iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone Toetsenbord (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/14942-iphone-toetsenbord.html)

Derenze 22-06-08 01:04

iPhone Toetsenbord
 
Hee iedereen,

ik had vandaag een custom-keyboard geinstalleerd. gewoon via installer.
ik vond hem niet zo mooi, dus had een andere geinstalleerd. zo'n chrome (had al bij meer info gekeken). bij installing keyboard liep het vast en ging het witte lijntje in het balkje niet meer verder.

toen heb ik de iPhone ge-reset. en als ik nu naar mijn toetsenbord ga dan krijg ik een vierkant zwart vlak met rechts onderin ''Ga'' als ik in Safari zit.
en ook nergens anders doet mijn toetsenbord het nog.

hoe kan ik mijn oude toetsenbord weer terug krijgen. kan iemand mij helpen ?

Gr. Renze

iMario 22-06-08 01:30

2 Bijlage(n)
allebei uitpakken en zetten in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework
kan met programma als winscp via ssh of iPhoneBrowser, DiskAid via usb. zijn nog veel meer programma's hier voor alleen dit zijn wel redelijk bekende

Derenze 22-06-08 12:25

maar hoe kom je dan in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework
is dat via USB of wat?

bezit nog niet zo lang over de iPhone.

edit : als ik mijn iPhone op USB aansluit, en dan naar deze computer, staat er Apple iPhone met daar in een mapje Internal Storage. en in die map alleen een mapje DCIM waar de foto's in zitten die met de camera gemaakt zijn.

jeremy14 22-06-08 13:00

Je meot winscp downloaden en dan via openSSH inloggen op je iphone;)
Als je openSSH nog niet heb geinstalleerd moet je even downloaden in Installer;)

iMario 22-06-08 13:02

idd, doe wat jeremy zegt.
je kan ook iPhoneBrowser installeren, dan kun je via usb in je iPhone komen.

jeremy14 22-06-08 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 130133)
idd, doe wat jeremy zegt.
je kan ook iPhoneBrowser installeren, dan kun je via usb in je iPhone komen.

Eindelijk geef ik een goeie tip:D

Derenze 22-06-08 13:20

ik heb net DiskAid gedownload Alleen staat nergens het mapje System.
alleen de mapjes: DCIM, Downloads, Installer, iPhoneVideoRecorder, iTunes_Control, MooCowMusic, Photos, Sketches, TTR.

Ik kan niet meer via Installer iets downloaden want ik had al geprobeerd mijn instellingen te herstellen. en toen was dus ook mijn Wi-Fi herstelt. en nu kan ik niet meer op ons draadloos netwerk omdat ik dan het wachtwoord in moet voeren (en dat is een beetje lastig met een niet werkend toetsenboord.)

maar hoe kan het dat het mapje System er niet staat ?

Edit : ook iPhoneBrowser geinstalleerd, nergens het mapje System te bekkennen?
als ik bijv. bij iPhoneBrowser op Go To Location klik en dan UI Sounds doe. komt er een venster en staat er :

''Error the program could not find the path '/System/Libary/Aduio/UISounds' on your iPhone. Have you succesfully used jailbreak ?''

Hoe komt het dat het mapje system er bij mij niet bij staat. en hoe kan ik zorgen dat die er wel staat ?

Gr.

Derenze 22-06-08 13:43

ook geprobeerd de mappen zelf aan te maken met DiskAid, alleen geen succes.
ik zit er best mee want ik kan nou bijna niks meer (safari,SMS,contacten toevoegen,Youtube,Google Maps, Mail, Notities, Agenda. ) het functioneert alleemaal niet goed zonder toetsenbord.

djseven 22-06-08 13:44

Ik denk dat het beter (en makkelijker) is om je phone te restoren

Derenze 22-06-08 14:02

hoe bedoel je restoren ?
de fabrieks instellingen herstellen ?

iMario 22-06-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derenze (Bericht 130186)
hoe bedoel je restoren ?
de fabrieks instellingen herstellen ?

probeer eerst winscp es.
ook OpenSSH installeren in Installer he;)

Derenze 22-06-08 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 130189)
probeer eerst winscp es.
ook OpenSSH installeren in Installer he;)

mijn installeer werkt niet omdat ik geen Wi-Fi meer heb omdat ik de instellingen had herstelt, en nu kan ik niet meer op mijn eigen draadloze netwerkt thuis. want dan moet ik het wachtwoord invoeren, terwijl ik geen toetsenbord heb.

iMario 22-06-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derenze (Bericht 130191)
mijn installeer werkt niet omdat ik geen Wi-Fi meer heb omdat ik de instellingen had herstelt, en nu kan ik niet meer op mijn eigen draadloze netwerkt thuis. want dan moet ik het wachtwoord invoeren, terwijl ik geen toetsenbord heb.

lekker handig, nouja doe dan maar een restore

Derenze 22-06-08 14:11

wat bedoel je met restore ?

iMario 22-06-08 14:13

dit bedoel ik met restore, alles kwijt! een schone iPhone en helemaal opnieuw beginnen dus

Derenze 22-06-08 14:18

:O ..

ziet er lastig uit..
zou je mij misschien op msn willen toeveoegen en een beetje helpen..
zou erg fijn zijn. want er staan zo veel thermen in die ik niet ken.
Gr.

iMario 22-06-08 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derenze (Bericht 130202)
:O ..

ziet er lastig uit..
zou je mij misschien op msn willen toeveoegen en een beetje helpen..
zou erg fijn zijn. want er staan zo veel thermen in die ik niet ken.
Gr.

is wel goed.
dan help ik je verder en dan kan dit wel dicht

Derenze 22-06-08 14:29

msn : renze_rr@hotmail.com

iMario 22-06-08 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derenze (Bericht 130208)

heb je toegevoegd;)

Bonifacio_lO2 27-06-08 20:57

Hey iedereen,
Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone gekocht, laten meebrengen door kennis uit londen. 8GB. Ik vond het super om mee te werken, nog altijd zelfs, tot ik toetsenborden geinstalleerd heb. Ik dacht dat dat best wel leuk zou zijn voor een paar dagen een ander toetsenbord te hebben, tot ik het weer normaal wou. Ik kan hem niet ' Uninstallen ' ... Ik heb nu gewoon een blauw toetsenbord werkt wel goed hoor maar ben tog wel even in paniek geraakt toen ik zag dat ik hem niet meer kon terugzetten... Kan iemand mij helpen aub?
Groetjes, Cédric


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.