//

Unlocken lukt niet

Unlocken lukt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt met bootloader het beste 4.6 + Neuter + Unlock aanzetten. Staat er nog steeds NO SIM ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-06-08, 22:40
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt met bootloader het beste 4.6 + Neuter + Unlock aanzetten.

Staat er nog steeds NO SIM ?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-06-08, 22:42
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je kunt met bootloader het beste 4.6 + Neuter + Unlock aanzetten.

Staat er nog steeds NO SIM ?
Jah er staat nog steed No sim bovenin.
  #23  
Oud 18-06-08, 22:45
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Haal je simkaart er eens uit en blaas eens een paar keer in de iPhone. Probeer de simkaart ook even in een andere telefoon.
  #24  
Oud 18-06-08, 22:47
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Haal je simkaart er eens uit en blaas eens een paar keer in de iPhone. Probeer de simkaart ook even in een andere telefoon.
De simkaart werkt wel, hij komt rechtsstreeks uit mijn nokia 6300, daar doet hij het gewoon, ook even geblazen maar er staat nog steeds No Sim. Maar hij is nog niet geunlockt nu he, door die DFU restore
  #25  
Oud 18-06-08, 22:51
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Jawel hij is wel geunlockt. Als je restored in DFU naar dezelfde firmware waarvan je vandaan kwam, dan past hij de baseband niet aan en blijf je unlockt.

NO SIM wil gewoon zeggen dat hij je simkaart niet kan lezen. Meestal is dit een hardware probleem. Je kunt nog proberen om stukjes plakband achter je simkaart te plakken zodat je simkaart strakker in de iPhone zit.

Zoek eens op het forum naar NO SIM. Er is een apart topic over dit probleem. Zoek ook even op Hackint0sh. Ik kan je niet verder meer helpen. Ik ben bang dat het een hardware probleem is of een nog onbekend software probleem.

Succes iig !
  #26  
Oud 18-06-08, 22:52
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Jawel hij is wel geunlockt. Als je restored in DFU naar dezelfde firmware waarvan je vandaan kwam, dan past hij de baseband niet aan en blijf je unlockt.

NO SIM wil gewoon zeggen dat hij je simkaart niet kan lezen. Meestal is dit een hardware probleem. Je kunt nog proberen om stukjes plakband achter je simkaart te plakken zodat je simkaart strakker in de iPhone zit.

Zoek eens op het forum naar NO SIM. Er is een apart topic over dit probleem. Zoek ook even op Hackint0sh. Ik kan je niet verder meer helpen. Ik ben bang dat het een hardware probleem is of een nog onbekend software probleem.

Succes iig !
Iig bedankt! fijn dat je er even bij bleef. Ik ga maar naar bed, even me hoofd legen morgen weer opnieuw beginnen
  #27  
Oud 19-06-08, 15:32
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Nou, vandaag na school maar eens mijn moeder simkaart erin gegooid. IK heb nou ong 30 sec NL KPN gezien. en toen sprong hij weer op nosim. Dus het werkt wel, ik ga even proberen om de sim er iets strakker in te drukken.

update:
Nu heb ik mijne erin gegooid, nu staat er geen no sim meer, maar Locked Sim. Dus mijn simkaart is gewoon crap ?

update 2: ohke, ff gezocht, flight mode aan uit en toen pincode invoeren, ghehe Alleen nu heb ik wel No service

Laatst gewijzigd door Arnie; 19-06-08 om 15:37.
  #28  
Oud 19-06-08, 16:18
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ik denk dat je alles nog eens opnieuw moet proberen met een SIM zonder PIN erop, bijv. de AT&T (geedit, er stond ATM) die er oorspronkelijk bijzat, of haal je eigen SIM-PIN eraf m.b.v. je iPhone of je Nokia.

Volgens mij heb je al die tijd zitten unlocken etc met een SIM-PIN erop, dus met een gelockte SIM.

Dus restoren naar de staat zoals die uit je doos kwam en dan nu maar eens met WinPwn, voor instructie hierover zie het forum. Ik heb er al vele foons mee unlocked, zonder probleem.

succes

Laatst gewijzigd door pclahsen; 19-06-08 om 16:35.
  #29  
Oud 19-06-08, 16:23
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Ik denk dat je alles nog eens opnieuw moet proberen met een SIM zonder PIN erop, bijv. de ATM die er oorspronkelijk bijzat, of haal je eigen SIM-PIN eraf m.b.v. je iPhone of je Nokia.

