//

Na AnySim 1.1 een "No Service" melding

Na AnySim 1.1 een "No Service" melding discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Carnaval gedraaid, toen openssh erop gezet en Anysim gekopieerd en de rechten goed gezet. ATT sim verwijderd, KPN sim erin Anysim gedraaid en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-07, 11:58
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard Na AnySim 1.1 een "No Service" melding

Ik heb Carnaval gedraaid, toen openssh erop gezet en Anysim gekopieerd en de rechten goed gezet.

ATT sim verwijderd, KPN sim erin

Anysim gedraaid en ging allemaal goed unlock successfull. resboot van de iphone, pincode sim ingevoerd maar hij blijft maar komen met NO SERVICE


Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-07, 14:14
GunSmoke007 GunSmoke007 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 19
Standaard

Probeer eens je simkaart eruit te halen en ze weer eens opnieuw in te steken, kan ergens slecht contact zijn, heb dit ook al gehad! Of eventueel eens goed duwen aan de bovenkant van je Iphone!
  #3  
Oud 27-10-07, 14:15
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Ook al gedaan zelf een andere sim geprobeerd maar ook No Service..
  #4  
Oud 31-10-07, 01:21
Omski1 Omski1 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hier het zelfde probleem met de Iphone van een vriend van me. Maar ik kan ook geen carrier kiezen bij settings, heel die functie is weg. Er komt ook geen geluid meer uit de speaker.

Iemand een idee wat er mis is?
  #5  
Oud 31-10-07, 06:45
maxschoenmakers maxschoenmakers is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omski1 Bekijk bericht
Ik heb hier het zelfde probleem met de Iphone van een vriend van me. Maar ik kan ook geen carrier kiezen bij settings, heel die functie is weg. Er komt ook geen geluid meer uit de speaker.

Iemand een idee wat er mis is?

probeer eens nogmaals de carnaval te draaien heb het ook gehad maar dan was de telefon traag na de carnaval was alles ok, hoefde
zelfs niet meer te unlocken ( anysim)
  #6  
Oud 31-10-07, 23:45
Omski1 Omski1 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard

Heb net Carnaval gedraaid, maar dat maakt geen verschil.

Iemand nog een idee?
  #7  
Oud 31-10-07, 23:48
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

doe ook nog even de fabrieks activatie (lockdown) dat zou het moeten fixen denk ik
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #8  
Oud 31-10-07, 23:48
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

had ik ook gedaan en maakt dus niet uit ;( Heb hem met onesim teruggebracht. 1.11 restore gedaan via itunes.

Nu heb ik heletijd wait for activation.
  #9  
Oud 02-11-07, 20:59
Omski1 Omski1 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard

De iPhone hier werkt nu!
Ik heb de iPhone gevirginized in 1.0.2, vervolgens weer geupgrade enzo (jailbreak, activation en ssh) naar 1.1.1 en toen anysim 1.1P gedraaid.
Nu werkt alles normaal met een Vodafone simkaart.
  #10  
Oud 03-11-07, 01:03
Yosemite Yosemite is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Bij mij het zelfde verhaal. Na het draaien van anySim 1.1 op mijn nieuwe 1.1.1 iPhone ook "No service" en tevens geen Wi-Fi.

Ik heb de iPhone via iTunes gerestored in de hoop dat dat het zou oplossen, maar nu krijg ik weer het 'Activate iPhone' scherm. Tevens geeft hij aan IMEI unknown en ICCID unkown. Dat restoren was blijkbaar niet zo'n slimme actie.

Update:
Ik heb de stommiteit van het restoren in iTunes ongedaan kunnen maken door 'm via iNdependence te downgraden naar 1.0.2 en de jailbreak in iNdependence uit te voeren.

Echter omdat Wi-Fi nog steeds disabled is kan ik 'm niet "virginizen". Iemand een oplossing om Wi-Fi weer aan de praat te krijgen?

Update 2:
Ik heb de onderstaande instructies opgevolgd om mijn door anySIM verziekte baseband te herstellen. Gelukkig had ik nog een Windows laptop liggen want je hebt een aantal Windos applicaties nodig.
No Wi-Fi and SIM not recognised after 4 steps from 1.02 to 1.1.1 - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more

Na het herstellen nog een keer anySIM gedraaid en die verziekte op dezelfde manier weer m'n iPhone.

Daarom nogmaals mijn iPhone helemaal hersteld en nu maar via het betaalde IPSF geprobeerd te unlocken, maar ook die applicatie doet het niet op mijn iPhone, geeft halverwege een communicatiefout.

Ik krijg de neiging om de iPhone uit het raam te gooien en dat zou voor het eerst zijn bij een Apple product.

Laatst gewijzigd door Yosemite; 04-11-07 om 23:22. Reden: Update
  #11  
Oud 07-11-07, 09:43
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard Yes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omski1 Bekijk bericht
De iPhone hier werkt nu!
Ik heb de iPhone gevirginized in 1.0.2, vervolgens weer geupgrade enzo (jailbreak, activation en ssh) naar 1.1.1 en toen anysim 1.1P gedraaid.
Nu werkt alles normaal met een Vodafone simkaart.

Na dit gedaan te hebben werkt hij weer en heb geen NO SERVICE melding meer na het unlocken en vindt hij het KPN netwerk!

Steps:Big thanks naar Fresh (marco) voor het helpen hiermee
  #12  
Oud 04-02-08, 15:41
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

wat is de locatie voor het lockdown bestand te plaatsen onder FW 1.1.1 heb het ergens zien staan ineen post.
kan anders iemand het in de wiki zetten?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding "Simkaart heeft een toon afgespeeld"? karterke Telenet 14 11-12-12 21:55
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w alvani Jailbreak 15 15-08-10 23:33
Is er een manier om de "nieuwere versie melding 1.1.1." weg te halen? efefes Archief 12 31-07-08 13:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.