//

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN)

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een unlocked iphone v.1.02 bb 04.01.13_G. Ik ben begonnen bij het restore via Itunes van v.1.1 Hierna heb ik Carnaval gestart en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 20-11-07, 12:27
Sirene Sirene is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard Probleem met carnaval

Ik had een unlocked iphone v.1.02 bb 04.01.13_G. Ik ben begonnen bij het restore via Itunes van v.1.1 Hierna heb ik Carnaval gestart en dan gaat het fout. Ik zit in de Activate iPhone screen en als ik bij emergency call screen *#307# intik dan krijg ik 'error performing request SIM PIN Required'. Ook als ik mijn SIM kaart eruit haal krijg ik de error 'performing request SIM not inserted'.
Mijn AT&T kaartje heb ik niet meer. Enig idee hoe ik nu verder ga?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #82  
Oud 20-11-07, 13:33
Sirene Sirene is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Mijn probleem is verholpen moest eerst via mijn oude GSM mijn sim code deactiveren en toen werkte *#307#. Ook mijn iphone v. 1.1 is nu unlocked. Overigens hoefde ik niet anysim te installeren. Na Carnaval was mijn iphone automatisch geunlocked en geactiveerd.
  #83  
Oud 22-11-07, 22:57
bagu bagu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard Thanks

Juist mijn US 8GB iPhone (bezit sinds aug) via deze tutorial op 1.1 gezet en nu fully operational.
Klein probleempje gehad, door de unzip applicatie van Vista die niet automatisch folders aanhoud, gevolg CARNEVAL kan de files niet vinden en installer geraakt er niet op en patches worden niet geinstalleerd...

Maar voor de rest, alles perfect verlopen!

Thanks voor de uitleg!
  #84  
Oud 23-11-07, 09:15
medico medico is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Dien ,

Als ik virginizer_pack naar usr/bin sleep en permissions op 0755 zet sluit winscp open putty loggin root pasword dottie en cd/usr/bin/virginizer_pack zegt ie kan zo'n folder niet vinden?vaker gehoord?
groeten , medico
  #85  
Oud 23-11-07, 09:24
bagu bagu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

@ medico

Had een soortgelijk probleem, bleek de foldernaam te zijn die bij de unzip geen "_" meekrijgt. Misschien is het dat ook bij jouw.
Groeten
  #86  
Oud 23-11-07, 13:32
medico medico is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

inmiddels al wat verder maar nu na # ./norz seczone.backup 0x3FA000 0x2000
geohot's nor dumper
all your norz are belong to us
super fast...just the way i like it
Dumping: A03FA000-A03FC000
Waiting for data...

wacht al een hele tijd maar geen vervolg....
  #87  
Oud 23-11-07, 13:57
medico medico is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

weer wat nieuws als je naar installer gaat dan tap sources dan edit dan add voer in i.unlock.no ok
ga naar categories daar heb je dan een nieuwe map met Unlocking Tools veel tools waaronder The Virginizer (03.x) en (04.x) iemand hier ervaring mee?

Laatst gewijzigd door medico; 23-11-07 om 14:01.
  #88  
Oud 23-11-07, 16:40
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Nee hier heb ik geen ervaring mee.

Maar let goed op, dat je alles precies zo overtypt als dat het er staat. Let op spaties en hoofdletters.

Hoe staat het er nu voor dan??
  #89  
Oud 24-11-07, 01:28
raikkonen's schermafbeelding
raikkonen raikkonen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Bosch
Berichten: 4
Standaard anysim 1.0.2

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Let op onderstaande guide is door mij zelf uitgevoerd en dus ook getest, ik ben niet aansprakelijk voor eventuele fouten gemaakt door een ander, je blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het volgen van deze guide. Houdt tijdens het hele proces je iPhone gekoppeld aan de oplader en doe de AT&T simkaart in je telefoon tenzij anders aangegeven. Succes!! (Wijk niet af van de guide a.u.b)

We gaan eerst even via onderstaande rapidshare iets downloaden, hierin zit alles wat je nodig hebt. Het is een rar-bestand dus je moet hem even uitpakken, doe dit voor je gemak even op je bureaublad. Je ziet Virginizer_Pack, WinSCP, Putty, CARNAVAL, Anysim 1.1

RapidShare: 1-Click Webhosting

Nu heb je dus alles wat je nodig hebt voordat je begint aan deze guide.

1: Installeer via Installer op je telefoon eerst [wiki]BSD Subsystem[/wiki], [wiki]Community Sources[/wiki] en dan [wiki]OpenSSH.[/wiki]

2: Ga naar je Wi-Fi-settings op je iPhone en kijk wat je ip-adres is, schrijf dit even op, en laat de Wi-Fi aanstaan.

3: Ok, installeer nu WinSCP op je computer.

4: Open WinSCP, voer bij host-name je eigen zojuist opgeschreven IP-adres in, Username= root, Password= dottie, kies bij protocol via het blauwe pijltje (daar krijg je dan 3 keuzes) SCP, druk nu op Login.
Je krijgt op een gegeven moment een melding dat er al 15 sec geen verbinding gemaakt kan worden dit is normaal gewoon niks doen en wachten.

5: Als alles goed is krijg je op een gegeven moment verbinding met je iPhone en kun je de mappen zien rechterkolom, linkerkolom zijn bestanden van je PC.

