iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1414-ultieme-iphone-upgrade-unlock-gids-voor-windows.html)

Nilles 24-10-07 16:37

Voor de personen die al 1.1.1 unlocken.
Zou het volgende kunnen om een 1.1.1 die onder 1.0.2. geunlocked is als nog onder 1.1.1 te unlocken.

Baseband flashen met WinSCP/Putty op de PC
Vervolgens Virgin iPhone met de http://www.iphoneclub.nl/2544/revirginizer-van-iphone-elite-team-is-beschikbaar/
(klopt het dat dan je unlock count weer op 0 staat?)

Vervolgens via iTunes updaten naar 1.1.1. en Jailbreaken met:
http://www.iphoneclub.nl/2562/ifuntastic-461-automatisch-jailbreaken-op-de-mac/
(Ja op de Mac)

Daarna unlocken via WinSCP en AnySim.

Misschien te simpel gedacht maar wat denken jullie?

Dien 24-10-07 20:03

http://129.21.116.152:49973/seczones/voeg hier je IMEI nummer in.bin



-Als ik bovenstaande heb ingevuld wat moet ik dan doen om te zorgen dat hij opgeslagen wordt?

-De Wi-Fi die wij thuis hebben is beveiligd, kom ik nu nog wel verder???

sjowol 24-10-07 20:28

als je naar die pagina gaat krijg je direct de vraag of je voeg hier je IMEI nummer in.bin wilt opslaan.
maar KIJK UIT het kan dat de server (129.21.116.152) inmiddels down is....

Dien 24-10-07 21:02

Dus als hij down is dan kan ik niet verder??

En is het een probleem dat mijn Wi-Fi een password heeft??

sjowol 24-10-07 21:04

sorry sorry sorry het ging niet om de tiff exploit page maar om de download je seczone file page....
ik ga ff kijken hoe dat nu gaat met de independance/elite team manier...
waar zit je inmiddels? 1.1.1 erop en moet nu jailbreaken/unlocken?
heb je die nieuwe pacay al geprobeerd?

Dien 24-10-07 21:11

Ik ben nog niet begonnen, ik wil eerst even de punten die nog niet duidelijk zijn voor me ophelderen. En dan ga ik er morgen op mijn gemak aan beginnen...

Ltriples 24-10-07 21:43

Hee ik ben nu zover in je upgrade guide dat ik bij Putty ben aanbeland om die commands in te voeren. Maar iedere keer als ik cd [spatie] intik sluit ie 'm op de [spatie] hoe kan ik dit voorkomen?

Hierin dus:

login as: root
root@192.168.1.146's password:
Last login: Wed Oct 24 21:42:14 2007
-sh-3.2#

-sh-3.2# komt niet voor in jouw plaatje kan dat misschien de oorzaak zijn?

sjowol 24-10-07 21:45

das zeker niet de bedoeling... maarje kan ook commando's doen in winscp anders klik ctrl+t om de terminal te openen, daar kan je in het dropdown menuutje commando's doen

Ltriples 24-10-07 21:53

Thanks voor je snelle antwoord, in WinSCP krijg ik een error. /private/var/root/virginizer_pack$ ./virginator.sh
-sh: ./virginator.sh: /bin/sh: bad interpreter: Permission denied

terwijl ik wel alle uitvoerrechten heb? Dit is trouwens met de automatische revirginizer van dev team

sjowol 24-10-07 23:15

daar ben ik nu net naar aan het kijken (doet die ook baseband reflashen? ja he?
heb je een ./chmod +x virginator.sh gedaan?
staat alles op rwxr-xr-x?
BSD Subsystem geinstalleerd?

en belangrijkst (voor mij...) kan je screenshots maken van de virginator, voor de vernieuwde guide die ik aan het maken ben?

sjowol 25-10-07 14:54

Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows
 
UPDATE!!!
Ik heb weer een nieuwe versie van de Ultieme upgrade guide voor windows uitgebracht (UUG_v3.0 :D)
Hierin behandel ik nu ook de 1-click methoden (iDemocracy v1.2, virginator, carnaval) om het allemaal wat makkelijker te maken.
ga hier naar de post waar je de nieuwe guide kunt downloaden! en waar je vragen kan stellen/beantwoorden


(link aangepast, In de (oude) guide staat dat je de files van de Virginizer in var/root moet gooien, DIT KLOPT NIET, dit moet usr/bin zijn!!)

Nilles 25-10-07 15:09

In je guide staat dat je de files van de Virginizer in var/root moet gooien
DIT KLOPT NIET

of de google code site staat in de handleiding dat het in var/bin moet!!!!

sjowol 25-10-07 15:13

thnx, er staat natuurlijk wel duidelijk bij dat ik het niet heb getest :P
en niet var/bin dus maar /usr/bin/!

Heb het Aangepast!
Nieuwe link!!!!

Nilles 25-10-07 15:26

oeps idd

Wel nog een vraag.
Heb je voor de Carnaval-manier ook .NET nodig of alleen met iDemocracy?

sjowol 25-10-07 15:27

ik denk het wel.. zet het er voor de zekerheid gewoon op joh :D

Nilles 25-10-07 15:34

en nog twee vragen.
Heb je iDemocracy welk gebruikt?
en kan je je eigen simkaart er constant in blijven zitten of moet die van ATT er in het begin in?

Wie heeft CARNAVAL uitgebracht eigenlijk?

Nilles 25-10-07 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 9847)
thnx, er staat natuurlijk wel duidelijk bij dat ik het niet heb getest :P
en niet var/bin dus maar /usr/bin/!

Heb het Aangepast!
Nieuwe link!!!!


Daarnaast is het misschien handig om er een hele korte guide bij te zetten waar alleen nog de stappen in staan als je de Virginizer volgt van het elite team. Dan hou je nog maar 4 of 5 pagina's over (afhankelijk van Carnaval of iDemocracy)

sjowol 25-10-07 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nilles (Bericht 9854)
en nog twee vragen.
Heb je iDemocracy welk gebruikt?
en kan je je eigen simkaart er constant in blijven zitten of moet die van ATT er in het begin in?

Wie heeft CARNAVAL uitgebracht eigenlijk?

- nee heb ik ook niet gebruikt.... ik heb het oldskool (oude guide) gedaan.
- nou het mappie heet CARNAVAL by brasuco dus laat ik het gokken op.... brasuco :D
Citaat:

Daarnaast is het misschien handig om er een hele korte guide bij te zetten waar alleen nog de stappen in staan als je de Virginizer volgt van het elite team. Dan hou je nog maar 4 of 5 pagina's over (afhankelijk van Carnaval of iDemocracy)
Uhm... ga je gang :p (heb er nu fftjes genoeg tijd in zitten... eigenlijk wou ik een site maken met linkjes voor methodes enzo maarja tegen de tijd dat je dat af hebt is 4.1.1 al lang uit)

Dien 25-10-07 19:12

Ik krijg een error melding als ik die virginator moet executen, "no such file" krijg ik dan.

Nilles 25-10-07 19:14

dan kan het zijn dat je als commando de exacte locatie in moet geven.
Of heb jij rechtermuis en dan execute gedaan via een app?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.