Volgens mij heb je al die tijd zitten unlocken etc met een SIM-PIN erop, dus met een gelockte SIM.

Dus restoren naar de staat zoals die uit je doos kwam en dan nu maar eens met WinPwn, voor instructie hierover zie het forum. Ik heb er al vele foons mee unlocked, zonder probleem.

succes
Vraagje :

moet de sim in de iphone zitten tijdens het unlocken ? en wat is een ATM (behalve zon geldautomaat )
  #30  
Oud 19-06-08, 16:32
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Sorry, bedoelde natuurlijk je AT&T kaartje Dit zat standaard in je iPhone. Deze en andere SIMs (zonder PIN natuurlijk!) kunnen gewoon in je iPhone blijven zitten, er gebeurt niks mee. Unlocken zonder SIM heb ik nog nooit gedaan, volgens mij heeft je foon wel een SIM nodig tijdens het unlocken, zie ook de tutorials hier in het forum.
  #31  
Oud 19-06-08, 16:34
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Sorry, bedoelde natuurlijk je AT&T kaartje Dit zat standaard in je iPhone. Deze en andere SIMs (zonder PIN natuurlijk!) kunnen gewoon in je iPhone blijven zitten, er gebeurt niks mee.
Ohja, mijn iphone komt denk ik uit de UK bij nader inzien (heb een van een vriend wiens broer prof rugby speler is, die kreeg hem gewoon) Maar er zat al niks meer in. Maar ik heb nu de pin van me kaartje afgehaald. Ik ga vanavond even opnieuw unlocken etc, want ik moet nu werken
  #32  
Oud 19-06-08, 16:36
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Succes straks
  #33  
Oud 19-06-08, 18:28
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Locked sim is dat er een pincode op staat en dus een kwestie van je pincode intoetsen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #34  
Oud 19-06-08, 21:55
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Locked sim is dat er een pincode op staat en dus een kwestie van je pincode intoetsen.
ja, dat had ik begrepen
  #35  
Oud 20-06-08, 09:31
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Is het inmiddels gelukt Arnie?
  #36  
Oud 20-06-08, 13:15
Arnie Arnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Is het inmiddels gelukt Arnie?
Ik ben net thuis, Ik ga nu aan het werk (moest gisteravond nog aan de bak voor school )

update: inmiddels opnieuw geunlockt. Kreeg geen no sim melding meer, maar bellen deed hij ook niet. Het was gewoon een stippellijntje. het rare was dat Wi-Fi het ook niet meer deed. Ik heb niks staan bij modem software en ook bluetooth deed het niet meer. Ik ga nu even restoren naar 1.1.3 en dan alles weer opnieuw proberen. Kijken of dat werkt

update II : met 1.1.3, gebootneutert (ookal staat hier op de site dat je 1.14 moet hebben, maja toch maar gedaan). Ook maar plakbandje achter sim gedaan (weer). Maar nu doet hij het. Technologie zou eigenlijk verboden moeten worden.
hopen dat hij het nu volhoudt, en anders horen jullie weer van me

update III: toch maar even firmware geupdate naar 1.1.4 .Hij deed het, maar bleef constant uitvallen na een periode. Na herhaaldelijk opnieuw de sim kaart erin te stoppen met plakband blijft hij nu 3 streepjes constant staan op mijn kamer. zometeen moet ik weer werken, dus vanavond even kijken of het nog zo blijft. Ik had gelezen dat bij rondlopen de verbinding bij sommigen dan ook wegvalt, dus hopen dat dat vanavond niet gebeurt.

Laatst gewijzigd door Arnie; 20-06-08 om 16:38.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlocken lukt niet... Nathaniel Unlock 23 13-10-10 11:07
iPhone 3G: Iphone unlocken lukt niet Joeldebull Unlock 2 09-05-10 10:34
Unlocken Iphone lukt niet! Jo! Archief 1 26-04-09 11:44
Lukt me niet om te unlocken en te jailbreaken. lxx_33 Archief 2 23-10-08 12:55
Lukt niet om te unlocken 1.0.2 langejan Unlock [archief] 18 01-12-07 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.