//

Opnieuw unlocken - hoe begin ik?

Opnieuw unlocken - hoe begin ik? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb sinds enkele weken een Apple iPhone die geunlockt was met AnySim (en deze werkte perfect!). Nu ben ik vandaag nogal dom geweest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-07, 14:40
Breznik Breznik is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard Opnieuw unlocken - hoe begin ik?

Beste

Ik heb sinds enkele weken een Apple iPhone die geunlockt was met AnySim (en deze werkte perfect!).

Nu ben ik vandaag nogal dom geweest door het programmatje "Summerboard" van mijn iphone te gooien waardoor ik nietmeer naar beneden kan scrollen
(ik kan dus ook niet meer aan mijn installer,finder...).
In paniek heb ik vervolgens anysim opnieuw uitgevoerd maar nu staat mijn iphone weer gelockt.

Nu zou van deze gelegenheid gebruik willen om mijn iPhone eens opnieuw te unlocken (en tegelijk overtestappen op 1.1.1). Maar hoe begin ik?
Is er een manier om mijn iPhone te restoren? (via itunes op restore drukken? (= maar dan vraagt hij naar het updaten van de firmware)).

Als iemand mijn een kleine clue zou kunnen geven ben ik weer vertrokken,alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-07, 15:42
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Je moet hem eerst virginezen daarna updaten en daarna unlocken gebruik de tutorial van sjowol is echt heel makkelijk en zker carnaval
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #3  
Oud 27-10-07, 15:47
Breznik Breznik is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

Oké ik zal de tutorial eens doorlopen,

alvast bedankt (indien ik met nieuwe problemen te maken heb, hoor je nog van mij)
  #4  
Oud 27-10-07, 17:45
Breznik Breznik is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

ik zit vast bij een belangrijke stap:

Code:
Zorg dat je een unlockede iPhone met FW 1.0.2 en SSH en BSD Subsystem geonstalleerd (als je die niet heb installeer ze dan met installer.app)
Ik heb helaas geen SSH geinstalleerd, de installer.app staat wel op mijn iphone (maar ik kan er niet aan doordat ik niet naar onder kan scrollen op mijn hoofdmenu).

Wat moet ik nu doen?

edit: net dit gevonden

So what do you do then if you have a problem with your unlocked iPhone that calls for a total restore? Don’t worry. There’s a simple solution. What you want to do first, is plug the iPhone into your computer. Next, open iTunes. Now hold your “Option” key down when clicking on “Restore.” A window will pop up asking you what firmware file you would like to use. Navigate to the following “iPhone Software Updates” folder and select firmware version 1.0.2 in there.
HD/User/Library/iTunes/iPhone Software Updates/iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw
Your iPhone will now restore without totally ruining it. Note: You can not downgrade your firmware from version 1.1.1 to 1.0.2 using this method. If you wish to do that, follow these directions at iPhoneAtlas.

edit2: dit blijkt het dus ook niet te zijn, zou er soms iemand via msn support kunnen geven?

Laatst gewijzigd door Breznik; 27-10-07 om 18:12.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 16:58
2G... hoe begin ik eraan? yvessr iPhone algemeen 5 23-08-09 21:58
iPhone 3G: iphone 3g opnieuw unlocken? pattymac Unlock 10 19-04-09 18:36
Opnieuw unlocken Vermaeson Unlock [archief] 1 14-03-09 16:47
Hoe begin ik? RudolfKamphuis Archief 1 01-03-08 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.