//

Jailbreak via de browser met AppSnap

Jailbreak via de browser met AppSnap discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is nu een makkelijke manier waarmee je zonder pc of mac je geactiveerde iphone kunt jailbreaken zodat je applicaties van derden kunt installeren. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-07, 10:31
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Thumbs up Jailbreak via de browser met AppSnap

Er is nu een makkelijke manier waarmee je zonder pc of mac je geactiveerde iphone kunt jailbreaken zodat je applicaties van derden kunt installeren. Het enige wat je hoeft te doen is in safari (op je iPhone) naar AppSnapp te surfen (pas op: er wordt direct gevraagd om het te installeren!) en daar de instructies te volgen.

Het zal echter vaker voorkomen dat mensen eerst nog hun telefoon moeten activeren en dus geen toegang hebben tot safari. Met een klein truckje (AppSnapp) kan dat wel en dus kan je een vrigin 1.1.1 nu wel heel makkelijk klaar maken voor een unlock.

klein stappenplan voor verschillende iPhones:

1.0.2 OTB : upgraden in itunes, dan de bovenstaande stappen volgen. Hierna anysim draaien en klaar.

1.0.2 unlocked met anysim: eerst virginizen (zie verschillende guides op dit forum), upgraden in itunes naar 1.1.1 dan bovenstaande stappen volgen. Hierna anysim draaien en klaar.

1.1.1 OTB : je kan direct beginnen met bovenstaande stappen. Hierna anysim draaien en klaar.

Meer info, o.a. voor het installeren van Anysim, is te vinden op:
Instant Jailbreak for iPhone and iPod touch - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

Effe een kleine disclaimer (je kan maar niet duidelijk genoeg zijn): alles wat hier staat doe je op eigen risico!

Laatst gewijzigd door tescione; 29-10-07 om 12:05. Reden: typo's
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-07, 11:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Jailbreak via de browser met AppSnap

Via Jailbreakme.com kun je met een klik via de browser je iPhone of iPod touch jailbreaken. De website installeert AppSnap en Installer.app, zodat je ook applicaties van derden kunt installeren.

Lees verder over: Jailbreak via de browser met AppSnap

Tag: jailbreak
  #3  
Oud 29-10-07, 12:26
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

moe je een 1.0.2 geunlocked met iunlocker ook eerst virginizen?
en wat is OTB?
  #4  
Oud 29-10-07, 12:37
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilya Bekijk bericht
moe je een 1.0.2 geunlocked met iunlocker ook eerst virginizen?
en wat is OTB?

Ja

OTB= out of the box( VIRGIN)
________________________________________________
even snel een unlock met appsnapp voor virgin 1.1.1
1. bel *#307# en druk op BEL
2. druk accept
3. druk op hold
4. en dan dicline
5. ga naar contacts en voeg een nieuwe contact en voeg deze 2 urls toe:
prefs://1F
http:// jailbreakme.com (aan elkaar)
6. kies de eerste link en dan kom je bij je Wi-Fi verbinding.. stel deze in als je Wi-Fi heb
7. klik op de tweede link en dan zou die de jailbreak en dergelijke uitvoeren.

als je eenmaal installer.app op je springboard heb staan, moet je die updaten en community sources (voor apps) en deze site ( http://rep.frenchiphone.com) toevoegen voor anysim & bsd subsystem.
installeer bsd subsystem anysim 1.1.

voer de anysim 1.1 uit en je iphone zal geunlocked zijn. makkelijker kan het niet.

