//

Wildeyes

Wildeyes discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) (Sorry als dit niet in de goede sectie staat ) Volgende week ga ik op vakantie en heb een paar PDF files (boeken) die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-08, 01:01
Hiro3 Hiro3 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard Wildeyes

(Sorry als dit niet in de goede sectie staat ) Volgende week ga ik op vakantie en heb een paar PDF files (boeken) die ik straks graag offline wil lezen. Blijkbaar zou dit kunnen met Wildeyes. Maar ik doe dus wat fout, want ik krijg geen enkele bestand geopend in Wildeyes. Ik heb net met Iphonebrowser PDF bestanden in een map geplaatst onder de root Media, maar telkens als ik een PDF bestand wil openen krijg ik een "404 - Not Found" fout in Safari?
Weet iemand wat ik fout doe? Het leek een geweldige applicatie, aangezien je PDF bestanden in landscape zou kunnen bekijken Wat je dus niet kunt met PDFviewer..

Laatst gewijzigd door Hiro3; 27-06-08 om 01:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-08, 03:24
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

To use WildEyes!, you need to have LightTPD installed. Since LightTPD default browsing directory is ~/Sites, this folder is used as the default folder. But, you can also launch supported files from the HOME director (/var/root OR /var/mobile).

gewoon van de wildeyes site, zo moeilijk kan het nie wezu!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #3  
Oud 27-06-08, 12:34
Hiro3 Hiro3 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Ja daar had ik het ook van, maar ik snap het nog steeds niet Ik heb de bestanden daar geplaatst (maakt niet uit wat voor bestand PDF, .doc, .html, JPG) maar krijg steeds 404 - Not Found. Wildeyes herkent wel de bestanden als PDF en image bijvoorbeeld.. En LightTDP had ik al geinstalleerd en staat aan bij BossPrefs

Edit; Mm blijkbaar werkt het wel op een ander manier.. Als ik zelf naar 127.0.0.1 ga (Volgens mij via LightTPD?) kan ik de bestanden wel openmaken. Naja het werkt, dus toch bedankt!

Laatst gewijzigd door Hiro3; 27-06-08 om 12:58.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.