//

Geen gsm signaal meer na iLibertyX jailbreak

Geen gsm signaal meer na iLibertyX jailbreak discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb gisteren mijn iphone proberen updaten van 1.1.2 ,3.9BL naar 1.1.4 dmv ilibertyX. Met snel zijn en een tijdje niet meer de fora ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-08, 16:11
Iger Iger is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Question Geen gsm signaal meer na iLibertyX jailbreak

Hallo

Ik heb gisteren mijn iphone proberen updaten van 1.1.2 ,3.9BL naar 1.1.4 dmv ilibertyX. Met snel zijn en een tijdje niet meer de fora te volgen ben ik vergeten eerst mijn iphone via itunes te updaten naar 1.1.4 en rechtstreeks gedaan. Deze jailbreak liep vast na een tijdje en heb ik men iphone maar via DFU gerestored en geupdate naar 1.1.4 zoals het moet. Nu heb ik hem opnieuw proberen jailbreaken. Ik heb de volgende opties in ilibertyX gebruikt: Jailbreak, activate, unlock en enkele payloads zoals bigboss en cydia. Voor de rest niks met booloader opties gedaan. Bleek dat mijn iphone geen gsm signaal kreeg. Heb ik geprobeerd de bootloader te updaten door enkel de optie update bootloader.. aan te duiden. Nu werkt hij nog. Heb ik hem opnieuw proberen te unlocken door de optie unlock with 3.9 FB.. aan te klikken maar krijg nog altijd geen signaal. Weet iemand welke procedure ik kan volgen om hem in 1.1.4 gewoon te laten werken? extra payloads zijn niet nodig ik zou gewoon graag hebben dat ie terug werkt

thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-08, 16:18
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb je de handleiding die hier op het forum staat gevolgd? Als je deze volgt zou het gewoon moeten werken. https://forum.iculture.nl/f59/i...ilibertyx.html
  #3  
Oud 04-06-08, 16:46
Iger Iger is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

jep maar heb nu even alles opnieuw gedaan maar zonder extra payloads aan te duiden. Hij geeft terug signaal maar nu is hij de backup van men nummers ed erop aant zetten. Misschien lag het aan een van die payloads ofwel ligt het aan de backup, zullen het zo dadelijk weten.
  #4  
Oud 04-06-08, 16:55
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je moet niet een backup terug plaatsen. Je bent namelijk van 1.1.2 naar 1.1.4 gegeaan en met een backup terug plaatsen kun je allerlei problemen krijgen.

Als het om je contacten e.a. gaat kun je het beste synchroniseren met als optie dat iTunes leading is.
  #5  
Oud 04-06-08, 17:30
Iger Iger is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

ow ok ik dacht eigenlijk wel dat daar de fout lag maar blijkbaar werkt alles terug. Het lag in mijn geval dus waarschijnlijk aan het installen van verscheidene payloads tegelijkertijd met alle procedures van jailbreak, unlock, activate enz. Het kon ook liggen aan het feit dat ik mijn sim niet geunlocked had voor het jailbreaken. Ik heb hier namelijk niet op gelet tijdens de eerste keer maar bij de tweede keer wel. Misschien zat daar de fout doordat ie niet kon activeren. Ik ben blij dat hij terug werkt. Had nogal schrik toen ie bleef hangen bij de eerste poging tot jailbreak. Beter informeren voortaan dus hopelijk zal iemand die dit leest wel beter opletten voortaan Grtz
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wegvallen GSM signaal max247 iPhone algemeen 27 30-03-10 22:47
oplossing slecht gsm signaal / geen service TVO iPhone algemeen 0 11-09-09 11:34
na jailbreak geen signaal meer biggy25 Archief 5 10-08-09 23:29
iPhone 1e gen.: geen gsm signaal: terug gelocked? stefan66 Unlock 7 14-08-08 21:35
Slecht GSM signaal, daarna helemaal niets meer, no service gerry_rdam iPhone algemeen 39 15-07-08 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.