--
wil je in je iphone komen en dingen veranderen. dan moet je openssh installeren via installer.app en Winscp voor windows. iphoneip ( settings>Wi-Fi) user is root en wachtwoord is alphine. installeer via installer.app services om openssh
aan en uit te zetten, want als die aanstaat verbruikt die veel battery.
--

ltr Dutran

Laatst gewijzigd door dutran; 29-10-07 om 14:20.
  #5  
Oud 29-10-07, 13:55
rcknierim rcknierim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutran Bekijk bericht
als je eenmaal installer.app op je springboard heb staan, moet je die updaten en community sources (voor apps) en deze site ( http://rep.frenchiphone.com) toevoegen voor anysim & bsd subsystem.
installeer bsd subsystem anysim 1.1.

voer de anysim 1.1 uit en je iphone zal geunlocked zijn. makkelijker kan het niet.
Dus eerst BSD subsystem installeren en daarna anySIM1.1p ? En dan kan ik de iPhone weer op een NL netwerk gebruiken?

Ik ben van plan deze stappen te gaan uitvoeren om mijn 1.0.2 iPhone naar 1.1.1 te brengen.

Alvast bedankt!
  #6  
Oud 29-10-07, 14:10
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

ja gewoon met itunes even updaten naar 1.1.1 en dan die bsd subsystem installeren en dan anysim 1.1, maar volgens mij heb je een a&t simkaart of een simkaart zonder pincode nodig,, maar dat weet ik niet zeker.
  #7  
Oud 29-10-07, 14:22
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

je moet je simkaart gebruiken die je erin wilt hebben en ervoor zorgen dat deze niet meer pincode beveiligd is!
  #8  
Oud 29-10-07, 14:44
krikri krikri is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

Ga dit proberen. Heb ik hiervoor eigenlijk een simcard van At&T nodig om dit te doen; want die heb ik niet.
  #9  
Oud 29-10-07, 14:46
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

jammer dat ze nog niet zo een makkelijke methode hebben voor het virginizen,
nog maar ff geduld hebben
  #10  
Oud 29-10-07, 16:33
Gijs666 Gijs666 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Het werk niet bij mij. Ik heb geupdate naar 1.1.1 (vanaf een virgin 1.0.2) en dan doe ik het volgende:
Now type *#307# and press call. Your iPhone will ring, now delete *#307# and call 0. You will get an incoming call by 1 , answer the call and press HOLD. 1 will call again, now decline.

NU KOM IK NIET IN HET MENU, WAT KAN ER FOUT ZIJN? Zijn er andere manieren op je 1.1.1 alleen al te activeren om in de iPhone te komen?
  #11  
Oud 29-10-07, 16:46
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Bij mij doet hij het ook nog steeds niet...
Heb ondertussen paar keer geprobeerd. Hij is nu weer terug in "Virgin" staat. (1.1.1, OTB)
Hij blijft nu een hele poos laden, vliegt dan terug naar de slide to unlock, maar dan naar het activatiescherm zeg maar. Useless tot nu toe... Iemand tips?
__________________
...
  #12  
Oud 29-10-07, 16:56
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

@Gijs666: je komt ook niet meteen in het menu.. je gaat eerst naar je contactpersonen en daar moet je een nieuw contact aanmaken en 2 url's invoeren. Zie één van de vorige post in dit topic. Daarna op de eerste link klikken (prefs://1F) dan zit je in je settings en kan je verder.

@sausje: is jouw iPhone oorspronkelijk 1.1.1. of 1.0.2.? Als het 1.0.2. is kan je eens proberen om naar die FW te restoren en vervolgens het stappenplan door te lopen die vanaf 1.0.2. (virginized) naar 1.1.1. (unlocked) brengt...
  #13  
Oud 29-10-07, 17:07
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

@Nikos1984

Is al geprobeerd. In eerste instantie had ik 1.1.1 volledig geunlocked, maar omdat ik graag installer.app erop wilde hebben heb ik jailbreakme.com geprobeerd. Dat resulteerde in 5 minuten wachten waarna hij terug vloog naar springboard.
Hierna terug gegaan naar 1.0.2, geactiveerd, geupdate naar 1.1.1. Ik moet hem nu weer activeren, maar wou dit graag via AppSnapp doen, maar vooralsnog werkt het niet...
Hulp is van harte welkom!
  #14  
Oud 29-10-07, 17:16
Gijs666 Gijs666 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

