iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Recovery was nodig maar iPhone was al geunlockt, wat nu? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1541-recovery-nodig-maar-iphone-geunlockt.html)

Juggernaut 28-10-07 17:04

Recovery was nodig maar iPhone was al geunlockt, wat nu?
 
Eeej mensen!

Ik ben sinds gister de trotse bezitter van een Iphone. Ik heb m met de OSX guide van Hack the iPhone - An international site featuring Mac and Windows instructions for modding. geactiveerd, gejailbraked en met anysim 1.1.1 geunlockt.

Toen ik de phone FW 1.1.1 uit zn doosje haalde reageerde hij nergens op. Toen maar aan Itunes gehangen die zei dat ie in recovery mode stond, naja zal wel toch miss hoort dat uit de fabriek. Dus gerecovered, werkte prima.

Toen geunlockt zoals hierboven gezegt met de guide. Alles deed het prima, lekker gebeld en filmpje gekeken.
Savonds, iPhone met shutdown uitgezet.

Vanmorgen weer gepakt, reageerde nergens op... aan iTunes gehangen, jahoor, recovery mode. Itunes afgesloten, telefoon uit de usb, toen weer aangesloten. Wit scherm op de telefoon, recovery mode in Itunes.

Toen de telefoon maar gerecovered, wat moet je anders :s

Maarja nu het leuke, ik staar nu weer naar een "Please activate your Iphone using Itunes" schermpje.

Wat nu te doen? Nog een x activeren, jailbraken en unlocken?

Weet iemand ook waarom mn Iphone iedere keer in recovery schiet? Heb m nu weer uitgedaan met shutdown, hij ging gewoon weer aan. Zal kijken of ie vanavond ook weer aangaat of dat ie weer om recovery vraagt, doet ie dat, dan is ie stuk en moet ik wachten tot ie in nederland te koop is voordat ik m voor reparatie naar de applestore breng.

Bedankt voor de hulp!

Wi-Fi 28-10-07 17:10

Nee, niet direct weer activeren maar je zal een virginise moeten uitvoeren.
Dat jouw iphone in restore mode stond toen je hem aan itunes hing bevreemd mij.
Maar goed, we weten niet wat ermee gebeurt is.
Voer dat maar een keer uit en dan opnieuw activeren zoals je hem hierboven als omschreven geactiveerd hebt.
Daarna helemaal leeg laten lopen.
Vervolgens een hele nacht op laten laden.
Volgende dag de iphone uitzetten tot in de avond.
Nu mag je hem gebruiken.
Laatste is om je accu te resetten, wellicht heeft die een probleem of gehad.

Juggernaut 28-10-07 17:49

Een virginise van 1.1.1 naar 1.1.1 bedoel je dan? Kan dat? Dat is zeker voor de baseband die anysim gemod heeft? Zou niet weten hoe dat moet eigenlijk, de phone is nu FW1.1.1 niet geactiveerd en geunlockt, op miss de resten van Anysim inderdaad na dan.

Ja ik vond het ook vreemd, maarja uit de doos niets doen, vreemd, ik denk hang m aan itunes, restore, naja prima daarna deed ie het.

Denk je dat het aan de batterij ligt? Die geeft niet aan dat hij leeg is. Heb al gegoogled of er andere mensen zijn waarbij de iPhone in de restore schiet. Ik zet m nu uit en dan kijk ik vanavond laat of ie nog aan gaat. Gaatie niet aan dan is er iets gaars aan de hand en ga ik de batterij truck proberen. Gaatie wel aan, dan zou ik niet weten waarom de restore steeds aangaat.


EDIT: Dit vond ik bij de Elite team revirginizer:
Citaat:

If your iPhone has seen none of these, or if it has only run anySIM 1.1x unlockers, then you don't need to become re-virginized. Again, see here for further details.

Wi-Fi 29-10-07 08:52

Laat even weten hoe het verlopen is met je batterij anders gaan we verder kijken.
pm me even als je antwoord, ik antwoord op zoveel berichten dat ik dat niet allemaal meer bij kan houden.

Gr

Juggernaut 29-10-07 12:06

Ik moet eerst nog even mn phone weer werkend krijgen.
Daarna ga ik me op de batterij focussen, vanmiddag ga ik kijken of ik hem weer aankrijg of dat ik weer de restore moet starten, dan staat ie sinds gisteravond 21:00 uit.

Ik wil nu alleen nog weten of ik mn phone weer opnieuw kan activeren en unlocken of dat ik extra stappen moet doen. Een virginise schijnt niet nodig te zijn als je anysim 1.1.1 gebruikt hebt.

EDIT: Hij ging niet aan met al1 de sleep knop aan de bovenkant, ik heb op home en sleep tegelijk gedrukt voor ongeveer 10 sec. Toen kwam het apple logotje en ging de telefoon aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.