//

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN)

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dien Ik ben blij dat het gelukt is met jullie iPhone. Veel plezier ermee nu!! Ze zeggen wel eens "Wie mooi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 03-11-07, 20:33
centrino centrino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Ik ben blij dat het gelukt is met jullie iPhone.

Veel plezier ermee nu!!

Ze zeggen wel eens "Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden" Dit gaat ook op voor de iPhone hehe

En jij bedankt voor de uitstekende HOWTO
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 03-11-07, 20:53
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door centrino Bekijk bericht
En jij bedankt voor de uitstekende HOWTO
Geen probleem
  #43  
Oud 03-11-07, 21:55
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ik ga er morgen eens mee beginnen, hoop dat het lukt. word toch wel een beetje huiverig als je eerst een foutmelding krijgt, maar nu moet ik wel.

Laat wel weten hoe het afloopt

@ dien

als ik het goed begrijp moet ik wel bsd en open ssh installeren, maar dit zallastig worden omdat hij nu 1.1.1 is en niet gejailbreakt kan worden toch? Of is dat niet nodig en moet ik eerst via itunes hem downgraden naar 1.0.2. en dan weer jailbreaken en daarna virginizen??

hmm vreemd heb hem met ibrickr gedowngrade naar 1.0.2 en nu kan ik er via ibrickr wel bestanden opzetten e.d. Maar mijn sim herkend ie niet en ik zie nog steeds de wereldbol en activatie staan, ips net als de vorige keer dat ik in het springboard ben. heb anysim er wel op kunnen zetten ( mijn eigen kaart kent ie niet, is niet valid) maar ja kan ik zo niet aanklikken?

Wat nu toch maar wer via itunes opnieuw restoren met 1.0.2..ipsw van ibrickr?

btw ik kan wel in het activatiescherm mijn imei en iccid zien en deze zijn nog hetzelfde als op mijn doos, betekent dit iets goeds?? Dat er nog niet al te veel intern mee gerommeld is? behalve door mij dan haha

oke heb nu weer via ibrickr een herstel naar 1.0.2. gedaan , dit omdat ik na een eerder poging met ibrickt op "free my iphone" had geklikt maar dit mijn iet verder bracht dan het activatiescherm. nu zie ik wel dat ik dus fr=irmware 04.01.13g heb wat dus betekend dat de baseband nog op 1.1.1 is?Zeg ik dit goed?

wat kan ik nu het beste doen??

Ik hoop hem weer a.d. praat te krijgen en dan niet eens met 1.1.1, als ie maar weer werkt...

EDIT
iPhoneclub: berichten samengevoegd

  #44  
Oud 03-11-07, 23:34
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je hebt hem nu dus inderdaad op een baseband staan van 1.1.1

Maar ik snap niet waarom je zo moeilijk doet met ibrick en alles, als je gewoon mijn guide volgt dan moet allemaal goed komen. Als je vervolgens zelf af gaat wijken ervan ja dan kan het wel eens fout gaan.

Je moet je telefoon nu dus downgraden naar 1.0.2 als je dat gedaan hebt dan kun je hem weer even restoren op 1.0.2 voor de zekerheid. Kijk hier voor downgraden.

DowngradingBaseband - iphone-elite - Google Code

En dan updaten naar 1.1.1 en mijn guide volgen. en geen moment afwijken van de guide.

Succes

Laatst gewijzigd door Dien; 03-11-07 om 23:40.
  #45  
Oud 04-11-07, 04:03
centrino centrino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
oke heb nu weer via ibrickr een herstel naar 1.0.2. gedaan , dit omdat ik na een eerder poging met ibrickt op "free my iphone" had geklikt maar dit mijn iet verder bracht dan het activatiescherm. nu zie ik wel dat ik dus fr=irmware 04.01.13g heb wat dus betekend dat de baseband nog op 1.1.1 is?Zeg ik dit goed?

wat kan ik nu het beste doen??

Ik hoop hem weer a.d. praat te krijgen en dan niet eens met 1.1.1, als ie maar weer werkt...
Ik heb het volgende gedaan na de eerste mislukte upgrade naar 1.1.1

Iphone aansluiten op Itunes SHIFT ingedrukt houden en op herstellen klikken (windows methode)
restore naar 1.0.2 en gebruik daarvoor de file iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw die je op het internet kan downloaden
Daarna heb ik zelf de volgende stappen uitgevoerd die misschien niet nodig waren
Ik het ibriker versie 0.91 gedownload en hem nogmaals laten restoren naar 1.0.2 en de jailebrake uitgevoerd
(FREE MY PHONE)
Vervolgens heb ik pacayrar.zip gedownload en de Iphone daarmee weer geactiveerd.
ik heb (GEEN ANYSIM UITGEVOERD!!!!!!!!!!)