@Nikos: Hij gaat ook niet naar contactpersonen maar terug naar activatiescherm
  #15  
Oud 29-10-07, 17:17
Tjeu Tjeu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 Bekijk bericht
je moet je simkaart gebruiken die je erin wilt hebben en ervoor zorgen dat deze niet meer pincode beveiligd is!
Hoe krijg je dan die PINCODE beveiliging van je simskaart? Want ik zit nu met een pincode die ik moet ingeven op mijn huidige Samsung, zondag heb ik de iPhone...
Kan ik deze beveiliging (pincode) er nu al vanhalen?
  #16  
Oud 29-10-07, 17:37
niels334 niels334 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Ik heb appsnapp gebruikt om te jailbreaken. Werkte perfect! Heb geupgrade van 1.0.2 naar 1.1.1 (natuurlijk eerst virginizen).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk bericht
Hoe krijg je dan die PINCODE beveiliging van je simskaart? Want ik zit nu met een pincode die ik moet ingeven op mijn huidige Samsung, zondag heb ik de iPhone...
Kan ik deze beveiliging (pincode) er nu al vanhalen?
Sim pincode hoef je er niet af te halen om anysim te draaien, heb ik ook niet gedaan..
  #17  
Oud 29-10-07, 17:44
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Is het al iemand succesvol gelukt?
  #18  
Oud 29-10-07, 20:58
rcknierim rcknierim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Ja, het is mij gelukt net. Van een unlock 1.0.2 naar 1.1.1.

Alles ging goed. Maar na jailbreakme.com te hebben gestart, kreeg ik weer een "telefoontje" van 0. Hij bleef maar over gaan, toen heb ik maar opgenomen waarna de iPhone vast liep. Home + uit knop moeten gebruiken. Maar daarna kwam ik wel in de iPhone zoals normaal en kon ik bsd en anysim installeren.
Dat ging zonder problemen.

Nog even in het kort:
1. virginizen:
RevirginizingTool - iphone-elite - Google Code
2. jailbreakme.com
volg bericht #4 in deze thread
3. via installer.app bsd & anysim installeren
4. anysim starten en klaar is kees
  #19  
Oud 29-10-07, 21:03
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Ja werkt prima met mijn Virgin 1.1.1. Ik moest het een aantal keer proberen want je moet wel erg snel drukken om je Wi-Fi te selecteren hoor.

Heb nu alleen geen idee hoe ik verder moet. Hoe krijg ik AnySim er nou op. In de installer zie ik het niet staan en met Independence lukt het niet omdat indipendence hem nogmaals wil jailbreaken...??? Kan natuurlijk wel, maar dan moet ik alsnog terug naar 1.0.2. en dat wil ik nou juist niet.

En hoe kan ik nu de andere mods installeren die normaal via indipendence gaan?

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door kingster; 29-10-07 om 21:09.
  #20  
Oud 29-10-07, 21:22
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

http://rep.frenchiphone.com kan je anysim downloaden ( open via je iphone safari)
wel eerst via installer.app bsd system installeren.

andere mods kan via winscp (windows programma)
installeer eerst openssh en services(openssh aan en uit, anders zuigt het je battery leeg). Installeer Winscp (zoek via google). vul in bij ip je iphoneip (settings -> Wi-Fi -> zie je je ip) username = "root" password = "alphine". dan connecten.

ltr dutran
--
een filmpje hoe je jailbreak met appsnapp (in het frans) maar je zou het wel snappen
YouTube - iPhone Activé sans ordinateur en 4 mn 30 !

Laatst gewijzigd door dutran; 29-10-07 om 21:30. Reden: filmje erbij
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Appsnap van jailbreak.com verdwenen boomshine Unlock [archief] 5 20-12-07 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.