iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Unlock vraagje (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/14067-unlock-vraagje.html)

agui 06-06-08 18:01

Unlock vraagje
 
Ik heb sinds vandaag een Iphone 8gb. Nu is mn vraag, hoe kan ik achterhalen met welk programma de iphone unlocked is. heb dit dus niet zelf gedaan en ook vergeten te vragen. Maar vraag het me echt af na comments te lezenn over ziphone.

dank by voorbaat

slodo 06-06-08 18:06

ik denk dat het niet te achterhalen is

iMario 06-06-08 18:58

Anders gewoon zelf alles opnieuw doen met nr1 WinPwn of nr2 iLiberty+

conijn 07-06-08 13:39

dag,

ik heb laatst mijn iphone van 1.1.2. naar 1.1.4 gebracht. nadat ik dat heb gedaan doet hij het wel eens waar maar valt hij continue uit!!! ik word er gek van en ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. is dit wel een software fout, is is hij gewoon naar de *****? alle functies doen het gewoon, maar dathij valt steeds uit waardoor ik hem helemaal opnieuw moet opstarten.
wie kan mij aub helpen????!!!!

groeten!

Destiny 07-06-08 13:42

Uitvallen in: Je bent bezig en ineens valt hij compleet uit ?
Beetje vreemd. Je kunt hem altijd nog een keer restoren in DFU, maar ik betwijfel of dat zal helpen.

iMario 07-06-08 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conijn (Bericht 123332)
dag,

ik heb laatst mijn iphone van 1.1.2. naar 1.1.4 gebracht. nadat ik dat heb gedaan doet hij het wel eens waar maar valt hij continue uit!!! ik word er gek van en ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. is dit wel een software fout, is is hij gewoon naar de *****? alle functies doen het gewoon, maar dathij valt steeds uit waardoor ik hem helemaal opnieuw moet opstarten.
wie kan mij aub helpen????!!!!

groeten!

lekker makkelijk, gebruik ff iLiberty+
zie hier voor de handleiding enz...

conijn 07-06-08 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 123335)
Uitvallen in: Je bent bezig en ineens valt hij compleet uit ?
Beetje vreemd. Je kunt hem altijd nog een keer restoren in DFU, maar ik betwijfel of dat zal helpen.


ja, als ik bijvoorbeeld gebeld heb, en ik hang op, loopt hij helemaal vast , en daarna valt hij uit...
wat denk jij???

FlighTom 08-06-08 17:53

Hallo!
ik heb sinds gisteren een 2e hands Iphone (US, 8GB) van een collega. Er staat nu 1.0.2. op, en een heleboel applicaties die ik niet wil.
Hoe kom ik het makkelijkst naar 1.1.4 (hij moet iig bellende blijven!)?, en hoe krijg ik al die applicaties eraf?
Als ik Installer open, dan sluit hij automatisch weer af. Dus ik kan niks selecteren.
Ik vond het niet echt nodig om er een nieuw topic voor te openen.., dus vandaar dat ik in dit topic post.

Bij voorbaad dank!! Tom

iMario 08-06-08 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlighTom (Bericht 123788)
Hallo!
ik heb sinds gisteren een 2e hands Iphone (US, 8GB) van een collega. Er staat nu 1.0.2. op, en een heleboel applicaties die ik niet wil.
Hoe kom ik het makkelijkst naar 1.1.4 (hij moet iig bellende blijven!)?, en hoe krijg ik al die applicaties eraf?
Als ik Installer open, dan sluit hij automatisch weer af. Dus ik kan niks selecteren.
Ik vond het niet echt nodig om er een nieuw topic voor te openen.., dus vandaar dat ik in dit topic post.

Bij voorbaad dank!! Tom

een makkelijke en goeie manier is, iLiberty+ gebruiken.
kijk hier voor de handleiding enz... mocht je er alsnog niet uit komen dan mag je me ook wel PM'en:)

FlighTom 08-06-08 20:02

Dank voor de snelle reactie.
Als ik 1.1.4 erop zet.., gaan dan gelijk de app's die er nu op staan af? Staat nogal wat zooi op.

iMario 08-06-08 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlighTom (Bericht 123833)
Dank voor de snelle reactie.
Als ik 1.1.4 erop zet.., gaan dan gelijk de app's die er nu op staan af? Staat nogal wat zooi op.

met 1.1.4 restoren in iTunes en dan iLiberty+ eroverheen:D
je firmware 1.1.4

pietpiet50 08-06-08 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlighTom (Bericht 123788)
Hallo!
ik heb sinds gisteren een 2e hands Iphone (US, 8GB) van een collega. Er staat nu 1.0.2. op, en een heleboel applicaties die ik niet wil.
Hoe kom ik het makkelijkst naar 1.1.4 (hij moet iig bellende blijven!)?, en hoe krijg ik al die applicaties eraf?
Als ik Installer open, dan sluit hij automatisch weer af. Dus ik kan niks selecteren.
Ik vond het niet echt nodig om er een nieuw topic voor te openen.., dus vandaar dat ik in dit topic post.

Bij voorbaad dank!! Tom

Denk je bij het gebruik van deze 'antieke' versie eraan, om eerst te virginizen, anders kom je in de problemen. Vanaf 1.1.1. hoef je niet meer te virginizen.

FlighTom 08-06-08 21:52

Ow..., ik heb het zonder Virginizer gedaan.., maar toch is alles gelukt :D
Hij was wel een beetje vaag aan het doen toen ik hem voor het eerst in Recovery Mode zette.., maar kon gewoon updaten, jailbraken etc.

Ik wou net Installer.app installeren.., maar ik kon alleen kiezen uit 1.0.1, 1.0.2 ofzo.., en niet uit 1.1.4. Welke Installer.app moet ik hiervoor hebben?

Bedankt voor alle snelle en uitgebreide hulp! Echt Super!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.