iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Na AnySim 1.1 een "No Service" melding (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1487-na-anysim-1-1-no-service-melding.html)

samplex 27-10-07 11:58

Na AnySim 1.1 een "No Service" melding
 
Ik heb Carnaval gedraaid, toen openssh erop gezet en Anysim gekopieerd en de rechten goed gezet.

ATT sim verwijderd, KPN sim erin

Anysim gedraaid en ging allemaal goed unlock successfull. resboot van de iphone, pincode sim ingevoerd maar hij blijft maar komen met NO SERVICE


Iemand een idee?

GunSmoke007 27-10-07 14:14

Probeer eens je simkaart eruit te halen en ze weer eens opnieuw in te steken, kan ergens slecht contact zijn, heb dit ook al gehad! Of eventueel eens goed duwen aan de bovenkant van je Iphone!

samplex 27-10-07 14:15

Ook al gedaan zelf een andere sim geprobeerd maar ook No Service..

Omski1 31-10-07 01:21

Ik heb hier het zelfde probleem met de Iphone van een vriend van me. Maar ik kan ook geen carrier kiezen bij settings, heel die functie is weg. Er komt ook geen geluid meer uit de speaker.:confused:

Iemand een idee wat er mis is?

maxschoenmakers 31-10-07 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omski1 (Bericht 11538)
Ik heb hier het zelfde probleem met de Iphone van een vriend van me. Maar ik kan ook geen carrier kiezen bij settings, heel die functie is weg. Er komt ook geen geluid meer uit de speaker.:confused:

Iemand een idee wat er mis is?


probeer eens nogmaals de carnaval te draaien heb het ook gehad maar dan was de telefon traag na de carnaval was alles ok, hoefde
zelfs niet meer te unlocken ( anysim)

Omski1 31-10-07 23:45

Heb net Carnaval gedraaid, maar dat maakt geen verschil.

Iemand nog een idee?

sjowol 31-10-07 23:48

doe ook nog even de fabrieks activatie (lockdown) dat zou het moeten fixen denk ik

samplex 31-10-07 23:48

had ik ook gedaan en maakt dus niet uit ;( Heb hem met onesim teruggebracht. 1.11 restore gedaan via itunes.

Nu heb ik heletijd wait for activation.

Omski1 02-11-07 20:59

De iPhone hier werkt nu!
Ik heb de iPhone gevirginized in 1.0.2, vervolgens weer geupgrade enzo (jailbreak, activation en ssh) naar 1.1.1 en toen anysim 1.1P gedraaid.
Nu werkt alles normaal met een Vodafone simkaart.

Yosemite 03-11-07 01:03

Bij mij het zelfde verhaal. Na het draaien van anySim 1.1 op mijn nieuwe 1.1.1 iPhone ook "No service" en tevens geen Wi-Fi.

Ik heb de iPhone via iTunes gerestored in de hoop dat dat het zou oplossen, maar nu krijg ik weer het 'Activate iPhone' scherm. Tevens geeft hij aan IMEI unknown en ICCID unkown. Dat restoren was blijkbaar niet zo'n slimme actie.

Update:
Ik heb de stommiteit van het restoren in iTunes ongedaan kunnen maken door 'm via iNdependence te downgraden naar 1.0.2 en de jailbreak in iNdependence uit te voeren.

Echter omdat Wi-Fi nog steeds disabled is kan ik 'm niet "virginizen". Iemand een oplossing om Wi-Fi weer aan de praat te krijgen?

Update 2:
Ik heb de onderstaande instructies opgevolgd om mijn door anySIM verziekte baseband te herstellen. Gelukkig had ik nog een Windows laptop liggen want je hebt een aantal Windos applicaties nodig.
No Wi-Fi and SIM not recognised after 4 steps from 1.02 to 1.1.1 - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more

Na het herstellen nog een keer anySIM gedraaid en die verziekte op dezelfde manier weer m'n iPhone.

Daarom nogmaals mijn iPhone helemaal hersteld en nu maar via het betaalde IPSF geprobeerd te unlocken, maar ook die applicatie doet het niet op mijn iPhone, geeft halverwege een communicatiefout.

Ik krijg de neiging om de iPhone uit het raam te gooien en dat zou voor het eerst zijn bij een Apple product.

samplex 07-11-07 09:43

Yes
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omski1 (Bericht 12242)
De iPhone hier werkt nu!
Ik heb de iPhone gevirginized in 1.0.2, vervolgens weer geupgrade enzo (jailbreak, activation en ssh) naar 1.1.1 en toen anysim 1.1P gedraaid.
Nu werkt alles normaal met een Vodafone simkaart.


Na dit gedaan te hebben werkt hij weer en heb geen NO SERVICE melding meer na het unlocken en vindt hij het KPN netwerk!

Steps:Big thanks naar Fresh (marco) voor het helpen hiermee

jetgadget 04-02-08 15:41

wat is de locatie voor het lockdown bestand te plaatsen onder FW 1.1.1 heb het ergens zien staan ineen post.
kan anders iemand het in de wiki zetten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.