//

Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows

Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt deze procedure ook voor een via ibrick gejailbreakte en iUnlock geunlockte 1.0.2 iphone? Ik hen dus niet Anysim of iets anders gebruikt omdat die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 30-10-07, 16:54
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Werkt deze procedure ook voor een via ibrick gejailbreakte en iUnlock geunlockte 1.0.2 iphone? Ik hen dus niet Anysim of iets anders gebruikt omdat die tools toen nog niet beschikbaar waren.

John.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 30-10-07, 16:59
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defisit Bekijk bericht
Werkt deze procedure ook voor een via ibrick gejailbreakte en iUnlock geunlockte 1.0.2 iphone? Ik hen dus niet Anysim of iets anders gebruikt omdat die tools toen nog niet beschikbaar waren.
Ja, iUnlock deed in principe hetzelfde als AnySIM, alleen omslachtiger (via de cmdline) en de procedure duurde langer. AnySIM is min of meer de uiteindelijke versie van iUnlock. Let wel dat je eerst je iPhone moet virginizen voor zover dat nog niet duidelijk was. Dat wordt allemaal duidelijk uitgelegd in Sjowol's startpost.
  #223  
Oud 30-10-07, 17:51
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defisit Bekijk bericht
Werkt deze procedure ook voor een via ibrick gejailbreakte en iUnlock geunlockte 1.0.2 iphone? Ik hen dus niet Anysim of iets anders gebruikt omdat die tools toen nog niet beschikbaar waren.

John.
Wat bedoel je precies met "deze methode"?
De activatiemethode hierboven is alleen geschikt voor 1.1.1!
Het is ook geen volledige unlock. Het zijn vervolgstappen op de "old skool" methode op Sjowol's site.

Unlock mi iPhone
  #224  
Oud 30-10-07, 19:09
Breznik Breznik is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

Fresh wat is het voordeel hiervan?

Ik heb sjowols methode gebruikt en toch werkt alles (ook in itunes geen problemen).

Groetjes
  #225  
Oud 30-10-07, 19:18
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja, zoals ik op de site ook al meld moet je inmiddels wel een ongeloveloze masochist (zoals fresh) zijn om voor de oldskool methode gaan, tuurlijk werkt die wel hoor maarja je moet er wel een beetje verstand van hebben, maar ik zal het ieg nog even updaten met youtube en lockdown dan... ik herinner me idd dat ik uiteindelijk ook nog moest activeren. maarja voor alle nieuwe gebruikers zeg ik iDemocracy of CARNAVAL!
(en dat dan in combinatie met de automatische jailbreak die nu uit is.

Edit: ok de oldskool unlock is weer up to date!
Nog een Edit: Nu ook met de nieuwe supersimpele 1.1.1 Jailbreak methode AppSnapp
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.

Laatst gewijzigd door sjowol; 30-10-07 om 22:44. Reden: Nu ook met de nieuwe supersimpele 1.1.1 Jailbreak methode AppSnapp
  #226  
Oud 30-10-07, 23:09
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Question Upgraden 1.0.2>1.1.1 valt nog niet mee!

Hallo allemaal

Ik heb een iphone voor mij liggen, alleen kom ik er niet meer uit.
Hij was OTB 1.0.2 en ik had hem geunlocked en geactiveerd. Alles werkte prima.

Nu had ik gister besloten om mijn iphone te upgraden naar 1.1.1, en ik begon met het volgen van deze guide:
Unlock mi iPhone

Alleen liep ik vast bij het volgen van de Carnaval jailbrake:
"4. Voeg in Installer de source http://iphone.blurgle.ca/repo toe"

Ik kon deze niet vinden en ik dacht dat het kwam doordat ik per ongelijk mijn iphone naar 1.1.1 geupgrade had, en niet gehersteld.

Dus ik besloot opnieuw te beginnen, alleen zonder succes. Dit keer kwam ik niet verder dan de tiff-exploit. Ik kwam gewoon op de webpagina i.p.v dat hij safari afsloot.

