iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Diversen applicaties starten niet meer op . (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/13852-diversen-applicaties-starten-niet-meer-op.html)

wizardjoen 02-06-08 20:36

Diversen applicaties starten niet meer op .
 
Hallo, sinds enige tijd starten bij mij diversen applicaties niet meer door. Ze starten wel, maar naar 1 seconde spring ik weer naar het Iphone menu.
Zat zelf te denken dat deze applicaties een afhankelijkheid hebben.

Het gaat o.a. om:Ihome Launcer, Iphoneclub.nl Portal, Power solitaurs. Ipokerval,

Wie weer raad?

macHook 08-06-08 23:23

Je hebt er niet veel aan maar ik heb hetzelfde :mad:

iMario 08-06-08 23:28

ale gepbrobeerd om ze opnieuw te installeren??

macHook 08-06-08 23:34

Ik denk dat dat niet gaat, het gebeurt bij het starten van de SMS applicatie en als ik gemiste oproepen wil openen.

mar dank voor de suggestie

iMario 08-06-08 23:38

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macHook (Bericht 123923)
Ik denk dat dat niet gaat, het gebeurt bij het starten van de SMS applicatie en als ik gemiste oproepen wil openen.

mar dank voor de suggestie

ik had het eigenlijk tegen wizardjoen, hij heeft alleen maar problemen met die web apps.
Ik zal ff kijken voor jou macHook.

edit: macHook, hier een backup van de MobilePhone en MobileSMS

macHook 08-06-08 23:43

oeps, sorry niet gelezen dat het webapps waren ;-)

iMario 08-06-08 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macHook (Bericht 123932)
oeps, sorry niet gelezen dat het webapps waren ;-)

ik heb de originele MobilePhone en MobileSMS gepost.

croiman 09-06-08 17:24

Als t webapps alleen zijn, kijken na je verbinding of dergelijke, zijn t ook andere apps die problemen geven met opstarten en gewoon trug na je springboard trug keren, doe je gewoon een nieuwe jailbreak met iLiberty, zijn installer, unlocker, activeren of andere aan te klikken ALLEEN jailbreak, trug om de root:wheel system permission trug open te zetten, heb deze problemen ook al gehad, en hiermee opgelost.

Je verliest geen data of andere hierdoor. Je iphone blijft tzelfde.

macHook 16-06-08 23:46

@ croiman, lukt niet zowel met liberty als ziphone geprobeert, maar helaas het werkt niet. nog suggesties?

@imario, dank voor je hulp, hoe installeer ik ze?

gr., machook

croiman 16-06-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macHook (Bericht 128075)
@ croiman, lukt niet zowel met liberty als ziphone geprobeert, maar helaas het werkt niet. nog suggesties?

@imario, dank voor je hulp, hoe installeer ik ze?

gr., machook

je standaard overschrijven met degene die iMario geeft door Winscp ofzo.

macHook 18-06-08 00:19

Geprobeert, ging niet hij kon de phone app niet overschrijven, een reset naar de basis instellingen gedaan. nieuwe jailbreaken unlock en daarna weer gesynced en ik was weer helemaal het mannetje, thnx voor de hulp

croiman 18-06-08 16:55

geen probleem, dus een jailbreak opnieuw gedaan zonder restoren heeft t gedaan voor jou zoals k eerder vernoemt had.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.