6: Navigeer in het linkerscherm naar je Bureaublad en selecteer daar de Virginizer_Pack, zorg dat je in het rechterkolom genavigeerd bent naar usr/bin sleep de virginizer_pack naar de /usr/bin folder in het rechtermenu.
Er komt nu een pop-up, klik op "More" klik rechtsboven op permissions en zet dit op 0755. Druk nu op "Copy"

7: Sluit WinSCP, en open Putty

8: Voer bij Hostname je ip-adres in en druk op Open

9: Je zit nu in een soort DOS schermpje, typ: root en druk op enter
typ nu: dottie en druk op enter. Nu ga je een aantal commando's geven in putty die je in de guide bij stap 11 kunt vinden. Ga dus door naar stap 11.

11: Volg nu de stappen in deze guide RevirginizingTool - iphone-elite - Google Code ga naar stap "Change to the working directory"
Volg dit hele stappenplan totdat je bij Congratulations uitkomt onderaan.

12: Als alles goed is gegaan, dan heb je nu een virginized iPhone.

13: Download de firmware File 1.1.1 hier: http://appldnld.apple.com.edgesuite....a_Restore.ipsw en zet deze file op je bureaublad. Ga naar iTunes en haal eerst even je Sim-kaart eruit en laat hem eruit, terwijl je "Shift" ingedrukt houdt druk je op "Restore" en restore je iphone naar 1.1.1 met je zojuist gedownloade firmware 1.1.1. We doen een restore en geen update omdat we met de restore eventuele oude 3rd party apps verwijderen.

14: Als alles is goed gegaan dan heb je nu een virginized 1.1.1 en zit je in het activatie-scherm van je iPhone.

15: Open het mapje CARNAVAL en open het bestandje met (click here). Volg alles wat in het programma staat aangegeven. (LEES GOED)

16: Gefeliciteerd, je hebt een geactiveerde 1.1.1. Iphone, waarvan YouTube en alles werkt. Ga door naar stap 17

17: Als het goed is heeft CARNAVAL Installer geinstalleerd op je iPhone. Open deze en hij vraagt meteen om een update installeer deze update, vervolgens installeer je weer BSD SubSystem en dan OpenSSH.

18: Open WinSCP en maak weer connectie met je iPhone zoals je eerder in deze guide hebt gedaan. HET NIEUWE WACHTWOORD IS "ALPINE" niet "DOTTIE"

19: Sleep de "Anysim.app" die je gedownload hebt naar de "Applications" folder op je iPhone. Zorg dat je weer de 0755 waarde aangeeft. Herstart je iPhone door de knop rechtsboven ingedrukt te houden todat je een rode slider ziet.

20: Je ziet nu Anysim op je iPhone staan, stop je Simkaart erin (JE NL-SIM) en druk op de anysim applicatie. Scroll met je vinger naar beneden en volg alle stappen en laat anysim zijn werk doen.

21: Als Anysim klaar is dan kun je deze weer verwijderen met WinSCP, gewoon naar applications gaan en rechtermuisknop op Anysim.app "verwijderen"

22: Als alles goed is gegaan dan heb je nu een Unlocked 1.1.1 Gefeliciteerd!!!!!!

Nu kun je zelf je telefoon gaan aanpassen met verschillende dingen hier op het forum, houdt dus OpenSSH even geinstalleerd op je iPhone zodat je via WinSCP deze aanpassingen kunt gaan doen. Als alles gedaan is en je hebt je iPhone naar eigen smaak ingericht en aangepast, kun je als je wilt OpenSSH via de Installer weer verwijderen.
-----------------------------------------------------------------------
Ik heb je hele verhaal gevolgd, maar nadat ik met anysim moet unlocken (v1.0.2) krijg ik een foutmelding. Ik heb via installer anysim 1.1 erop gezet en nu zegt ie succesfull, ga nu opnieuw de iphone herstarten, hij doet het via T Mobile dus denk ik dat anysim 1.1 nodig is?
  #90  
Oud 24-11-07, 07:28
medico medico is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

inmiddels een unlocked 1.1.1 iphone ,virginized met the virginizer (03.x) toen met carnival gejailbreaked en met anySIM uit installer packages geunlocked.
  #91  
Oud 30-11-07, 16:41
tiimbz tiimbz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 10
Standaard

hierbij nogmaals dank voor de TS. Zojuist het hele stappenplan doorlopen en werkt perfect

wellicht nog even duidelijk maken dat virginizer_pack geunzipped op de iphone gezet dient te worden, niet het bestand zelf, en daarbij via WinSCP het voldoende is om alleen die folder 'virginizer_pack' te chmodden naar 0755, de bestanden worden dan meteen meegenomen
  #92  
Oud 04-01-08, 13:12
nlbears nlbears is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Barendrecht
Berichten: 23
Standaard

Wat is op dit ogenblik het ultieme upgrade verhaal aangaande de 1.0.2. versie ???
Ik ben het draadje kwijt...............

Ik heb hier een 1.0.2. versie heeft wat nukjes, dus ik heb besloten deze te upgraden naar 1.1.1. en zonodig door naar 1.1.2.

Wat zijn NU te stappen om te volgen ???

Is het niet een kwestie van RESTOREN in 1.1.1. ??? daarna jailbreaken, AppSnap
en de hele kermis er weer over heen up to 1.1.2. ???

Of is het omdat hij nu SIMLOCK vrij is nét iets anders ???

(virginizen via de instal proggies o.i.d. ??) Wie help mij ;-) ???
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) Dien Unlock [archief] 325 09-04-08 23:00
Unlocked 1.0.2 naar de nieuwste versie? leike Archief 1 06-03-08 12:47
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 01:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 14:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.