iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPod Touch reageert niet meer (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/13942-ipod-touch-reageert-niet-meer.html)

Akatsuki_Assassin 04-06-08 12:19

iPod Touch reageert niet meer
 
Ik weet dat een iPhone forum is, maar moet toch even proberen :p. Ik heb namelijk een probleem. Als ik mijn Touch standby zet, dan zie je het scherm van de achtergrond met 'slide to unlock'. Als ik hem ga unlocken, dan kan ik wel alle apps aanklikken enz, dus dan doet ie het wel. Maar zodra ik bv. muziek heb geopend dan reageert ie niet meer. Om specifieker te zijn hij doet dan niks, je kan niet naar beneden/boven/een nummer aanklikken, maar wel op 'home' drukken. Ik kies dan bijvoorbeeld Safari, dan kan ik de site niet aanklikken/vergroten etc.

Ik kan natuurlijk gaan restoren enz, maar dan ben ik al mijn apps kwijt en dat wil ik eerlijk gezegd niet, omdat het nogal veel werk is om ze terug te krijgen. Sources opzoeken etc.

Iemand die me kan helpen? :confused:
Alavast bedankt.

iMario 04-06-08 16:21

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn iPhone.
oplossing is restoren.

Akatsuki_Assassin 04-06-08 21:15

Tnx, tsja dan moet ik dat maar doen, achja het is toch vakantie. Ik heb dus tijd zat. Alleen enig idee hoe ik mijn sources ff kan zien? Om ze dadelijk weer te gebruiken. Installer loopt dus ook vast, dus ik kan het niet zien :mad:

polowater 04-06-08 21:46

Was het maar vakantie..:P

croiman 04-06-08 21:47

inderdaad, restoren is de aanrader zoals iMario zegt, k ga mee met zijn motie.:p

Akatsuki_Assassin 05-06-08 11:53

haha, tnx :). Gisteren deed ie het wel, maar nu weer niet. Ik ga hem zo dadelijk even restoren :)

@ polowater
Heb al sinds 29 mei vakantie, 12 weken!, maarja we gaan beetje offtopic :P

Akatsuki_Assassin 06-06-08 11:11

Is het trouwens slim om weer met ZiPhone te jailbreaken? Aangezien ik met ZiPhone had gejailbreaked en problemen kreeg na een tijdje. Of lag het niet aan ZiPhone?

iMario 06-06-08 11:14

Je kan beter WinPwn(1) of iLiberty+(2) gebruiken.

croiman 06-06-08 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akatsuki_Assassin (Bericht 122821)
Is het trouwens slim om weer met ZiPhone te jailbreaken? Aangezien ik met ZiPhone had gejailbreaked en problemen kreeg na een tijdje. Of lag het niet aan ZiPhone?

Ziphone is nie zo stabiel, t is bekend dat deze unlockmethode wel eens probleempjes kan verookzaken ja, beter de unlock methodes gebruiken die iMario al aanhaald.

Akatsuki_Assassin 06-06-08 17:30

Thanks jongens. Ik heb hem met iLiberty gejailbreaked en tot nu toe werkt alles weer goed, iig geen problemen :)

iMario 06-06-08 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akatsuki_Assassin (Bericht 123029)
Thanks jongens. Ik heb hem met iLiberty gejailbreaked en tot nu toe werkt alles weer goed, iig geen problemen :)

Oke, beter!:)

Akatsuki_Assassin 06-06-08 21:34

:), weet je trouwens ook hoe het kwam? Wat de eventuele oorzaak was?

croiman 06-06-08 21:53

tja, zoals de iphone kan ook je touch eens kuren krijgen door apps ofzo erop te zetten, of een slechte jaiolbreak ofzo waardoor hij eens kan crashen.

iMario 06-06-08 22:02

Jep zoals croiman zegt, iPhone als zowel de iTouch kunnen kuren krijgen. Ik weet alleen niet meer precies waardoor het bij mij gebeurde:p

Akatsuki_Assassin 07-06-08 11:14

Oh oke :), hoop dat het niet meer gebeurd.

iMario 07-06-08 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akatsuki_Assassin (Bericht 123254)
Oh oke :), hoop dat het niet meer gebeurd.

hoop het ook voor je.
bij mij is het iig niet meer gebeurd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.