//

Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows

Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien op welke manier mijn iPhone geunlocked is? Ik heb in HK een iPhone gekocht maar deze is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 07-11-07, 00:32
ram ram is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard welke unlock?

kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien op welke manier mijn iPhone geunlocked is? Ik heb in HK een iPhone gekocht maar deze is 1.0.2 geunlocked en ik wil nu dus kijken of ik deze naar 1.1.1 geunlocked kan krijgen maar dan moet is dus eerst weten op welke manier deze iPhone geunlocked is. Iemand een idee waar ik dat kan ahcterhalen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #282  
Oud 07-11-07, 00:46
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Hmmm, even in de settings kijken of de imei die daar staat dezelfde is als op het doosje.
Als die hetzelfde zijn is het waarschijnlijk anysim of iunlock geweest. Als ze verschillen dan heb je pech volgens mij...
Ik weet niet of dat alles zegt...

Laatst gewijzigd door Fresh; 07-11-07 om 00:50.
  #283  
Oud 07-11-07, 02:12
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Ik heb nadat ik niet verder kwam, mn iphone gerestored (iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore)
toen appsnap van sjowols stappenplan vervolgd.
Kreeg eerst melding van anysim cannot install, restart iphone.
Toen orange kaart erin gedaan.
Opnieuw anysim gedraaid. Anysim was bezig met copiny firmware etc. was even tijdje bezig. Kreeg dan een succesfull schrem, En melding van iphone cannot be unlocked.

Wat kan het probleem zijn ? Of mis ik nog een stap? Want zie op het forum dat er iets met wincsp dingen nog moeten worden geupload etc?
het is een otb 1.1.1 en 2 keer restored
  #284  
Oud 07-11-07, 02:21
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Die foutmelding "iphone cannot be unlocked" al door de zoekfunctie gegooid?
  #285  
Oud 07-11-07, 02:21
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy Bekijk bericht
Ik heb nadat ik niet verder kwam, mn iphone gerestored (iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore)
toen appsnap van sjowols stappenplan vervolgd.
Kreeg eerst melding van anysim cannot install, restart iphone.
Toen orange kaart erin gedaan.
Opnieuw anysim gedraaid. Anysim was bezig met copiny firmware etc. was even tijdje bezig. Kreeg dan een succesfull schrem, En melding van iphone cannot be unlocked.

Wat kan het probleem zijn ? Of mis ik nog een stap? Want zie op het forum dat er iets met wincsp dingen nog moeten worden geupload etc?
het is een otb 1.1.1 en 2 keer restored
Heb je een pincode op je sim zitten? Voordat je anySim draait moet je de iPhone opnieuw opstarten met je eigen sim erin. Als er een pincode op je eigen sim zit dan krijg je een popup met "unlock". Tik op unlock, toets je pincode in en druk op OK. Als het goed is zegt de iPhone "incorrect sim". Dat klopt, want je moet hem nog unlocken met anySIM. Draai anySIM.

Controleer voordat je anySIM draait ook even in installer of je (Community Sources en) BSD subsystem hebt geinstalleerd.

Succes!
  #286  
Oud 07-11-07, 03:57
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Kan ik dit gewoon nu uitvoeren, of moet ik eerst weer de iphone restoren, en al dei stappen weer doorlopen?
  #287  
Oud 07-11-07, 04:42
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy Bekijk bericht
Kan ik dit gewoon nu uitvoeren, of moet ik eerst weer de iphone restoren, en al dei stappen weer doorlopen?
Ik weet niet precies "waar" je vandaan komt. Had je eerst een geunlockte 1.0.2? Dan neem ik aan dat je je iPhone eerst gevirginized hebt. Als je inderdaad van een geunlockte 1.0.2 komt en je hebt niet gevirginized, dan moet je dat eerst doen. Zoek in dat geval op het forum naar "virginizen". Pas daarna kun je upgraden naar 1.1.1.

Als je wel gevirginized hebt, of je had een "verse" out of the box iPhone dan kun je verder gaan. Je hoeft dan niet opnieuw te restoren. Inderdaad de controlestappen doen (in installer => Community Sources geinstalleerd? BSD subsystem geinstalleerd = anySIM geinstalleerd? => iPhone opnieuw opstarten => pincode van je eigen SIM invoeren => anySIM draaien).
  #288  
Oud 07-11-07, 08:15
krikri krikri is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krikri Bekijk bericht
ik heb mijn ip adres ingevuld in host en root en alphine als password gebruikt. dan krijg ik een scherm. yes. en dan dottie ingegeven maar steeds acces denied. Wat heb ik gemist ?? Kan iemand mij hierbij helpen.
Ik heb dan maar de files op iphone gezet met iphonebrouwser. dan via mobilefinder in de juiste directory van de iphone gezet en de oudere bestanden overschreven. MAAR bij openen van youtube nog steeds hetzlefde. Kan jij verder helpen

EDIT
Posts samengevoegd. Gebruik de Edit-functie voor opeenvolgende berichten!


Ik heb nog eens alles overlopen en heb gezien in je gids dat je de touchfree soft moet runnen na jailbreak te hebben gedaan en daarna de procedure unlock 1.1.1 doen en de fabriekactivatie.
Ik heb namelijk de jailbreakmethode (zonder touchfree soft) toegepast en daarna via de installer bsd, community openssh en anysim eropgezet (door een nieuwe source toe te voegen). Daarna anysim gerund en unlock successful. Killall heb ik er ook niet opgezet.