Hou nu de home en power knop van je Iphone ingedrukt voor 10 seconden laat vervolgens de power knop los maar hou de home knop vast totdat de gele driehoek op je scherm verschijnt (recovery mode)

Vanaf hier volg je punt 13 van DIEN zijn aanwijzingen.

Zelf heb ik het vermoeden dat de download procedure van de genoemde Website die je moet bezoeken zoals beschreven tijdens het uitvoeren van CARNAVAL het probleem veroorzaakt en heb toen nadat de download afgerond zou moeten zijn (weer in je Iphone activatie scherm terug zijn) mijn Iphone voor zeker 10 minuten met rust gelaten voordat ik de volgende stappen in Carnaval heb uitgevoerd. Kijk goed of je fouten ziet nadat je de procedure in Carnaval verder uitvoerd wat kan wijzen op het niet goed installeren van de software die van die website gedownload wordt
Als alles gaat zoals in mijn tweede poging dan heb je nu ook een geactiveerde 1.1.1 Iphone en kan je als laatste ANYSIM uploaden naar je Iphone en je Iphone vervolgens simvrij maken.

Hoop dat dit je een beetje verder helpt

P.S.
Ik zou persoonlijk niet proberen de baseband te restoren naar 1.0.2
Er zijn veel HOWTO te vinden maar de meeste spreken elkaar tegen.

Laatst gewijzigd door centrino; 04-11-07 om 04:24.
  #46  
Oud 04-11-07, 13:02
cosmos cosmos is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Te gek! Het is mij ook gelukt met dank aan o.a. Dien. Voor alle Vista-gebruikers die er niet uitkomen: gebruik XP! Ik ben een uur of 5 bezig geweest om die restore naar 1.1.1 te kunnen doen, wat op een of andere manier niet met Vista werkt, maar wel met XP. Verder heb ik alle aanwijzingen letterlijk gevolgd, wat het gewenste resultaat heeft gehad. Super!
  #47  
Oud 04-11-07, 13:16
royleeuw royleeuw is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard

Heb zojuist de update afgerond, was wel even spannend toen anysim net succesvol was afgerond. De telefoon wou namelijk na het afsluiten niet direct opnieuw opstarten. Wacht hier een minuutje mee, en probeer het dan opnieuw!

Ik heb de gehele handleiding op windows Vista 32bit uitgevoerd zonder problemen!

Dien Bedankt!
  #48  
Oud 04-11-07, 17:54
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Woehoe... Zojuist de update uitgevoerd.
Had eerst dus een 1.0.2 versie en nu een unlockte 1.1.1, Mooie handleiding duidelijk!

klein beetje problemen gehad met het virginise... maar uiteindelijk uitgekomen!
  #49  
Oud 04-11-07, 18:32
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ik kom er ook niet egt uit hoe het restoren van de baseband moet, ik snap best wel wat van pc's maar daar begrijp ik niet zo veel van. Als ik heb geupdate met die restore. firmware, zou ik dan ook via appsnapp kunnen werken? Of toch maar gewoon met carnaval activeren, zit daar verschil in?
  #50  
Oud 04-11-07, 18:50
centrino centrino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Ik kom er ook niet egt uit hoe het restoren van de baseband moet, ik snap best wel wat van pc's maar daar begrijp ik niet zo veel van. Als ik heb geupdate met die restore. firmware, zou ik dan ook via appsnapp kunnen werken? Of toch maar gewoon met carnaval activeren, zit daar verschil in?
Je hebt als ik het goed begrepen heb al een baseband die werkt met 1.1.1
Als je een restore van 1.1.1 naar 1.0.2 uitvoert dan veranderd er zover ik weet niets aan de baseband.

Restore naar 1.0.2 upgrade vervolgens weer naar 1.1.1 zoals in de handleiding in deze post is beschreven en voer dan CARNAVAL opnieuw uit
en alles zou moeten werken.

