//

Geluid Iphone werkt (weer) niet meer

Geluid Iphone werkt (weer) niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds oktober vorig jaar heb ik mijn iphone. Na een paar maanden maakte hij geen enkel geluid meer. De Ipod werkte niet meer, de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-08, 08:57
belle_3500 belle_3500 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1
Standaard Geluid Iphone werkt (weer) niet meer

Hoi, Sinds oktober vorig jaar heb ik mijn iphone. Na een paar maanden maakte hij geen enkel geluid meer. De Ipod werkte niet meer, de ringtone niet en ook als ik zelf iemand belde, hoorde ik niets meer en kon de andere persoon mij ook niet horen. Met de oortjes lukte dit wel zonder problemen. Ik had vanalles geprobeerd, niets lukte en na een week werkte alles opeens terug perfect (zonder dat ik iets extra gedaan had)!
Nu is het weer van datte... Exact zelfde probleem, ik heb hem al gereset, gerestored, niets helpt... Nu ben ik alweer een tijd gewoon aan het wachten, maar hij wil geen geluid meer maken (ik heb ook geen idee wat de aanleiding zou kunnen zijn). Heeft iemand van jullie ditzelfde voor en/of weet iemand hoe ik hem terug aan de praat krijg? Bedankt! Isabel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-08, 09:09
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Ik zie dat je nieuw bent hier , daarom vraag ik u om de zoekfunctie te gebruiken. Is al eens behandeld geweest. Alvast een link.
https://forum.iculture.nl/f28/i...-probleem.html
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G werkt nu weer niet?! ProMac iPad algemeen 9 02-11-10 19:47
Iphone geluid werkt niet ricardog iPhone algemeen 3 11-05-09 14:17
Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel) Danielle Schouten Archief 1 08-02-09 21:11
geluid werkt niet Monbaljeutje Archief 2 21-09-08 23:45
spaeker, microfoon, geluid werkt niet meer weegschaal Archief 2 11-06-08 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.