//

Iphone versie 1.1.1. gebruiksklaar maken?

Iphone versie 1.1.1. gebruiksklaar maken? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Sinds vandaag ben ik de troste eigenaar van een Iphone versie 1.1.1. Nu volg ik deze forum al een aantal dagen om zo teweten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-07, 14:26
Gette Gette is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard Iphone versie 1.1.1. gebruiksklaar maken?

Hey,

Sinds vandaag ben ik de troste eigenaar van een Iphone versie 1.1.1.
Nu volg ik deze forum al een aantal dagen om zo teweten te komen hoe ik hem het beste gebruiksklaar maak. Maar door al die guides geraak ik er niet meer aan uit. Kan er mij iemand concreet zeggen welke guide er voor windows wel werkt zonder bugs en tevens gebruiksvriendelijk is. Of als er mensen zijn die me eventueel willen helpen via msn?
Hierbij mijn msn: gette_7@hotmail.com
Alvast bedankt.

Groeten Geert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-07, 14:28
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Database Error
  #3  
Oud 27-10-07, 12:25
Gette Gette is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Hey,

Deze methode vraagt dat ik men pin code desactiveer maar da lukt dus niet, als ik hem wil desactiveren in mijn gsm zegt hij not allowed. Heb met verschillende gsm's geprobeerd. Enige oplossng?

Greetz Geert
  #4  
Oud 27-10-07, 13:05
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Lees deze post door. Duidelijker kan niet.
Succes ermee.
https://forum.iculture.nl/iphon...1-windows.html
  #5  
Oud 27-10-07, 14:12
Tommeh Tommeh is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 105
Standaard

Ik kan je deze echt aanraden :
[REALLY ULTIMATE GUIDE for Windows] Jailbreak-Unlock-Activate-YouTube Iphones 1.1.1 - Hackint0sh

Gister Iphone 1.1.1 OTB ermee unlocked en was binnen notime klaar. Vervolgens nog een 1.1.1 OTB en die ging op de zelfde manier. Bellen, SMS, Youtube,Wi-Fi, 7.27gb vrij etc. Alles top , zolang je maar leest.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Al gejailbreakt? Maar wil gebruik maken van verbeterde versie Jailbreak?! chappoian Jailbreak 2 13-10-10 07:58
iPhone: Iphone 4 (versie 4.1) dummie vraagt hulp bij unlocken en simlockvrij maken!! AnnekeBV Jailbreak 1 09-10-10 15:22
Ringtones maken met Versie 7.6.2.9 groeningen Ringtones en Wallpapers 4 29-05-08 19:32
iPhone volledig gebruiksklaar maken : stappenplan? Lode Archief 22 24-05-08 10:58
Gemakkelijk gratis gebruiksklaar van *nieuwe* iPhone in 3 stappen. Neo2007 Unlock [archief] 12 12-11-07 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.