//

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN)

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marqw even een vraag, ik heb nu een iphone 1.0.2 werkend, is het verstandig te upgraden volgens bovenstaande guide, of toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-11-07, 18:28
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marqw Bekijk bericht
even een vraag, ik heb nu een iphone 1.0.2 werkend, is het verstandig te upgraden volgens bovenstaande guide, of toch maar bij 1.0.2. blijven??
Zoals je hebt kunnen lezen, hebben meerdere mensen waaronder ik zelf, hem met succes weten te updaten met mijn guide...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-11-07, 08:21
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Uhh ik heb een probleempje met putty... hij gaf een dat hij ergens een bestand in de rij (94) geen verbinding meer had...

Wat nu?? Ik heb geprobeerd om hem opnieuw te starten maar dan krijg ik de melding:
no such file or directory: cd /usr/bin/virginator_pack.

Wat kan ik doen??

Nu kan ik met winscp ook geen verbinding meer krijgen, ik mijn iphone op nieuw gestart en mijn pin ingegeven maar die is niet correct zegt ie
Ik krijg wel het slide to unlockscherm nu ( met mijn eigen 8tergrond erin), maar als ik slide dan zie ik een zwart schermmet no service ,mijn Wi-Fi icoon en de tijd en accu aanduiding. Kan ik hem nu met itunes restoren? Hij wordt door mijn pc nog wel gezien als ik hem aansluit en trilt dan ook.

Met winscp geeft hij de melding connection lost aan...

Nu maar ff met itunes geupate naar 1.1.1 en hij werkt iig weer, nu het activatiescherm (met eigen afbeelding nog) maar kan alleen nog maar emergency call plegen. als ik via dat zelf bellen probeer zie ik al mijn contacten nog erin staan.

wat kan ik nu het beste doen??

ok ff een update van mijn kant, met itunes geprobeerd naar 1.0.2 te herstellen maar kreeg vrij snel een foutmelding, daarna maar naar 1.1.1(versie:3A109aRestore, welke ik al eerder ergens gedownload had) en nu is mijn eigen afbeelding ut het activatiescherm wel weg, ook zijn al mijn contacten nu weg. betekent dit dat hij nu hetzelfde is als een otb 1.1.1? zou mooi zijn, dan kan ik hem met appsnapp jailbreaken en unlocken hoop ik ( is me eerder al wel gelukt met een otb 1.1.1)

iemand tips??

EDIT
iPhoneclub: berichten samengevoegd

  #23  
Oud 02-11-07, 09:44
pxn.hugo pxn.hugo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

Updrage naar 1.1.1. mislukt. iPhone was SIOM lock en Wi-Fi kwijt. Ook het terugplaatsen van back up seczone lukte niet. UIteindelijk via een oudere versie van iTunes herstel uitgevoerd. (Bij een nieuwe versie wordt meteen automatisch 1.1.1 geinstalleerd) Alles werkt weer. Vervolgens upgrade nogmaals gedaan en alles werkt!

Thanks!
  #24  
Oud 02-11-07, 09:44
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
ok ff een update van mijn kant, met itunes geprobeerd naar 1.0.2 te herstellen maar kreeg vrij snel een foutmelding, daarna maar naar 1.1.1(versie:3A109aRestore, welke ik al eerder ergens gedownload had) en nu is mijn eigen afbeelding ut het activatiescherm wel weg, ook zijn al mijn contacten nu weg. betekent dit dat hij nu hetzelfde is als een otb 1.1.1? zou mooi zijn, dan kan ik hem met appsnapp jailbreaken en unlocken hoop ik ( is me eerder al wel gelukt met een otb 1.1.1)

iemand tips??
Het wordt op deze manier wel een beetje een discussie met jezelf he. Heel veel dingen die jij vraagt staan gewoon in het forum vermeld en zijn makkelijk met de zoekfunctie te gebruiken.

Maar om je toch een beetje op weg te helpen, toets *3001#12345#* en kijk onder versions welek firmware je hebt:
  • 03.12.06_G (1.0/1.0.1)
  • 03.14.08_G (1.0.2)
  • 04.02.04_G (1.1.1)
  • 04.01.13_G (1.1.1)
Als je hem gerestored hebt dan is alles gewist en zal er een wereldbol in het scherm komen met de melding dat je via Itunes moet activeren.