Daarna weer opnieuw begonnen vanaf het begin af aan op een mac, omdat ik hoorde dat dat makkelijker is, maar het lukte weer niet. Toen bedacht ik me dat het slim was om eerst mijn iphone opnieuw te verginizen. Maar hiervoor moest ik hem eerst unlocken en activeren. Dus ben ik bezig om hem naar 1.0.2 te downgraden. Alleen hier kom ik niet verder dan het gebruik van de appTapp installer. Hij blijft hangen op het kopieren van de gegevens.

Ondertussen heb ik het opgegeven omdat ik nou niet meer weet wat ik als eerst moet doen. Ik heb ook geen flauw idee welke baseband-versie ik nu heb, en welke secpack versie. Op dit moment staat er nog 1.0.2 op geunlocked, maar nog niet geactiveerd. Dit lukt mij niet.

Weet iemand wat ik nu als beste kan doen? Maakt niet uit op windows of Mac.
  #227  
Oud 31-10-07, 17:56
ruben ruben is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 88
Standaard

Ik heb zojuist mijn nieuwe iphone (FW 1.1.1 geleverd) geunlocked met deze gids!

heel erg bedankt ts voor de moeite die je hebt genomen om 't hier zo neer te zetten!
  #228  
Oud 31-10-07, 18:12
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Goedhart Bekijk bericht
Hallo allemaal

Ik heb een iphone voor mij liggen, alleen kom ik er niet meer uit.
Hij was OTB 1.0.2 en ik had hem geunlocked en geactiveerd. Alles werkte prima.

Nu had ik gister besloten om mijn iphone te upgraden naar 1.1.1, en ik begon met het volgen van deze guide:
Unlock mi iPhone

Alleen liep ik vast bij het volgen van de Carnaval jailbrake:
"4. Voeg in Installer de source http://iphone.blurgle.ca/repo toe"

Ik kon deze niet vinden en ik dacht dat het kwam doordat ik per ongelijk mijn iphone naar 1.1.1 geupgrade had, en niet gehersteld.

Dus ik besloot opnieuw te beginnen, alleen zonder succes. Dit keer kwam ik niet verder dan de tiff-exploit. Ik kwam gewoon op de webpagina i.p.v dat hij safari afsloot.

Daarna weer opnieuw begonnen vanaf het begin af aan op een mac, omdat ik hoorde dat dat makkelijker is, maar het lukte weer niet. Toen bedacht ik me dat het slim was om eerst mijn iphone opnieuw te verginizen. Maar hiervoor moest ik hem eerst unlocken en activeren. Dus ben ik bezig om hem naar 1.0.2 te downgraden. Alleen hier kom ik niet verder dan het gebruik van de appTapp installer. Hij blijft hangen op het kopieren van de gegevens.

Ondertussen heb ik het opgegeven omdat ik nou niet meer weet wat ik als eerst moet doen. Ik heb ook geen flauw idee welke baseband-versie ik nu heb, en welke secpack versie. Op dit moment staat er nog 1.0.2 op geunlocked, maar nog niet geactiveerd. Dit lukt mij niet.

Weet iemand wat ik nu als beste kan doen? Maakt niet uit op windows of Mac.

Het eerste wat jij moet doen is je telefoon virginizen. Gebruik anders even deze guide en dan moet het goed komen: https://forum.iculture.nl/iphon...1-1-1-win.html

Succes
  #229  
Oud 31-10-07, 18:33
mike mike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard youtube

Ik heb mijn 1.0.2 upgegrade naar 1.1.1 door hem te virginzen en daarna met behulpt van dat filmpje ontlockt alles werkt perfect alleen youtube geeft de volgende foutmelding: you must first connect to itunes with an internet connection to enable youtube" heeft iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?
  #230  
Oud 31-10-07, 18:35
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@mike:

zie hier:

https://forum.iculture.nl/iphon...html#post11117
  #231  
Oud 01-11-07, 00:38
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Het eerste wat jij moet doen is je telefoon virginizen. Gebruik anders even deze guide en dan moet het goed komen: https://forum.iculture.nl/iphon...1-1-1-win.html

