//

Hoe krijg ik m'n Iphone toch in restore-mode?

Hoe krijg ik m'n Iphone toch in restore-mode? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iphone was perfect unlocked met Iliberty+ 151 voor Imac. Ik heb een vervelend probleem. Ik was bezig met TuneWiki en moest OpenSSH installeren. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-08, 10:38
StoffelXYZ StoffelXYZ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 39
Unhappy Hoe krijg ik m'n Iphone toch in restore-mode?

Hoi,

Iphone was perfect unlocked met Iliberty+ 151 voor Imac.

Ik heb een vervelend probleem.

Ik was bezig met TuneWiki en moest OpenSSH installeren. Ik vond in een topic dat ik best het standaard paswoord alpine veranderde naar een ander wachtwoord, wat ik dan ook deed (ondertussen reeds terug naar alpine gezet).

Ik wilde vervolgens openssh uitschakelen en las dat ik iets van bosspreffs moest installeren. Ik installeerde een Bos(handpicked of zoiets) pakketje en dan liep het volledig mis...

Ik kwam in het scherm terug waarin je je icoontjes kan verzetten maar dit bleef steeds herstarten. Na een hard reset blijft steeds weer de melding 'sim locked' voor het ingeven van de pincode) verschijnen, gevolgd door een venstertje van Deja Vu 1.2 ... steeds weer ...

Als ik hem in de docking station plaats en Ilberty opstart herkent Iliberty hem niet. Ook niet in de advanced settings.

Ik krijg hem dus blijkbaar niet in de restore-modus.

Ik was even naar ziphone aan het kijken maar vind er bijna geen uitleg over terug.

Kan iemand me aub verderhelpen? Ik zit met de handen in het haar.

Dank bij voorbaat,

Stoffel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-08, 10:53
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

En herkend iTunes je iphone wel? of ook niet?
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #3  
Oud 03-06-08, 11:17
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kijk hier even, misschien ben je er wat mee (omwile van je deja vu 1.2 mededeling)

https://forum.iculture.nl/f14/i...ne-op-hol.html
  #4  
Oud 03-06-08, 11:19
StoffelXYZ StoffelXYZ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 39
Exclamation Toestel is gelukkig in hertstelmodus geraakt maar ...

Hoi,

Ik ben er na veel gesukkel in geslaagd om het toestel in herstelmodus te krijgen (Itunes geeft dit aan).

Volgens Iliberty moet ik herstellen via Itunes maar loop ik dan niet het risico dat ik naar BL 3.8 ga en dat dat onherstelbaar is? Nu had ik fakeBL3.9 erop gezet met Iliberty.

Ik wil geen overhaaste dingen doen na dit alles...
  #5  
Oud 03-06-08, 11:30
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Nee geen probleem, gewoon gaan restoren met Liberty+ Zoals je het altijd doet iTunes veranderd je bootloader niet. En anders kun je die altijd nog veranderen met bootneuter

Niet te moeilijk denken, gewoon gaan met die banaan. Volg de stappen gewoon goed.
  #6  
Oud 03-06-08, 11:48
StoffelXYZ StoffelXYZ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 39
Smile BEDANKT

Bedankt voor de hulp!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? bastiaan123 iPhone algemeen 46 18-01-12 23:08
Iphone blijft in restore mode muldertje6 iPhone algemeen 1 12-06-10 15:15
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju iPhone algemeen 3 28-06-08 18:37
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju Archief 1 28-06-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.