bovenste knopje werkt niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hey , wie kqan me helpen? het bovenste knopje van mijn iphone werkt niet meer ik kan hem niet meer op stand by zetten telkens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hey ,
wie kqan me helpen? het bovenste knopje van mijn iphone werkt niet meer ik kan hem niet meer op stand by zetten telkens ik de phone gebruik valt hey na een tijdje uit en kan ik hem enkel via de pc terug opstarten wie weet raad? greetz |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nieuwe power-button steken. Cover eraf halen en nieuwe high-mount kitje steken waar de power-button aanvast hangt.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
knopje bovenop de iphone werkt slecht | erikroeier | iPhone algemeen | 5 | 26-08-09 22:40 |
Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?! | mjay | iPhone algemeen | 5 | 18-06-09 23:02 |
Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer... | CadmanF | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 22:09 |
Bovenste knopje kapot... | Thomas86 | iPhone algemeen | 0 | 31-05-08 17:51 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|