En als je een virgin 1.1.1 hebt dan kan je deze guide gaan volgen:
https://forum.iculture.nl/iphon...r-appsnap.html

of voor de visuele versie:
Hack the iPhone - Step 1 for hacking the iPhone: Jailbreaking, activation, AppSnapp Installer, and unlocking (Page 1)

Is beide precies hetzelfde alleen bij Hacktheiphone is een heel duidelijk filmpje waarmee het niet mis kan gaan.

edit: nog even voor de duidelijkheid. Als je hebt lopen rommelen met downgrades en unlocks etc. je moet er wel zeker van zijn dat hij virgin is. Dus als jij een 1.0.2(die geunlocked was met anysim) had en deze per ongeluk had ge-upgrade naar 1.1.1 dan zal appsnapp nog niet zoveel voor je doen. Je zal dan eerst moeten downgraden, virginizen en weer upgraden.

Dus geef anders voor de zekerheid nog even de levensloop van jouw iphone weer!

Laatst gewijzigd door tescione; 02-11-07 om 09:49.
  #25  
Oud 02-11-07, 09:55
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

@ tescione, ik hoop alleen maar dat ik met jullie hulp hier weer uit kom, vandaar de vele posts, haha

Ik heb firmware 04.01.13_G

echter moet ik er wel bij vermelden dat hij eerst 1.0.2 had en is geunlocked met anysim( maa rdat is meestal met een 4gb iphone d8 ik)
ik heb al een 1.1.1 deze week geunlocked mbh jailbreakme, maar ik vraga me af of dat het nu ook weer zo simpel is of dat ik eerst aan mijn baseband iets moet herstellen(of heeft itunes dit al gedaan door de update)?

alvast bedankt
  #26  
Oud 02-11-07, 09:59
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

ik help je graag hoor maar dan moet ik wel even de geschiedenis van je telefoon dus weten. Gekocht met 1.0.2, ge-unlocked met anysim, en vervolgens geupgrade met itunes naar 1.1.1, begrijp ik dat nou goed?
  #27  
Oud 02-11-07, 13:35
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

ja idd , maar die upgrade heb ik gedaan omdat de verbinding met putty ineens verloren ging(hij was bestanden aan het kopieren), daarna met winscp geen verbinding meer en met putty de melding dat hij het virginizer_pack niet meer kon vinden. Hierna werkte de iphone nog half, gaf aan dat de verkeerde sim erin zat(heb nog wel de att sim), eerst met itunes naar 1.1.1 geupdate(mijn eigen afbeelding stond er nog in en ook mijn contacten) toen met itunes naar 1.0.2 proberen te herstellen(met shift knop) dit lukte niet(foutmelding in itunes), hierna naar 1.1.1 gegaan met een eerder gedownloade versie(zoals in eerdere postst gemeld), nu heb ik de wereldbol er weer in en geen contacten meer.

is hij nu net als een otb 1.1.1? en wat kan ik er nu mee?
  #28  
Oud 02-11-07, 13:50
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
ja idd , maar die upgrade heb ik gedaan omdat de verbinding met putty ineens verloren ging(hij was bestanden aan het kopieren), daarna met winscp geen verbinding meer en met putty de melding dat hij het virginizer_pack niet meer kon vinden. Hierna werkte de iphone nog half, gaf aan dat de verkeerde sim erin zat(heb nog wel de att sim), eerst met itunes naar 1.1.1 geupdate(mijn eigen afbeelding stond er nog in en ook mijn contacten) toen met itunes naar 1.0.2 proberen te herstellen(met shift knop) dit lukte niet(foutmelding in itunes), hierna naar 1.1.1 gegaan met een eerder gedownloade versie(zoals in eerdere postst gemeld), nu heb ik de wereldbol er weer in en geen contacten meer.

is hij nu net als een otb 1.1.1? en wat kan ik er nu mee?
Als jij hem niet ge-virginized hebt dat is het zeker geen OTB. Je zou eerst moeten downgraden naar 1.0.2. Daarna viginizen, vervolgens upgraden naar 1.1.1 en daarna kan je jailbreaken met jailbreakme.com. Zo werkt het volgens mij, omdat jouw baseband nog niet hersteld is.

Zoek daarom eerst een goede downgrade-guide!
  #29  
Oud 02-11-07, 16:57
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Ik zeg: probeer es te zoeken in het forum. Echt alles staat super duidelijk, stap voor stap, uitgelegd. Het valt me op dat iedereen maar hetzelfde blijft vragen over dingen die makkelijk te vinden zijn. Het wordt zo'n troep op het forum als dit maar blijft gebeuren!
Anyway, waar maak ik me eigenlijk druk om.