Laatst gewijzigd door centrino; 04-11-07 om 18:53.
  #51  
Oud 04-11-07, 19:00
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Dus ik kan nu via itunes de restore naar de 1.
1.1.1.3A109sa.restore doen, begrijp ik dat goed? wat je zegt van de baseband klopt, heb ik gecontroleerd in de iphone, die stond nog op 04.01.13g idd.Hij is nu via itunes aan het updaten naar bovengenoemde versie, hij geeft aan dat de fabrieksinstellingen zijn veranderd en nu heb ik weer de wereldbol erin staan. Ik zag ook het itunes logo op het springboard staan en heb idd de 04.01.13g firmware en de software versie 1.1.1(3A109a).

wat is het beste om nu te doen? Carnaval of appsnapp proberen?

btw: mijn imei en iccid zijn nog net zoals ze op de doos staan.

Laatst gewijzigd door ugene; 04-11-07 om 19:10. Reden: aanvulling
  #52  
Oud 04-11-07, 19:19
centrino centrino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Dus ik kan nu via itunes de restore naar de 1.
1.1.1.3A109sa.restore doen, begrijp ik dat goed? wat je zegt van de baseband klopt, heb ik gecontroleerd in de iphone, die stond nog op 04.01.13g idd.Hij is nu via itunes aan het updaten naar bovengenoemde versie, hij geeft aan dat de fabrieksinstellingen zijn veranderd en nu heb ik weer de wereldbol erin staan. Ik zag ook het itunes logo op het springboard staan en heb idd de 04.01.13g firmware en de software versie 1.1.1(3A109a).

wat is het beste om nu te doen? Carnaval of appsnapp proberen?

btw: mijn imei en iccid zijn nog net zoals ze op de doos staan.
Probeer CARNAVAL en volg de stappen nauwkeurig, lees ook nogmaals
mijn eerste reply op jou probleem.
  #53  
Oud 04-11-07, 19:46
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Talking

Nou heb ff via jailbrealme.com( die link in carnaval krijg ik maar niet te pakken) van appsnapp hem iig weer geactiveerd, dus nu ff proberen om via installer er weer anysim op te zetten en ik hoop dat dat zal werken voor de simlock en dat mijn baseband niet (te erg) is veranderd o.i.d. dat anysim er niks meer me kan!!

Zal dit werken denken jullie aangezien ik met putty hem heb proberen te virginizen, hij een heel end op weg was maar toen de verbinding verbrak?

Ik zie wel in about dat mijn imei nog wel hetzelfde is maar mijn iccid wel is veranderd, wat betekend dit?

edit: ik zie dat iccid kwam doordat mijn orange kaart erin zat, zodra ik er de att kaar tin deed werd deze weer hetzelfde als op de doos

Laatst gewijzigd door ugene; 04-11-07 om 20:14.
  #54  
Oud 04-11-07, 20:53
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

jippiie!!!!!!!!!

Hij doet het weer!!!!! Het is me zo gelukt zoals boven beschreven, heb al gebeld en ben nu via orange world dit bericht aan het typen. Draai nu dus 1.1.1 en lovin it!!
  #55  
Oud 04-11-07, 21:43
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ben blij dat het eindelijk gelukt is voor je ugene.

Veel plezier ermee
  #56  
Oud 04-11-07, 21:57
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Dank je was wel ff zenuw8tig zeg, ga nu ff kijken welke 3rd party apps welke ik eerst nog werken en youtube werkt ok gewoon! das wel mooi dus, heb je nog tips voor leuke apps??
  #57  
Oud 04-11-07, 22:39
sleeb000 sleeb000 is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard

Heb hem net geupdate en BSD Subsystem er op gezet maar ik kan OpenSSh niet vinden in de installer heeft iemand een idee
  #58  
Oud 04-11-07, 22:44
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

In het "System" mapje.
  #59  
Oud 04-11-07, 22:53
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

@sleeb000 vergeet ook niet om er services bij te installeren, is wel makkelijk om ssh weer uit te zetten!! scheelt je een hoop accuduur.
  #60  
Oud 04-11-07, 22:54
sleeb000 sleeb000 is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marqw Bekijk bericht
even een vraag, ik heb nu een iphone 1.0.2 werkend, is het verstandig te upgraden volgens bovenstaande guide, of toch maar bij 1.0.2. blijven??

Ik heb hem al gevonden via een ander programma via installer,
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) Dien Unlock [archief] 325 09-04-08 23:00
Unlocked 1.0.2 naar de nieuwste versie? leike Archief 1 06-03-08 12:47
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 01:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 14:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.