt

berry-the-sound 06-06-08 00:33

ik heb Vista Perfection ook geïnstalleerd en daarna weer de uninstall gedaan maar heb nog steeds de iconen,slider&geluidjes van dat thema erop!!
overweeg nu een restore,omdat ik er niet uit kom..
heb alles verwijderd via installer en WinSCP maar probleem blijft..

Hellup ??!!

iMario 06-06-08 01:56

Voor die vista perfection moest je ook categories installeren.
In categories moet je de mappen verwijderen die erin staan en Vista Perfection en categories uit Installer verwijderen.
Misschien nog ff reboot en het is klaar

berry-the-sound 06-06-08 02:26

Categories had ik al erop staan voordat ik Vista Perf. geïnstalleerd had..heb dus ook al andere mappen aangemaakt met Categories..wis ik daarvan dan ook de inhoud?ja toch :p
nougoed, boeiuh!
Ik probeer t wel ffkes.

Chrisl 06-06-08 08:00

Maar heb je hem nou ff een paar klapjes gegeven???????????

berry-the-sound 07-06-08 15:22

nog steeds niet geholpen... dan maar restore doen!

iMario 07-06-08 16:57

voeg de source toe, planet-iphones.com/repository
dan Installeer je Original Images zodat je alle originele plaatjes terug krijgt.
je geluiden kan je denk ik wel via winscp erin zetten.
Ik wil die originele geluiden wel voor je posten als je ze zelf niet meer hebt..?

berry-the-sound 07-06-08 18:44

heyhey, nouja...ik heb toch maar voor de restore gekozen...hij loopt weer perfect..
en had een handmatige backup en backup via iTunes gedaan...dus heb alles nog :)

thnx voor de hulp

topke 07-06-08 18:52

Customize en dan asd (apple system default) thema downloaden, instellen en klaar ;-)

DesmondB 14-06-08 20:41

Alles is al gelukt, deels Original Images van Planet-Iphones, wat van MMi en ga maar door.

Toch bedankt voor alle hulp.

macjoris 15-06-08 00:02

Neem aan dat hij nu in het ziekenhuis ligt?

L-axe-effect 09-07-08 19:23

Tjuu Nu ben ik ook nat! Ik heb net die 3.5 versie geinstalleerd en ik kon hem ook niet verwijderen!

nu heb ik wel categories en vista perfection verwijderd m.b.v. PC-suite maar ik blijf ook die ***** geluidjes houden!
Fijn die BIGBOSS source :mad::mad::mad:

FireFly 09-07-08 22:35

Je bent niet de enigste met dat probleem: VistaPerfection: VistaPerfection 3.5 Tonight!!!

Lees de comments en zet je probleem erbij, misschien dat ze dan aan een oplossing gaan werken. Ik heb ze al gemailed, zonder response.

L-axe-effect 10-07-08 11:20

Op hoop van zegen dan maar!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:43.