Succes
Ja maar ik heb nu geen installer op mijn telefoon staan. dit moet via apptapp, wat dus niet werkt. hoe kan ik dit dan uitvoeren?
  #232  
Oud 01-11-07, 00:44
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

je moet die site toevoegen in safari niet in installer, kwam ik ook net achter... gewoon http://iphone.blurgle.ca/repo in safari intoetsen, dan vraagtie of je die repository wilt toevoegen en dan staat anysim wel in installer (in System)
Anders kan je nu dus ook voor de appsnapp methode gaan.
(ik heb het ieg aangepast op mijn website, dus de info is daar ook weer up to date )

Laatst gewijzigd door sjowol; 01-11-07 om 00:52.
  #233  
Oud 01-11-07, 08:07
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

Zal ik me iphone nu anders eerst herstellen naar 1.1.1, en dan via de appsnap methode hem proberen te unlocken? Of werkt dat niet?
  #234  
Oud 01-11-07, 08:26
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ja dit wil ik ook doen, maar op de een of andere manier geeft winscp een connection timeout aan,wat kan ik hier mee doen?
  #235  
Oud 01-11-07, 13:12
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

lijkt me wel een goed idee, en winscp connection timeout: check of je openSSH hebt draaien, check je ip adres, als je net open ssh hebt einstalleert duurt het langer en moet je dus ff wachtten.
en voor appsnap hoef je geen winscp te gebruiken...
  #236  
Oud 01-11-07, 13:44
adoruler adoruler is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

ik ben van plan om morgen via de website van sjowol mijn iphone te update en te un-locken maar ik heb mijn iphone ge unlockt gekocht en ik weet niet hoe. Er staat wel op mijn springboard een icon met de naam unlock als ik daar op druk kijg ik twee regels tekst en een knop start klein links boven weet iemand hoe mijn iphone is geunlockt en als dat dan kan virgenisen via de site van sjowol alvast bedankt

ps van wie ik mijn iphone hebt gekocht weet zelf ook niet hoe die is geunockt hij heeft het laten doen.
  #237  
Oud 01-11-07, 13:53
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

dat klinkt mij als de iunlock applicatie (dus gewoon oude anysim) dat icoontje ziet dat eruit als het anysim icoon? en die 2 regels tekst is dat dit (naja de bovenkant dan)


dan is het iUnlock en dat is dus gewoon anySIM 1.0.2
Dus je moet dan de hele guide doorlopen (virginizen upgraden etc).
let ook even op dat als je je 3rd party apps erafhaalt je ook ff die unlock.app van je telefoon verwijdert.
(log in met winSCP, root, dottie, dan naar /Applications en dan Unlock.app/ verwijderen)
  #238  
Oud 01-11-07, 18:01
Maurie Maurie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 22
Standaard

respect Sjowol ! die site zal ik zeker gebruiken om mijn 1.1.1 OTB te unlocken !

groetjes maurits
__________________
WEEK 46 KRIJG IK MIJN IPHONE
  #239  
Oud 01-11-07, 20:05
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

@sjowol: ik heb geen openssh geinstaleerd omdat hij de ssh functie bij mij niet gebruikte(dus geen ssh geinstalleerd toch?) zou de time out kunnen liggen aan mijn Wi-Fi netwerk(heb problemen om er met mijn iphone op te komen,terwijl een ps met usb Wi-Fi stick wel werkt) en moet de Wi-Fi aan staan op de iphone?
  #240  
Oud 01-11-07, 20:10
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

gewoon ff testten, instellingen van je router checken, Wi-Fi beveiliging uitzetten enzo kijken of dat helpt
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPSF Gebruikers: Guide voor upgrade 1.1.2 Mac & Windows atQuest Unlock [archief] 12 19-11-07 14:46
Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock Thirteen Unlock [archief] 5 29-10-07 12:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.