Kan ik nu nog steeds touchfree soft runnen en de fabriekactivatie doorvoeren of kan ik beter het hele proces nog eens over doen door een volledige restore te doen? Hoe ik dit doen en waar haal ik de bestanden vandaan ?
  #289  
Oud 07-11-07, 11:47
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Als je bedoelt woonplaats, ik woon in Enschede.
Iphone is een 1.1.1 OTB. Heb sjowols stappenplan gevolgd, de AppSnapp methode.
Community Sources en BSD Subsystem zijn geinstalled.
Ik doe mn sim kaart erin, restart m.
Download AnySim, en restart m.
Vervolgens draai ik AnySim. Zie ik dat AnySim bezig is. En dan komt er weer te staan. Complete. Cannot unlock your iphone. Restart iPhone. Heb geen pin op mn sim.
  #290  
Oud 07-11-07, 11:57
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Welke versie anysim heb je gebruikt?
  #291  
Oud 07-11-07, 12:34
text text is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een ge-unlockte 1.0.2 iPhone en overweeg het virginize-upgrade-unlock process vanavond ook maar eens bij de hoorns te vatten. De handleiding van Sjowol lijkt me daarvoor de beste.

Vraagje:
Binnenkort, waarschijnlijk as. vrijdag (bij het beschikbaarkomen van de iPhone in Groot Brittanie) maar misschien eerder is firmware 1.1.2 beschikbaar. Zonder meer op upgrade klikken in iTunes brengt je dan naar het vooralsnog ongekraakte 1.1.2 ipv. 1.1.1

Is een "Upgrade" echt de enige manier om na het virginizen op 1.1.1 te komen, of kun je, na het virginizen, ook gewoon restoren naar een eerder gedownloade versie van firmare 1.1.1 (die je dan selecteert door shift in te drukken)

Alvast dank.
Peter H

P.s. Ik denk dat de handleiding van Sjowol op dit gebied vanaf as. vrijdag, maar liefst zsm. een update nodig heeft.
  #292  
Oud 07-11-07, 20:28
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja, je moet idd de oude 1.1.1 downloaden en eropzetten, je kan hier in de wiki onder firmware een goeie 1.1.1 download scoren
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #293  
Oud 07-11-07, 21:10
text text is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Ok thanks.
Misschien dus nuttig om in je handleiding te vermelden, anders komen er vanaf vrijdag vele sippe gebruikers klagen...

Verder: het lijkt erop dat de "Bigboss" virginizer iets eenvoudiger is.
iphone 1.1.1 to 1.02
Ervaring mee ?
  #294  
Oud 07-11-07, 21:12
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx Bekijk bericht
Welke versie anysim heb je gebruikt?
AnySIM 1.1
Contact Fredrik
  #295  
Oud 07-11-07, 22:08
-B- -B- is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard tiff exploit

Citaat:
Yup zolang je de goede 'image' hebt zou dat volgens mij moeten werken.. misschien ook een plan om gewoon ff te checken hoe het met de 'pre-installed' 1.1.1 staat, voor het zelfde geld is die gewoon orgineel en ook zo unlocked natuurlijk...
Maar als ik nou een nieuwe 1.1.1 software heb, met de apple gefixte tiff.
Wat gebeurt er dan?
  #296  
Oud 08-11-07, 00:30
krikri krikri is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

ik heb de fabrieksactivatie gedaan maar er iets misgelopen en hij is helemaal vastgelopen. en ik krijg terug locked sim.

Wat moet ik nu hemelsnaam doen?
  #297  
Oud 08-11-07, 15:20
mpmusic mpmusic is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Question Sim

Even een vraagje van een nieuweling.

Moet je bij de Jailbreak met AppSnapp(+ unlock met anySIM) methode de orginele AT&T sim of je eigen sim in de Iphone hebben zitten?
  #298  
Oud 08-11-07, 15:38
ruben ruben is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpmusic Bekijk bericht
Even een vraagje van een nieuweling.

Moet je bij de Jailbreak met AppSnapp(+ unlock met anySIM) methode de orginele AT&T sim of je eigen sim in de Iphone hebben zitten?
pas als je anysim gaat uitvoeren moet je je eigen simkaart erin doen.
dit geeft anysim ook aan.

tijdens de jailbreak gewoon AT&T erin laten zitten
  #299  
Oud 08-11-07, 15:45
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruben Bekijk bericht
pas als je anysim gaat uitvoeren moet je je eigen simkaart erin doen.
dit geeft anysim ook aan.

tijdens de jailbreak gewoon AT&T erin laten zitten


Tijdens het jailbreaken maakt het niet uit welke simkaart erin zit, had zelf geen AT&T kaart en via de KPN sim ging het ook prima.

Tijdens het draaien van AnySIM hoeft er GEEN sim kaart in te zitten.

Alles zelf getest, had een 'bricked' phone en nu een 1.1.1 werkend.
  #300  
Oud 08-11-07, 16:12
quelake quelake is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik heb een vraagje; heb net mijn iPhone 8GB uit Amerika binnen, vers uit het doosje. Firmware versie is 1.1.1, een echte virgin dus. Ik heb gelezen dat het niet meer mogelijk zou zijn om via AppSnap te jailbreaken, dat Apple het gat gedicht zou hebben? Of moet dit nog wel mogelijk zijn? Is er iemand hier die nog recentelijk zijn iPhone heeft kunnen unlocken middels deze methode? Thnx!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPSF Gebruikers: Guide voor upgrade 1.1.2 Mac & Windows atQuest Unlock [archief] 12 19-11-07 15:46
Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock Thirteen Unlock [archief] 5 29-10-07 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.