//

Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie

Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had de psycho super prefs van Croiman op m'n iphone staan, ik kon geen nieuwe wallpaper instellen en dacht dat het daardoor kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-08, 15:30
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie

hallo,

ik had de psycho super prefs van Croiman op m'n iphone staan, ik kon geen nieuwe wallpaper instellen en dacht dat het daardoor kwam en heb het verwijdert, niks aan het handje. Heb smbprefs verwijdert en Cusomize geinstalleerd en die kon alleen via theme's een lockscreenwallpaper instellen.

ik heb toen die super pref's geinstalleerd, maar ik merkte dat de optie's het niet meer deden(bijv die iphone popup e.d.), ik heb geprobeerd handmatig m'n wallpaper te wijzigen, weer niks. In cusomize heb ik toen bij SMB prefs SMB aangezet terwijl die niet meer geinstalleerd was. Nu heb ik een probleem. Ik kan gewoon de pagina's veranderen, maar als ik op de apps klik en ze openen, dan neemt mijn iphone geen aanraking waar . Als ik de phone dan in hold zet gaat het scherm niet uit, maar kun je nog lichtjes de lockscreen zien

hoe kan ik dit probleem nu oplossen ZONDER restore, ik wil nl niet al mijn programma's en sources kwijtraken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-08, 16:39
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

opgelost, geen flauw idee hoe, maar na een paar keer resetten deed ie het weer
  #3  
Oud 22-06-08, 16:42
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt Bekijk bericht
hallo,

ik had de psycho super prefs van Croiman op m'n iphone staan, ik kon geen nieuwe wallpaper instellen en dacht dat het daardoor kwam en heb het verwijdert, niks aan het handje. Heb smbprefs verwijdert en Cusomize geinstalleerd en die kon alleen via theme's een lockscreenwallpaper instellen.

ik heb toen die super pref's geinstalleerd, maar ik merkte dat de optie's het niet meer deden(bijv die iphone popup e.d.), ik heb geprobeerd handmatig m'n wallpaper te wijzigen, weer niks. In cusomize heb ik toen bij SMB prefs SMB aangezet terwijl die niet meer geinstalleerd was. Nu heb ik een probleem. Ik kan gewoon de pagina's veranderen, maar als ik op de apps klik en ze openen, dan neemt mijn iphone geen aanraking waar . Als ik de phone dan in hold zet gaat het scherm niet uit, maar kun je nog lichtjes de lockscreen zien

hoe kan ik dit probleem nu oplossen ZONDER restore, ik wil nl niet al mijn programma's en sources kwijtraken.
Dat Psycho super prefs de fout is betwijfel ik sterk. Zoals k aan jouw uitleg kan lezen.
En summerboard waarschijnlijk evenmin, maar denk eerder customize.

verbind de kleuren na boven als antwoord :
Psycho perfs verwijderd zonder enig probleem.

LockscreenWallpaper zijn nog mensen die problemen hebben om deze te veranderen door customize deze blokked.
Deze verwijderen "LockScreen.png ergens in je iphone maakt dit weer mogelijk, Tread is hier ergens op forum, zoekfunctie even gebruiken.

En hier denk k dat de fout gaat zitten, SMBprefs aanzetten terwijl deze niet meer op je iphone staat.

INFO : Summerboard en customize installeren vanalles, ook in system en launchdeamons enz... Daar iets verkeerd, iphone krijgt kuren.
Psycho Super prefs en ifoneguide prefs installeren ALLEEN plisten IN Preferences.app en nergens anders !!!
Deze komt niet in de buurt van Launchdeamons of Dylib bestanden,
DUS Psycho prefs EN ifoneguide prefs kunnen dit NIET veroorzaken !!!! Het enige wat wel kan
(als t een slechte installatie is, wat ik betwijfel omdat deze uitvoerig getest is!) dat in de PREFS ZELF een fout zou kunnen optreden en nergens anders.

Off-topic
jij bent al de 2de die te voorbarig het probleem op Psycho Prefs/ ifoneguide prefs legt van een fout in je iphone.
Hier is al een tread van, iemand die ook problemen had en dacht dat t Prefs ging zijn, terwijl t bij hem Customize was.
Natuurlijk staat hier weer een mooie tread "Probleem Psycho prefs" op t forum dat slechte reclame geeft voor mij en ifoneguide, terwijl deze uitvoerig getest is, op 114 en ook op 113 waar hij oorspronkelijk nie vo is. Merci ...

__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.

Laatst gewijzigd door croiman; 22-06-08 om 16:53.
  #4  
Oud 22-06-08, 17:12
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

sorry voor de slechte pr croiman, maar toch heeft de super prefs wat problemen(na herinstallatie, dat bijv de ipod controls niet meer als popup tevoorschijn komen)

maar dat heeft natuurlijk hiermee niks te maken
  #5  
Oud 22-06-08, 17:26
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Daar moet je je ipod controls voor aan zetten bj tweaks. En iphone herstarten na installatie, ma wie is nu verwijderen en opnieuw installeren na elkaar aant doen? Niemand.
Meestal installeer je het, en het werkt.

Off-topic
Je was gewoon te voorbarig met je conclusies. Had je zoekfunctie gebruikt had je al een ander tread gevonden die NET hetzelfde als jouw aan de hand had, en had je gezien dat t customize was. Psycho Super prefs werkt goed, zoals het moet. Einde Discussie

  #6  
Oud 22-06-08, 18:08
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Ho ho, niet zo aggresief reageren. Ik heb slechts mijn stappenplan opgesteld, met de apps die het MOGELIJK veroorzaakten, en niet als aanval gericht op je app. Het zou met de zoekfunctie hadden kunnen worden opgelost, maar ik had google gebruikt en dat gaf me geen resultaat waarna ik dus dit topic heb geopend.

Wederom mijn excuses voor de slechte PR, maar om nou te zeggen dat een app, welke app dan ook foutloos is klopt ook weer niet
  #7  
Oud 22-06-08, 18:27
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Off-topic
ben nie aggressief, zeg mijn mening, einde discussie zoals k al gezegd had

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Super groot probleem! Joris123 Unlock 0 22-09-10 20:53
Super prefs en customize Binkey01 iPhone algemeen 1 21-07-08 10:12
Customize probleem DutchSecret Jailbreak apps en thema's 15 06-06-08 13:35
Ifoneguide Ext Prefs probleem rbproject Jailbreak apps en thema's 3 03-06-08 17:05
Customize probleem TokTok1908 iPhone algemeen 1 14-01-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.