FIJN WEEKEND
  #30  
Oud 02-11-07, 22:36
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Klopt en het lukte ook met putty, tot ik een foutmelding kreeg, dan is wat hulp en advies wel welkom voordat ik iets ga doen waardoor ik onherstelbare schade aan mijn iphone toe ga brengen..

@tescione: het is bij het virginizen via putty fout gegaan, hier gaf hij nadat ik al diverse keren yes e.d. had ingevoerd bij het kopieren van de bestanden aan ergens bij.... 94 dat er een connection (d8 ik) fout was. Ik d8 dat als je nu fw 04.01.13_G zou hebben dat je baseband dan ook weer goed moest zijn, maar dit is dus niet zo.
jmmr anders was het jailbreaken en unlocken wel heel makkelijk nu... haha

Tips mbt downgraden, ibrickr gebruiken???
  #31  
Oud 02-11-07, 23:00
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Als het downgraden lukt, moet hij dan eerst gejailbreaked worden omdat er weer proggies als bsd open ssh e.d erop moeten komen of kun je hem meteen virginizen? Ik d8 dat Wi-Fi daarvoor aan moest staan en open ssh??
  #32  
Oud 03-11-07, 03:05
centrino centrino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 12
Standaard

Bij mij werkte bovengenoemde procedure
Alles lijkt goed gegaan, maar CARNAVAL heeft geen Installer geinstalleerd
Ik heb deze later gedownload via de browser van ipone.

Tot me grote verbazing geeft Itunes nu aan dat er maar 300MB ruimte over is.
Voor de zekerheid heb ik anysim dus nog nog niet uitgevoerd.

Iemand een oplossing voor dit 300MB probleem?
Durf anysim niet te activeren voordat het 300MB probleem is opgelost.

Is het verder mogelijk om weer te downgraden naar 1.0.2 na bovengenoemde upgrade naar 1.1.1 in het geval ik het 300MB probleem niet opgelost krijg?

Alvast bedankt voor de hulp
  #33  
Oud 03-11-07, 08:48
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Dan heb je denk ik toch iets fout gedaan..

Welke programma's heb je gebruikt???

Zoek even op google naar "300MB killer iPhone"
  #34  
Oud 03-11-07, 08:50
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Als het downgraden lukt, moet hij dan eerst gejailbreaked worden omdat er weer proggies als bsd open ssh e.d erop moeten komen of kun je hem meteen virginizen? Ik d8 dat Wi-Fi daarvoor aan moest staan en open ssh??

Volg gewoon de guide en het komt goed, je moet het jezelf niet te moeilijk..
  #35  
Oud 03-11-07, 14:23
pxn.hugo pxn.hugo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

ibrickr.exe en WinSCP werken niet meer met mijn 1.1.1. Heeft iemand suggesties? (Bijvoorbeeld om YouTube te unlocken?
  #36  
Oud 03-11-07, 15:24
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je zou als je eerst Installer verwijderd van je iPhone, CARNAVAL nog een keer laten draaien dit programma fixed namelijk ook youtube.
  #37  
Oud 03-11-07, 15:40
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

poe poe

..
  #38  
Oud 03-11-07, 18:36
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Uitstekende beschrijving, hij is feilloos

Net van 102 naar 111, echt dikke shit

Complimenten Dien!
  #39  
Oud 03-11-07, 18:38
centrino centrino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 12
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Dan heb je denk ik toch iets fout gedaan..

Welke programma's heb je gebruikt???

Zoek even op google naar "300MB killer iPhone"
Die 300MB killer is volgens mij alleen geschikt voor de MAC
en niet voor Vista.

Maar goed ben eruit gekomen en alles werkt nu
Heb eerst weer een downgrade naar 1.0.2 uitgevoerd
Daarna weer ge-upgrade naar 1.1.1 en de procedure
opnieuw uitgevoerd.

Was wel een paar uurtjes werk, en het is
zeker geen klusje voor de beginner.
  #40  
Oud 03-11-07, 19:39
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ik ben blij dat het gelukt is met jullie iPhone.

Veel plezier ermee nu!!

Ze zeggen wel eens "Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden" Dit gaat ook op voor de iPhone hehe
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) Dien Unlock [archief] 325 09-04-08 23:00
Unlocked 1.0.2 naar de nieuwste versie? leike Archief 1 06-03-08 12:47
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 01:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 14:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.